Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee kijk. bij Vista gaan de Crossplatform Achievements makkelijker, omdat ze kunnen bepalen of ze met 360 spelers willen spelen of niet.
    Je hebt 4 Crossplatform Achievements:

Small World
    Play Public Match with players on both XBox 360 and Windows Vista.

Dit zegt genoeg, je moet dus een Vista/Xbox Player tegen komen en de potje afmaken.

Brother From Another Mother
    Performed a cross-platform Resurrection.

Je moet dus een Vista/Xbox Player Rezzen en natuurlijk de potje afmaken

BFF
    Play Public Match in a Party with players on both XBox 360 and Windows Vista.

Je moet samen met een Xbox/Vista Player in een Party zitten en 1 potje gaan spelen en afmaken.

Mine Is The Superior Platform
    Kill 100 players on the opposite platform.

Je moet 100 Xbox/Vista Spelers killen en voor de Xbox 360 gamers kan dat heel lang duren, tenzij je paar Vista spelers in jou Friend List hebt staan.

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik heb ze bijna allemaal, kwam een Vista speler in mijn friendlist tegen dus even een paar potjes met hem gespeeld. ;) meesterlijk spel.

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond weer een mooi potje gespeeld waarbij ik 25 kills behaalde met rocket launcher en ook meteen de Unstoppable achievement die ik een paar potjes daarvoor ook al had moeten krijgen. Ik vind dit op het moment de leukste 360 multiplayer game en voorlopig blijf ik het nog wel spelen. Als er op dit forum nog een vista player is die me wil helpen met BFF achievement dan mag je me toevoegen.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het makkelijk :p Speelde net weer sinds eh...paar weken geloof ik en tja eh was wel vet :p Die lui maai je neer om de haverklap :D Alleen ben nog geen vista speler tegengekomen....das wel balen...

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Moet je die game kopen om hem op vista te spelen? Of kun je hem ook downloaden ofzo

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep volgens mij wel

7. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ja je zal hem gewoon moeten kopen. Jammer genoeg is hij niet zomaar te downloaden zoals bij Steam. Maar ik denk dat het je ook wel moet lukken om hem ergens op te pikken of online bestellen als je dat handiger vind;)

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Want heb op 1 pc windows vista

9. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Jup ik ook maar mijn geheugen is stuk:mad: Misschien haal ik Halo 2 nog wel voor Vista als ik het geheugen heb vervangen.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik speelde vandaag een game, zat er van het begin in, 6-0. Mooi, ik denk als we dit volhouden zit dat Ten consecutive round wins achievement er wel in. Na het spel komt er auto-cycle een nieuwe map (heb dus niet zelf gequit en een nieuw spel gezocht), en we winnen tot 4-0. Ik was opgelucht in de veronderstelling dat het achievement zou unlocken. Het verdere verloop van het spel was 4-1, 4-2, tot we wonnen met 6-4. In elk geval had ik 10 ronden na mekaar gewonnen, nochtans geen achievement.

Tijdens heel het spel ben ik nochtans niet geteamswitcht, het was een open en geen priv match, in elk team zat op elk moment meer dan 4 echte spelers, ik heb beide games volledig van begin tot eind uitgezeten. Ik heb nochtans toch al mensen gezien met die achiev, dus ik vermoed dat het zou moeten werken.
    Iemand die nogal zoiets heeft gehoord/meegemaakt of weet of ik een criteria over het hoofd heb gezien?

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, heb het al van meer mensen gehoord dat ze hem niet kregen. Voor alles zekerheid moet je met 6-0, 6-0 winnen om hem echt te krijgen. Een hoop achievements zijn geglitched wat erg jammer is.

12. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Is hier ook gebeurd maar het lullige was dat ik met mijn neef in een party zat en hij de achievement wel heeft gekregen:mad: Ik houd me er nu ook niet zo mee bezig want richt me nu meer op de andere achievements want 10 ronden achter elkaar winnen gebeurt vanzelf wel weer een keer.

13. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je veel lag in het spel? zo nee.., je zult me zien op Live

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de update had ik bijna nooit last van lag maar na de update heb ik steeds vaker lag:mad: Ik hoop dan ook dat dit snel verholpen word want met lag valt dit spel natuurlijk niet te spelen.

15. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de update was de lag veel en veel erger :D

16. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus toch nog even wachten dank:D

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nou bij mij niet. Het zoeken van een potje gaat veel sneller maar ik kom ook veel vaker lag tegen.

18. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke game is leuker in de multiplayer?

gears of war of shadowrun?

ik kan de laatste tijd maar niet afblijven van gears of war.

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit erg persoonlijk is. Ik zelf vind Gears of Wars niet zo leuk maar Shadowrun vind ik zelf geweldig. Ik denk dat je het beste de demo even kan spelen als je dat nog niet hebt gedaan want dit geeft een beetje een idee van de gameplay. De demo laat jammer genoeg niet alles zien dus als er nog vragen zijn kan je ze altijd hier stellen.

20. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen als ik terug ben in Nederland.., man ik wil weer gamen|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina