Ik ben met een concept in mijn hoofd aan het spelen, geinspireerd door een toevallige opmerking van een maat van mij, dat zoiets mogelijk maakt, maar dat wil ik iets verder uitdenken voordat ik dat compleet uit de doeken doe.
Zoals je weet liggen mijn persoonlijke voorkeuren bij concreet, tastbaar en betrouwbaar nieuws. Ik heb echt niets met geruchten en kan mij mateloos irriteren aan mensen die deze vervolgens overal gaan rondroepen om een half jaar later te gaan lopen schelden als een feature of game niet verschenen is terwijl dat volgens hun selectieve geheugen 'aangekondigd' was.
In mijn hartste hart draag ik daar liever niet aan bij. Maar goed, ik snap ook dat mensen sommige dingen nou eenmaal willen, ook al zijn ze niet goed voor ze. Geruchten zijn een beetje zoals Cola. Totdat je 50 bent non-stop Cola drinken, dan klagen dat je tanden rotten en je suikerziekte heb....
Maar goed, on point, ik ben er wel mee bezig, maar je moet je bedenken dat we helaas met een kleine club mensen bezig zijn en verandering niet zo snel gaat.
Misschien hebben we een kleine verrassing deze week, echt héél klein, met betrekking op het uiterlijk van de frontpage. Een 2.5 design als het ware, terwijl we nog met 3.0 bezig zijn.
Laatst bewerkt: 22 jul 2007