Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil deze game ook gaan kopen, lijkt me erg tof. Alleen twijfel over de moeilijkheidsgraad. De demo vond ik erg lastig. Hoe zit het met de full game? En hoe werkt het opslaan? Alleen blij checkpionts of ook tussendoor. Dat is wel vaak iets waar ik op afhaak bij games.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De demo is veel makkelijker dan de echte versie en de checkpoints zitten erg ver van elkaar. Maar ik vind de game op normal helemaal niet moeilijk, er zitten wel een paar rotstukjes is maar met een paar pogingen moet je wel verder komen. het belangrijkste in RSV is denkwerk, daarmee kom je al heel ver!
     
  3. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, bedankt voor de info, denk toch dat het spel dan niks voor mij is. Haak dan te snel af =(
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De reden waarom RSV zo goed is is de multiplayer, niet dat de singleplayer slecht is trouwens! Alleen is het een beetje laat om nu nog RSV te gaan kopen. RSV is een echte skillgame en als je nu nog moet beginnen dan wordt je echt afgemaakt, meestal worden de beginners ook altijd meteen gekicked!
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    mwa, dat kicken valt wel mee. alleen het is idd wel zo als je redelijk doorzettings vermogen moet hebben om door de sp te komen.
    sommige stukjes zijn redelijk pittig en moet je 2/3 keer overdoen maar meestal lukt het dan wel.

    dit spel moet het meer hebben van zijn multi player die echt vollop gespeeld word.
    maar ook daar geldt dat je wel beetje doorzettingsvermogen moet hebben, want het is idd een skillgame dus je zult de eerste week flink op je plaats gezet worden alleen namete je meer speelt word je beter en je je al redelijk snel meten met de "big boys".
    denk dat dit spel zeker je moeite waard is!
     
  6. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    jij zegt dat dat kicken nog wel mee valt. daar ben ik het echt niet mee eens. ik werd vet vaak gekicked toen ik sergeant was, terwijl ik altijd positief loop en boven de 20 kills per ronde maak. dus ga jij mij vertellen dat ze mij kickde, omdat ik slecht ben?

    P.S ik ben ook niet hartstikke goed hoor en het spel is zeker een aanrader. als je eenmaal een gemiddelde rank hebt, zullen ze wel respect voor je krijgen!
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    in de rooms waar ik meestal in zit worden de meeste niet gekickt hoor.
    tuurlijk word je wel eens gekickt maar dat over komt wel echt iedereen hoor, ik ben nu zelf 3 ranks verwijderd van elite en word ook nog wel eens gekickt, en ik ben ook zeker niet 1 v/d mindere spelers, zit ook meestal rond de 25 kills met 7 dood.

    kom het ook nog wel eens tegen dat elite's volop geownd worden door hele lage ranks. ranks heeft niet echt veel met skills te maken maar meer met de tijd die je stopt in het online spelen.
    want je kan wel super goed zijn alleen als je in een slecht team zit kom je nog nergens.
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    En welke spelers vind jij dan goed.... Want de laatste keer dat ik checkte waren alle beetje redelijke spelers allang gestopt met dit spel... Ik bedoel IX, smz, dsf en hoe arrogant ook, T2.... Dit waren allen zeeeeeer goede clans en de reden dat deze gestopt zijn is denk ik (spreek voor mijzelf) dat er in de custom games gewoon geen uitdaging was en de clanmatches ook alleen maar tussen deze clans gingen waarbij het hele verloop van potjes al snel overging tot vaste routines en tactieken... dit was ook juist leuk aan het spel want aan het begin was je constant bezig met het verbeteren van je tactiek.. Maar als je eenmaal als team een goede tactiek hebt is de lol er snel af.... En al helemaal in customs. Ik zou dan ook zeggen, haal deze game, want je kan makkelijk instappen op het niveau en je wordt snel beter (ligt wel aan jezelf natuurlijk, maar je zult sneller beter worden dan de spelers die al op niveau zitten) en heb een super vette tijd voor zon 200 tot 500 uur en leg het spel dan neer omdat de lol eraf is... Maar 200 uur lijkt mij zeker de moeite waard!!!!!!!!
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk wel normale gametypes spelen, Team survival is de enigste gametype die er toe doet en door mensen serieus gespeeld wordt... Daar zul je pas echt zien wie tactiek en skill hebben! De rest telt niet mee.... En idd rank zegt helemaal niets!! Maar het halen van veel kills in een potje slayer of hoe het ook heet ook helemaal niets.... Het gaat erom dat je als team van 4/7 op elkaar vertrouwd en dat je weet waar men heengaat en dat men die plek dan vast gezet heeft en van daaruit oprukt.. Hoeveel kills er dan gemaakt worden en door wie maakt niet uit omdat het er dan aan ligt waar de tegenstander komt... Als iedereen er klaar voor is kan iedereen die kills maken, het gaat erom dat je het af kan maken... (dan praat ik dus over clanmatches...)
     
