Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Whahahaha ook zo meesterlijk dat iedereen de reactie van Dusky Demon negeert :lol: En dat er gewoon nog word gezegt

"Ben wel blij dat er het er in komt"

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er ook al prachtig uit! Meesten hebben nog geen Full HD.
    Heb dus geen probleem met 720p.

Mij lijkt deze GTA best wel realistisch. Wapens kan je niet zomaar overal halen, maar je dient afspraken te maken met de onderwereld en op aparte plekken af te spreken. Ook bij het doden van mensen zie je de wapens niet zweven, maar op de grond liggen.

Bij het jatten van auto's dien je ook vanalles te doen voordat je weg kan scheuren. Bij de vorige GTA's wisselde ik erg vaak en snel van auto. Je hebt bij deel 4 ook vast meer verschillende auto's.
    Wat betreft het overspuiten van de auto zitten er heus wel garages in.
    Bij het afschudden van de wouten dien je een zijstraat ofzo in te rijden. Vind ik best wel stoer.

Al met al ga ik deze maar is pre-orderen :). Weet alleen nog niet of ik de gewone doe of de collector's (kluisje, tas etc) versie.

3. TheGodfather

TheGodfather Guest

Bij de Media Markt in Zwolle zijn zowel de Wii de 360 en PS3 volop verkrijgbaar.

@GeneraalR
    Bedankt voor de info.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2007
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het komt van teamxbox.com.

Klopt, dit is waarschijnlijk ook de reden waarom er geen vliegtuigen inzitten. Ik heb hier wel begrip voor.

Edit:

http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1707/Grand-Theft-Auto-IV/p3/

Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bron: GTA4.net Factsheet

Bron: GTAforum.nl

Bron: wikigta.org

6. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0

Daar kan geen top advocaat tegen op! :lol:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je spreekt je zelf tegen omdat volgens jou forums zo onbetrouwbaar zijn! Je bronnen zijn 2 forums en wikipedia, en waren die toevallig bij de demo? Nou nee en teamxbox dus wel. Ik geloof liever teamxbox dan nieuws van een paar maanden geleden.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja die laatste 2 waren eigenlijk alleen maar om het ff heel veel te laten lijken. Maar de eerste moet genoeg zijn.

9. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:lol:

10. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Berichten krikker ? :lol:

Anyway, De Pay n spray is niet realistisch en daar gaat rockstar nu voor dus je kan wel dag zeggen tegen de spray :) er komt toch wel wat anders voor in de plaats.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    waarschijnlijk dat je uit meot stappen fzo, en dan naar je eigen huis meot gaan, of een onderduik adres

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je kan de politie afschudden door een andere auto te nemen, een Pay n spray zou dus ook moeten werken.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ooit gehoord van nummerbord??

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die kan je vervangen :{ .

Edit:

En ik heb het over GTA4 en niet real-life.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ammunation is eruit wilt toch niet zeggen dat je geen wapens meer kan kopen, want je kan nog steeds kopen maar onder geheime duistere adressen.

Misschien het zelfde nu met pay 'n spray dat het geen officiele pay 'n spray shop is maar onderhandse bedrijfjes waar je snel in kan wippen om je auto over te laten spuiten. :)

16. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die bedrijfsnamen zoals ammunation, pay'n spray en 8-ball zo leuk.., en dacht dus dat in deeltje 4 nog meer van die bedrijfsnamen zouden komen. Maar kan je in het spel alles kapot schieten of elk gebouw in lopen? In Vicy City zagen alle gebouwen eruit als papier.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ammunatino eruit is , is wel raar, aangezien je in amerika toch wapen winkels heb?

als ie erdan uit is, heb nergens gehoord dat ie eruitging,

behalve hierdanXD

18. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De ontwikkelaars zeiden een keer dat ze gta niet meer op films gingen baseren en in vele films heb je scenes waar de hoofdpersonage vele wapens aanschaft. Misschien heeft het daarmee te maken?

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ze het eruit gehaald hebben om de serieuze gangstersfeer te versterken. Want ik zie een gangster niet zomaar een willekeurige wapenwinkel inlopen en zeggen van ik wil dat wapen, die en doet u me ook maar wat extra ammo. En op deze manier laten ze meer van de onderwereld zien en misschien word de wapenhandelaar ook wel betrokken in het verhaal.

20. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wilden ze met gta san andreas een gangstergame maken en gaan ze in gta 4 een beetje de rijke drugsbaron uithangen want ze hebben de maffia ook helemaal. mss moet je straks 100 SMG's in 1 keer kopen. uitgemolken en naar feesten gaan met the Godfathers:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina