ik denk dat het wel iets leuker is, maar dat is mijn mening maar. en trouwens RVDV, dan hoop ik dat ik bij jou in het team zit
weet je wat je beter kunt doen, elkaars gamertag toevoegen en gewoon een keer met elkaar in de game te gaan. en als we toevallig alle 4 online zijn, kun je ff een player match opzoeken
Ik wil ook wel mee doen!Alleen ik kan nooit iemand joinen via friend list.heb guister voor eerst gespeeld en was echt cool.Ben nog wel beetje noob maar dat komt wel.
zo net even een leuk potje met Pvt Bassie NL gedaan, we ownde HEERLIJK! en nu eten maken, see ya on the battlefields!!!!!
dan zitten we (al) op 6.... SHiZNit NL Rowan 1990 fc norbart Pvt Bassie NL(misschien) generaal R ThunderELite 56 ik heb nog wel een paar nederlandse vrienden, maar de kans is denk ik wel héééél klein dat we bij elkaar in de server komen.
ik heb het spel ook nog, maar lang geen mp meer gedaan.. En geen headset btw @ jellen, bij gewoon player match kan je inviten toch?
ik kom bassie regelmatig tegen in ranked, en natuurlijk een paar anderen volgens mij helpt het wel als ze in je friendlist staan!
Vanmiddag weer potje gespeeld, Player Match Battle. Ging weer goed. Heerlijke game blijft dit toch, en ondanks dat hij wat ouder is en vele nieuwe games uit zijn met een goeie multiplayer (GoW, Rainbow Six: Vegas) blijft dit een veelgespeeld spel.
Ik vond medic zijn altijd vet. En sniper op sommige levels. Zijn er nog steeds van die fucked up glitches zoals snel vurende tanks en heel hoog komen enzo?
Is er eigenlijk ook een MP demo van deze game? Ik wil hem al langer een keer gaan halen, maar alleen als de demo mij bevalt. Voelt MP een beetje als Return to Castle Wolfenstein aan op de PC? Die vond ik toendertijd echt geweldig.
Er is geen MP demo van CoD3. Alleen een Single Player demo. De MP is gewoon heerlijk..lekker in FPS knallen. Je hebt verschillende modi, zoals Battle (deathmatch), War (zorgen dat je met je team de 5 punten hebt veroverd), Capture The Flag (lijkt me logisch) en Team Battle (deathmatch met teams)
Idd, ben er ook weer mee begonnen. Alleen vond ik COD2 beter online.... Add mij ook maar. (Willen jullie dit weekend spelen, dan kom ik waarschijnlijk niet opdagen. Me = 4 aug - 25 aug op vakantie)