  10. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan daar niet over mee praten, omdat ik het spel nog maar net heb. maar ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben, want ik ben niet super goed in games maar kon het niveau al makkelijk aan. Maar soms zijn er wel van die gasten die echt niet te stoppen zijn. 46 kills 2 deaths, die kom ik tenminste nog tegen.

    trouwens ik was het al zat na 3 weken:p, ik heb het dus een week in de kast laten liggen. en nu ben ik weer vol aan de bak gegaan, om elite te worden. Dus die lol waar je het over hebt komt vanzelf weer een keer terug.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zelf nooit in clan's gezeten omdat ik daarvoor te onregelmatig game en dus niet elke keer beschikbaar ben voor matches.
    er lopen nog zat andere spelers rond die niet in een clan zitten en echt aardig goed zijn.
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet het zo zien, vroeger zaten er mensen op voetbal en sommige mensen niet, maar toch ging je met zijn allen lekker uit school voetballen op het pleintje.. De mensen die niet op voetbal zaten konden wel gewoon leuk meedoen en waren soms ook het beste. Als 1 van hun echter een keer mee zou doen met een echte wedstrijd zou hij er niets van bakken, omdat er dan in een vast team gespeeld wordt en het dan ergens om ging.. De mensen die op voetbal zaten speelden in die wedstrijd dus ook veel serieuzer en veel beter... Zo is het hetzelfde met clanmatches, daar zie je pas egt hoe goed iemand is... En die customs zijn niet meer dan een beetje tijdverdrijf (balletje trappen na school)..
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speel meestal A&D en daar moet je dus meestal goed samenspelen.
    dat vind ik altijd heel leuk.
    ik ben ook heel erg een team speler. ik doe ook een sport waar je echt goed moet samenspelen.
    ben ook al voor meerdere clans uitgenodigt alleen ik game gewoon te onregelmatig dus dat zou gewoon niet werken.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De clans in RSV zijn gewoon ruk, DTA is ook dood. We gaan verder met CoD4 als die niet tegen valt. Dit spel is gewoon kapot gemaakt door glitches, slechte maps, armor, en saaie wapens zoals de spas12 en de auto-shotgun. Custom games blijven erg leuk alleen op hoog niveau is het gewoon frustrerend. Matige spelers kunnen hier gebruik van maken waardoor ze de goede spelers het behoorlijk lastig kunnen maken. Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt vele uren in dit spel gestopt, misschien nog wel meer als in Oblivion en ik vind RSV de beste online FPS op de 360.
     
  15. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Er word op de vorige pagina gezegd dat je regelmatig gekickd word als je een te lage rank heb maar dat ben ik zelf nog niet tegengekomen. Het is wel een paar keer gebeurd dat ik mijn headset nog niet had ingeplugd en dat ik er meteen uitgegooid worden maar daar heb ik niet zo'n problemen mee omdat het een game blijft waar teamwork belangrijk is.
     
  16. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word zover ik het weet ook niet gekickt wanneer ik geen headset gebruik.

    Maar ja zoals je zegt blijft Teamwork belangrijk in het spel dus waarom geen game voor de World Cyber Games?
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik krijg ook zin maar ik kanniet :mad:
    k*t reperatie shit.

    ik ben 4 blokjes van elite verwijderd..
    en echt meestal mensen die niet in een clan zitten zijn beter.
    ik heb zelf ook altijd met RS3BA in een clan gezeten, het was echt chill, en het waren echt allemaal goede spelers dus.

    A&D speel ik ook vaak, maar ik doe vaak defende en soms zijn er spelers en die zeggen helemaal dus niks dus geen teamwork dan kun je bijna alles in je 1tje doen daar heb ik een hekel aan..

    deze game is gewoon echt goed online
    (maar je moet wel kunnen spelen :p)
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon zo dat bij A en D het er gewoon aan ligt hoe lekker je kan schieten en hoe erg de defenders campen... Heb je enige skill en campen de defenders niet HEEEEEEL erg win je als attacker altijd.... Tenminste dat was mijn ervaring met A en D... Het is gewoon doorlopen en wat mannetjes neerschieten en dan dood gaan of de objective 3 meter verplaatsen.... Ik vind dat niet egt een super tactiek, maar daarin kan ik me vergissen...:confused:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Op 10 minuten is het wel redelijk, maar 20 minuten ranked wint A inderdaad altijd. Maar dat komt ook omdat alleen mongolen ranked spelen.
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    umh als mate van my niet online zijn ga ik ook ranked spelen,

    maar defend moet je gewoon goed team werk verrichten, en gewoon paar man in de vault

    paar in de elevators
    paar bij de backstairs, en zeg waar je dood bent gegaan en als je iemand ergens ziet lopen.. zeg het dan meteen... zo kun je het makkelijk 20 min volhouden,

    ps: als je al een hoge rank hebt als hoste ( ranked ) doe ik altijd ga ik naar defend dan krijg ik de betere manne bij in me team :) dan is het wel leuk \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina