Ben van de week na een lange, en achteraf gezien zwaar onnodige, tussenstop maar weer eens verder gegaan met TP. Ik was in de Lakebed Temple blijven steken, die leek me in eerste instantie best lastig. Achteraf was het alleen die kamer met roterende trap die verwarrend was want de rest was eigenlijk best simpel. Heb nu net Dungeon 6 (Temple of Time) gehad, en moet tot nu toe de conclusie trekken dat ik eigenlijk geen van de Dungeons nu echt baanbrekend moeilijk vind in deze game. Misschien dat de laatste drie nog voor verrassingen gaan zorgen. Hoe dan ook is het een dijk van een game, de Zelda-magie werkt weer als vanouds op mijn kinderlijke zieltje. Heb 39 uur in de game zitten tot nog toe, wel enkele side-quests meegerekend. Een volgende playtrough (als die er komt) ga ik echter rechtstreeks van Dungeon naar Dungeon. Veel van de extra dingen gebruik ik toch niet, zoals in veel Zelda games het geval is. Niemand heeft baat bij 20 hartjes (of je moet echt ontzettend slecht zijn), en ook het Magic Armor wat ik al enige tijd bij me draag heb ik nog geen enkele keer nodig gehad. Voor mij potentieel toch wel een Ocarina of Time beater (alhoewel het niet veel zal schelen), al is het alleen maar door het nieuwe, wat duisterdere sfeertje wat de game bij zich draagt.
Laatst bewerkt: 30 jul 2007