Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik heb ook een Ring of Death :mad:

    Nooit wat gehad met de 360. Was vanmiddag gewoon wat muziek aan het streamen en ineens stopt hij ermee. Ik zet hem uit en weer aan met als resultaat 3 knipperende rode ledjes :'-(. Zonet nog een keer geprobeert. Hij startte wel op maar liep vast op het 360 logo... Sindsdien altijd foutcode 0102 (unknown error)

    Ben benieuwd hoelang ik hem kwijt ben...:{

    Zometeen maar eens even bellen. :'-(
     
  2. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm bij mij doet die het weer helemaal normaal behalve dat die soms vastloopt bij het vriendenlijst maar daar heb ik al last van sinds die msn update. Maar zal ik hem ergens in september/oktober naar microsoft sturen ? Ze zeggen dat er vanaf die periode de xbox360's zo repareren dat ze nooit meer last zullen krijgen van die rode lichtjes. Wat zal ik doen :confused:
     
  3. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    E64

    Weet iemand wat ik aan de error E64 kan doen ? ik ben ten einde raad:mad::'-(
     
  4. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof je toch niet man! :mad:
    Krijg ik eindelijk een compensatie voor het 2 maanden wachten op m'n 360.
    Krijg ik in plaats van een wireless headset een wired headset thuis gestuurd. WTF kunnen ze wel goed doen daarzo? OMFG!!!
     
  5. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha dat is eigenlijk best wel genaaid, ik zou gewoon terug bellen en een nieuwe eisen :9
     
  6. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wat je met de error code E64 moet doen ???
     
  7. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn defecte 360 uit 2005-11-09 heeft het niet meer gehaald.=(

    Vandaag een nieuwe gekregen met een nieuwe serienummer. Deze komt uit 2006-04-18 en is gloednieuw,:thumbs: heb ff goed gekeken maar deze is nooit gebruikt en was voorzien van plastic stickers op de drive en de rode oog. Wel vreemd dat dit een begin 2006 model is??? :confused:Er zit ook een Samsung drive in de vorige was een hitachi drive.

    Alles bij elkaar heeft het een maand geduurt en kreeg er ook nog 2 maanden live bij, dus dat was wel netjes van microsoft.

    Verder zal ik de doos maar bewaren gezien de reacties op dit forum.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook *sigh* het is dat ik al genoeg probs heb met de x360 anders zou ik ook daar over klagen :emo:
     
  9. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okee maar weet je ook wat je eraan kan doen ?:9
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bellen met de support enzo, maar ik denk niet dat je veel kan doen. Aan een compensatie kunnen voorzover ik weet weinig rechten kunnen worden ontleend, en Amerikaanse bedrijven staan er nogal om bekend dat ze juridisch de zaken goed geregeld hebben :'-(
     
  11. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dacht ik dus ook afgelopen vrijdag toen ik mijn 360 terugkreeg, Ik heb 2 dagen lekker forza 2 gespeeld tot vandaag , toen had mijn 360 honger en dacht hmm ik neem lekker een cirkel vormige hap van forza 2 , Mijn game is dus kapot en doet het helemaal niet meer, ik zit nu dus lekker met een 360 die krassen maakt. Ik ga morgen meteen bellen want wordt er nu kotsziek van. Het kutte is dat ik overmorgen op vakantie ga en ik dus niet weet hoe dit op te lossen, als ik hem na 3.5 week pas kan op sturen hoeft het van mij allemaal niet meer. Dan probeer ik dat ding te verkopen en koop ik wel een ps3 die het ( waarschijnlijk ) wel goed doet.

    =(Microsoft en hun o zo goede console de xbox 360=(
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die cirkel die je daar ziet kan absoluut geen kwaad. Het viel mij ook op, maar ze hebben geen effect op het wel of niet lezen van de discs. Als je xbox echt krassen maakt, dan is dat heel goed te zien. Als jij dvd's onder een bepaalde hoek in het licht moet houden, dan zijn ze gewoon ok. :)

    Microsoft bellen uiteraard. :) Wat zou je nou zelf kunnen doen?
     
  13. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Belg is het ook geen sinecure om naar de klantendienst te bellen. Heb mijn naam 3 maal moeten herhalen vooraleer ze het door had hoe het geschreven werd.
    Alé console van minder dan een half jaar oud kan verscheept worden voor herstelling. Echt wel triest eigenlijk!
     
  15. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net weer even gebeld naar de helpdesk voor die wired headset die ik heb gekregen.
    Ik krijg nu hopelijk wel een wireless headset thuis gestuurd. Die gozer die ik aan de lijn had vertelde me dat hij er niks meer aan kon doen dat ik een wired headset heb gekregen en dat hij het even na ging vragen wat ze voor me kunnen doen. Waarschijnlijk kon hij niks voor me doen maar hij zal z'n best doen. Kan niks voor me doen m'n reet. Sommige mensen hebben 3 compensaties gekregen dus vertel me niet dat het niet mogelijk is.

    Over 1,5 week is de 2 weken deadline voorbij en dan ga ik weer bellen. Als er nog geen progressie is dan ga ik uit m'n pannetje.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn xbox is ook zojuist overleden met een ring of death.
    Weet iemand of je de harde schijf mee moet sturen, of dat je deze er gewoon vanaf kan halen?
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem er af halen, ;)! Anders ben je al je gegevens kwijt..
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dus hij hoeft niet per se meegestuurd te worden? Dat zou wel beter zijn anders ben ik alles kwijt.
     
  19. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet hem zelfs thuis laten ;) en geen kabels , geen game erin , gewoon puur de Console :) , Damn UPS zou vroeg deze week komen , hoop dat ze dan es vandaag komen , heb zaterdag gebeld en alles staat al 2 dagen klaar hier om weg te gaan.:{
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Schots en scheef, dat ook weer niet. Omdat de dvd draait zouden het wel perfect ronde krassen zijn, maar die zijn dan écht goed te zien. Daar kun je gewoon niet omheen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina