Hoi, Ik heb sinds kort mijn xbox 360 en speel er op sinds een weekje. Ik heb dus ook al savegames en een bepaalde score + achievements en een profiel aangemaakt. Na mijn vakantie in het buitenland zou ik graag xbox live gebruiken, maar daarvoor moet je een gamertag aanmaken. Hoe werkt dat precies en je score van het profiel, wordt die dan overgemaakt op de gamertag of niet. Ik heb niet echt zin om opnieuw te beginnen. Of gaat dat profiel na aanmelding een gamertag worden? Meer uitleg graag mvg Om mijn vraag even te verduidelijken: Dit is het account dat ik nu heb met naam gamerscore, achievements enzoverder. Als ik dan xbox live join krijg ik dan dit soort profiel: Is dit een tweede met aparte gamerscore (ik zie geen achievements, wel zone en sterren (matchmaking) of wordt het normale profiel omgezet in een xbox live gamertag? Ik heb rainbow six vegas, met heel wat achievements die enkel online te behalen zijn. Die worden na voltooiing gewoon toegevoegd aan het normale account? Als ik het zo even bekijk staan deze twee los van elkaar, is dat zo?
Heb je de Internet kabel achter in de Xbox zitten? Start je Xbox en wacht even af. Ga naar het Xbox Live tab en zoek naar de tekst " Join Xbox Live " klik hierop en volg de instructies op het scherm Succes_0/
Oké, zal ik wel ff doen als ik terug thuis ben. maar dan zal ik gewoon een xbox live account krijgen. Wat ik namelijk niet begrijp, is dat je een profiel hebt met gamerscore en achievements ik heb Rainbow Six vegas, veel achievements van dat spel kun je enkel online halen. Maar als ik op xbox live ga, moet ik dus een nieuw account aanmaken ofniet, maar wel een gamercard (in welke zone je speelt 'Recreation, pro, underground,...) dat staat er nog niet bij mij.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Bij mij zat er wel een half jaar tussen de aankoop van de 360 en het live nemen, en in die tijd heb ik heel wat games uitgespeeld. Probleem is dat ik toen dus niet online kon met dat oude account! nu sta ik overal voor lul en word ik als een complete N00B behandeld omdat ik 200 gamerscore heb, terwijl ik op mijn SP account 2280 heb...:{ is er een oplossing?
Word je als noob gezien omdat je een lage gamerscore heb? Heb ik nog niet vaak meegemaakt. Maar wat dan nog? De gamerscores zijn echt niet het belangrijkste. En je kan niet je goldaccount van profiel laten wijzigen. Of je dat andere account nog op live kan krijgen durf ik niet te zeggen.
nouja, er zijn mensen die je aanbieden te helpen emt de missie's uitspelen enzo, en dan voel je je best n00by had ik laatst nog met crackdown, die ik helemaal uitgespeeld heb op de andere account, maar op m'n live nog geen leveltje. je word toch wat meer respectvol behandeld als je wat meer gamerscore hebt. (ik heb dan wel weer 5 respect sterretjes door het intensief spelen van de Halo 3 beta) ik hoop echt dat het ooit nog lukt. Ik zal dan wel de naam moeten veranderen van de account, want fant bestaat al dacht ik
Het blijft natuurlijk een beetje zonde van die gamerscore, alleen ik zou er niet zo'n punt van maken, denken ze dat je wel een noob bent maar als ze dan een potje tegen je doen weten ze wel anders. En ja, al maak je een nieuwe gamertag moet je wel een nieuwe naam verzinnen.