Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja maar dan moeten er wel levels komen waar enigszins MLG nog op te spelen is.. De levels die zijn aangekondigt zijn toch allemaal wel erg groot tot nu toe. En snowbound is wel klein maar is kutmap:emo:
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, met die settings kan het wel goed komen, er zijn alleen wel maps nodig die speelbaar zijn.. In de beta zat iig geen enkel level dat ook maar enigsinds speelbaar in mlg zou zijn... Hopen dat de maps van het niveau midship, lockout, chill out, damnation, prisoner en rat race nog gaan komen! Want dat heeft halo3 wel nodig om een topper te worden!! Wat mij trouwens wel vet lijkt is als ze gewoon alle halo en halo2 maps als downloadable content bij de release zouden doen, want in de tijd die tussen het klaar zijn en het te koop zijn in de winkel van een game zit wel veel tijd en in die tijd zouden ze iig de meest gespeelde maps grafisch kunnen oppoetsen om dan online te zetten.... zou erg leuk zijn, ookal is het droom, het spelen in chill out of prisoner is wel een hele mooie droom:p
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, want kort samengevat geef ik mijn eigen mening niet in die post. :9 Maar ik snap denk ik niet helemaal wat je bedoeld. Je hebt het over de glans en dat de mindere mate van die glans op het pak van de Master Chief in Halo 3 voor iets schijnt te dienen. Dat moet je dan op die scan zien? Nou zeg ik alleen maar dat ik denk dat het er meer mat uitziet op de scan dan in de game zelf, omdat het inscannen dus een korrelig en vaag/vaal effect geeft aan de screen. Verder vraag ik me af waar die mindere glans dan voor zou dienen volgens jou.

    Waarschijnlijk lees ik jouw post gewoon verkeerd. Je hebt je tweede screen trouwens ook veranderd, dus snap je punt gewoon niet.

    Edit: Oh, enneh...over die beschadiging van het pak. De textures zijn veranderd t.o.v. de eerste Halo 3 trailer. Nu zie je wat minder krassen e.d. Dus dat bedoel ik met dat je die beschadigingen minder/niet kunt zien. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon op reserveer nu drukken. Dan bijvoorbeeld via i-net bankieren betalen. Na een tijdje staat de status dan op in behandeling en op 26.09 of 25.09 zal de status veranderen naar verzonden en aangezien dit via de pakketpost gaat zal je dan zelfs het pakketje kunnen volgen (naast de bestelling komt dan de 3S code te staan). Bol.com is een goede zaak, ik bestel er al jaren :)
     
  5. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je daar soms korting? Want even naar de spellenboer gaan is toch sneller.



    En is de multiplayer van Halo 3 echt zóóóóóó revolutionair?
    Volgens mij is het gewoon precies hetzelfde met wat gameplay aanpassingen, andere levels en wapens en voertuigen.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Probeer jij de legendary maar eens te krijgen zonder reservering. Bij zuiderpark, xboxhome en vele andere sites zijn de pre-orders al een aantal dagen dicht dus laat staan da ze bij de lokale spellenboer nog beschikbaar zijn.

    Voor mij is dat meer dan genoeg. Waarom moet het revolutionair zijn, als het werkt kan je wel van alles gaan aanpassen maar daar verziek je de gameplay alleen maar mee.
     
  7. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik hem toch maar even reserveren bij NedGame:eek:
    Hij kost toch 100 EU?


    Never change a winning team.., dat zei Peter R. de Vries een keer toen iemand vroeg waarom hij niet zijn programmaformule verandert na zoveel jaren.

    Van mij hoeft er niets revolutionairs te zijn maar Bungie belooft dat het heel revo zou zijn en de bladeren schreven er heel veel over hoe revolutionair de multiplayer zou zijn en etc. Dus ik vraag me af: Wat is er dan zo revolutionair aan?
     
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Halo 1 naar Halo 2 was een grote verandering, de vraag is of dat een positieve verandering was, voor zover dat nog een vraag is. Maar iedereen die ik gesproken heb over Halo3 zegt dat het een aanpassing van Halo 2 is met een shitload aan doelloze dingen erbij. Niks revolutionairs aan dus. :{
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, en ze hadden idd nooit het winning team moeten veranderen, maar dat hebben ze bij halo2 toch gedaan.... Dus wat mij betreft zouden ze dat bij halo3 ook wel weer compleet mogen doen en terug gaan naar halo1, alleen doen ze dat niet en is halo3 gewoon een iets betere uitgewerkte halo2 met meer mogelijkheden...
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt COOKIE X
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken niet wachten op dit spel, ben alleen als de dood dat ie stuk gaat door krassen ofzo omdat ik Halo 3 echt heel vaak ga spelen!
    Heb tot nu toe weinig krassen alleen die circels om de binnenkant heen en bij Halo 2 een paar van die circels verdeeld over de disc.
     
  12. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 heb je straks toch niet meer nodig. dus dan kan je van die cirkels een mooie kunstwerk maken.het levert je een extra punt op bij CKV


    btw je kan het spel toch maar met max. 16 man online spelen? Waarom niet 40 net als Resistance en dan ook het Resistance-model gebruiken om bij een match te komen?
     
  13. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    haha:p ja het ziet er wel kunstig uit en alleen je 360 ken het:p
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm miss omdat het halo is en je helemaal geen 40 mensen nodig hebt, 16 is een mooi getal! Oh en over dat model...nou het is een xbox 360 he, dat weet je toch hopelijk en naar mijn mening is het model van Halo altijd goed geweest.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Verder lenen die maps bij halo 3 zich ook niet voor 40 man. 16 is meer dan zat en je zal heus niet lang hoeven zoeken voordat je een vijand tegenkomt. Zelfs bij de grotere maps van halo 2 was dit niet het geval.
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over die legendary editie, weten de handelaren zelf wel hoeveel edities ze krijgen? GC-shop weet dit bijvoorbeeld niet en hanteerd dus nog geen pre-orders.. Veel andere sites al wel, bol.com, nedgame.nl en consoleshop.nl etc. Maar stel nou dat die niet eens weten hoeveel legendary's ze krijgen (zoals gc-shop) en talloze pre-orders aannemen..?

    Zelf heb ik al nedgame en consoleshop een mailtje gestuurd om ze te vragen of ze het weten..is het bekend van bol.com?

    (of maak ik me teveel zorgen? :+)
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit er trouwens allemaal in die limited edition??
     
  18. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    check hier voor een overzicht van de inhoud van de versies..
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook zoiets van de Legendary editie. Ik weet nog steeds niet wat er allemaal inzit behalve die helm dan.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Anders kijk je even iets verder als dat je neus lang is...

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina