Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mwah Achievements zijn een beetje hetzelfde als de 1e deel maar ik koop het spel toch niet want volgens mij wordt dit spel gewoon 800 Microsoft points en ik heb Hexic HD bijna nooit gespeeld omdat ik gewoon niet van zulke games hou, dan steek ik liever die Microsoft points voor iets anders. en het is gewoon Hexic HD maar dan met Online en Hexic is een beetje veranderd kwa looks :+ achja.

    maar goed sinds een tijdje geleden is Sonic The Hedgehog 2 aangekondigt voor XBLA officieel maar sinds dit de eerste deel is waar je met Tails speelt en Splitscreen kan spelen vraag ik me af of deze ook online gaat zoals Golden Axe, dat zou gewoon te vet voor woorden zijn ik bedoel Multiplayer tegen elkaar het level heen rushen wie het eerst is heeft gewonnen enzo :+ en co-op het verhaal spelen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ff tussendoor zijn er nog meer Pacman C.E. verslaafde hier?
     
  3. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was behoorlijk verslaafd aan Pac-Man C.E. :+ binnenkort ga ik proberen mijn records te verbeteren.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nooit gewete da jij reptile was :eek:

    Heb ff een vraaggie over super contra. Hoe kan je het beste de eindbaas van level 3 verslaan want die rode bollen komen nogal hard aan steeds. Moet je die gewoon proberen te ontwijken want ze willen niet echt kapot namelijk...=(
     
  5. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ben ik :) maar is Super Contra wat? ik zit namelijk aan het twijfelen. Contra heb ik en dat vind ik best wel een leuke arcade game.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind hem vet. Hij is alleen best pittig. Ik denk dat je aan de eerste contra wel genoeg hebt op zich of je moet een echte fan zijn. En anders moet je eerst even de trial proberen. Die co-op doet het hem voor mij, blijft leuk om zo'n oude game met zijn 2'en over live te kunnen spelen :)
     
  7. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. En 'best pittig' is een redelijk understatement. Deel 1 had ik binnen een paar uur uit, maar hier kom ik niet eens voorbij level 3 |:-.
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit...

    Gister avond helemaal bezopen begonnen met Boom Boom Rocket, de trial game, met een stel maten..

    Helemaal verslaafd geraakt...

    Nu heb ik zelfs, de volledige versie...
     
  9. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Prince of Persia Classic. Moet je die game net als het origineel binnen een bepaalde tijd uitspelen????? Als het niet zo is ga ik hem downloaden want ik haat games met tijdslimieten. Ook de reden waarom ik The Legend of Zelda: Majora's Mask niet mag terwijl het spel naar mijn mening gameplay heeft die zich kan meten met die van The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Feel ya there, maar ik heb wirklich keine ahnung
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een tijdslimiet maar je kan het sowiezo uitspelen.
    Leuke game trouwens.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, zodra de tijd op 0:00 komt te staan, kan je gewoon verder spelen waar je was. Dus je kan net zoveel tijd nemen als je zelf wilt
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    vandaag

    Content: Spyglass Board Games
    Price: 400 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E (EVERYONE)] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Check out the full version of Spyglass, a fun new take on classic board games, like Chess, Checkers, Mancala, and Reversi. Play with a friend on Xbox LIVE, or play against the computer. Use the Xbox Live Vision camera to personalize the game board, playing pieces, and video effects. Each game has custom pieces to choose from, such as a rook made of stone or a furry checkers piece. And you can customize the look with textures like marble, silver, and gel. Make each game your very own!

    Content: Marathon: Durandal
    Price: 800 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: M (MATURE 17+) BLOOD AND GORE, VIOLENCE]Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 2-8, Local Multiplayer 2-4, HD (High Definition). Purchase now to unlock the full game, with all the classic Marathon gameplay and shiny new enhanced high-definition graphics! Feeling tough? Take on the universe alone in Single-Player mode. Feeling friendly? Team up with others to fight the Pfhor in Cooperative mode. Spoiling for a fight? Challenge the world to Deathmatch, King of the Hill, Tag, or the ever-popular Kill the Man with the Ball!
    Size: 138.25 MB

    Oorspronkelijke fps van Bungie 8)
    [gt]22559[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    eindelijk ... schaken :D
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Schaken online lijkt me best geinig. Ik weet niet of het ook nog een beetje leuk in elkaar steekt maar dat zal ik hier wel lezen ;)
     
  16. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan niet wachten op Sensible Soccer de 25e !! (jeugdsentiment)
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    waar kan je een overzicht vinden van welke arcades wanneer uitkomen?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe weet je dat dan? Dat is ook wel een spelletje waar ik me zeker op verheug
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dit was de eerste keer dat ik me eigenlijk een beetje dizzy in mijn kop voelde na het spelen van een fps. 8)

    Was vroeger een erg leuk spel, Marathon. Maar zoiets laat ik liever aan mijn goede herinneringen over.
     
  20. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd er inderdaad ook dizzy van, wagenziek leek het nog het meest op. Wel vreemd want normaal heb ik hier nooit last van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina