Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan doet je game het ook meteen niet meer?

    Aangezien ik de Hitachi driver heb ken ik dit toch onmogelijk hebben/krijgen?
     
  2. Kashtar

    Kashtar Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eigen gefixte xdoos doet t nog steeds !
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Kan er iemand eens een foto maken van een kapotte gamedisc met zo'n ronde kras erin? Ik heb mijn Xbox nu ruim 1,5 jaar en *even afkloppen* heb nog nooit ergens last van gehad. Ik ben gewoon eens benieuwd hoe zo'n kapotte DVD er dan wel niet uitziet.
     
  4. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    daar:
    [​IMG]

    en daar:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice
     
  6. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn toch harstikke dikke krassen?

    Nu weet ik helemaal zeker dat ik geen krassen op me disc heb want wat ik heb zijn hele dunne lijntjes die niet eens op krassen lijken.
    Dat hoort dus echt gewoon zo.
     
  7. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, zojuist me 360 teruggekregen, 1x zonder problemen gespeeld.

    Wat nu? Ik kreeg de Ring of Death. Ik denk wtf? Toch krijg ik ineens signaal op me beeld. De 360 start gewoon op en ik kan spelen, maar de Ring of Death blijft knipperen.

    Seriously, wtf..

    Overigens krijg ik de MS Support niet aan de lijn wil er toch wel meer van weten. Dat knipperen is toch enigszins vervelend en kan nooit goed zijn.. =P

    Dit heb ik net gemaakt met me camera:
    http://www.youtube.com/watch?v=3BQVkMzkBqg
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  8. Requim

    Requim Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb zojuist mijn Xbox 360 doos aangemeld en heb enkele uren daarna netjes de UPS electronisch retour label ontvangen. Nu nog een doosje vinden waar mijn Xbox in past en dan ga ik even contact opnemen met UPS om deze op te halen.

    Het probleem met mijn Xbox is dat de DVD tray vaak niet er uit komt en dat de XBOX regelmatig uitvalt bij het gamen. Volgens de helpdesk zou ik mijn xbox over ongeveer 25 dagen terughebben.
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Oké ik heb mijn xbox nu een jaar, ooit eens 2ehands gekocht. Ik speel vandaag een potje Forza Motorsport 2 en opeens zie ik tijdens het rijden overal kleine witte stipjes. Waarschijnlijk allemaal dode pixels, ook af en toe schokt het beeld en zie ik een groene 'blur'. Ik vond het erg vreemd, omdat ik hetzelfde spel de avond ervoor heb gespeeld en alles het prima deed. Ik dacht dat het misschien aan Forza zou liggen, dus ik gooi rainbow six erin. Hetzelfde!! Al is het bij rainbow is minder... maar het is erg irritant en het lijd erg af. Is mijn xbox (videokaart?) nu stuk? Wat moet ik doen? Iemand tips?
     
  10. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net een xbox360 controller avn iemand van t forum hier gekocht, maar als ik die ana wil zetten, gaan eerst de 4 lampjes knipperen zoals altijd, en normaalblijft er dan 1 lampje aan maar ze bijven alle 4 knipperen, weet iemand wat dat is ?
     
  11. davemave

    davemave Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox vandaag teruggekregen

    4juli meegegeven aan ups... net teruggekregen (31ste) !!

    Niet eens 25 werkdagen zoals van te voren aangegeven. ik dacht dat ik 'm niet voor eind augustus terug zou zien.

    Alleen sinds dat ik 'm aan ups heb meeleverd niets meer vernomen van de status . Net stond er zomaar ineens iemand van ups aan de deur en leverde de xbox af.
    Niet aangekondigd, geen status wijziging, niks.

    Gelukkig was er iemand thuis.

    Ik zal even van de week even posten wat ik heb teruggekregen.
     
  12. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eerst de controller en console met elkaar verbonden door op de 'sync' knopjes te drukken? (de ronde knopjes op de bovenkant van de controller en de voorzijde van de xbox)
     
  13. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, kreeg net al een pm hoe ik het moest fixen, nu werkt ie !
     
  14. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan ga ik binnenkort me xbox maar uitzwaaien :'-( :'-( Tot die tijd ga ik maar lekker rondkijken op dit forum en wijzer worden van dingen.
     
  15. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    heb sinds een week of 3 nu mijn vierde 360...na zo'n 5,5 weken erop gewacht te hebben....ik heb met geen 1 spel problemen behalve met GEARS OF WAR....ik heb die extra maps gedownload (waar je voor moet betalen) en het valt me op dat bij de map "garden" ik vaak de read disc error krijg, dit terwijl de map garden toch gedownload is en op de harde schijf zou moeten staan....ook hoor je de drive niet draaien (hoor je normaal gesproken echt goed), en nee er staat geen 1 enkel krasje op de disc....dus een zgn. BUGG in deze map ofzo ? iemand hier ook last van ????
     
  16. Requim

    Requim Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist heeft UPS mijn Xbox opgehaald en nu maar wachten wanneer ik dat ding terug krijg. Hopelijk krijg ik een andere, heb in ieder geval mijn huidig serienummer opgeschreven. Ga binnenkort toch op vakantie, dan heb ik die xdoos ook niet nodig :lol:

    Maar in de tussentijd nog even hier op her forum verder kijken. :)
     
  17. Knispel503

    Knispel503 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    AHA !

    Net even de repairstatus gecheckt..en wat staat er..
    "Device received at servicecentre"..
    OK..:thumbs:
    Begon me toch ietwat zorgen te maken over dat "empty box shipped to customer"..geneuzel wat er eerder vermeld werd..
    *F..peep..CK* ik begin het gamen nou toch wel te missen...
    En dat terwijl het nog wel even zal gaan duren...shit...:mad:
    ..naja..wachten dan maar...zit nix anders op...

    Greetz...grrr..
     
  18. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    PFF ik heb mezelf nog nooit zo verveeld, naja gelukkig heb ik hier een oude Nintendo staan :thumbs: Kan ik tenminste nog een beetje gamen haha...
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is behoorlijk snel jah. Ik stoor me er ontzettend aan dat je slecht op de hoogte wordt gehouden over de vorderingen. Ik bel Microsoft niet door dit soort verhalen. Ik ga er ook maar vanuit dat UPS opeens voor de deur zal staan. Die van mij is sinds 11 juli weg. Dus ik moet nog maar een paar weken geduld hebben, maar ik verveel me rot. Die oude consoles boeien me gewoon niet meer sinds ik een 360 heb
     
  20. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is ook weer terug, een week eerder dan verwacht.
    Kreeg alleen nergens melding dat deze onderweg was.

    Het is een replacement unit ook al werd er gezegd dat ze dit niet zouden doen. Ook is het er één geworden met een Samsung drive ipv. Hitachi
    Het lulligste is alleen dat die nieuwe sink nergens te bekennen is... pfff, heb straks weer dit probleem...

    Al met al wordt je er niet vrolijk van :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina