[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ein-de-lijk Transformers gezien, en hij was gaaf! :cool:

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    28 Week Later

Leuke film, eerste deel was wel duidelijk beter. En man, wat voorspelbaar.

Evan Almighty

Waar Bruce dikke apenballen zoog, was deze echt leuk. Althans, vond ik. :)

Harry Potter and The Order of the Phoenix

Leuk. Lekker duister. Vorige delen vond ik persoonlijk beter.
    Eerste helft betrekkelijk saai, maar de actie in de tweede helft maakte een hoop goed.
    M'n vriendin wilde deze graag zien, ikzelf ging liever een tweede keer naar Transformers. ;)

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha net Transformers gezien. Ik verwachtte een vette film, ik kreeg een belachelijk vette film. Oh mijn god ik ben lyrisch. deze rankt toch wel zeer hoog op mijn lijstje van favo films. Echt geen seconde verveeld. De lovestory is ook geen seconde boring omdat zij gewoon enorm mooi is. lalalalala

Maargoed. Pure entertainment dit. Mijn respect voor Bay is flink toegenomen.

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Transformers.

Ik snap al die negatieve reacties niet. De special effects waren prachtig en de stemmen waren érg cool.

5. Ashavan

Ashavan Guest

Pathfinder

Aparte film in vergelijking met wat er tegenwoordig uitkomt. Een stel vikingen land op een land waar Indianen wonen. Een jong jochie weigert indianen te doden en krijgt in de slachterij met een ketting op de rug van zijn vader. Uiteindelijk sterft die clan om de 1 of andere vage reden en een lange tijd later wordt die jongen gevonden door een indanen vrouw.

Vervolgens wordt hij opgenomen in de stam en groeit daar op. Circa 15 jaar later komt een nieuwe horde vikingen die een rooftocht beginnen. De jongen moet zijn "pad" vinden en zo begint er dus een actievolle film.

Het was een redelijke 7,5/10 waard.

The Zodiac heb ik ook nog niet fatsoenlijk gezien. Was die dag me kat kwijt en kon mezelf er niet toe zetten om te kijken vanwege ongerustheid.

Heb zoveel films gezien dat ik steeds meer hunker naar de films van de jaren 80 en begin 90 waar er nog wel fatsoenlijke verhaallijnen waren. Tegenwoordig is het meer grafisch en actie spektakel zonder fatsoenlijke verhaallijnen of uitgediepte personages. Af en toe is een domme film waar je niet bij na hoeft te denken lekker, maar wanneer elke film tegenwoordig zo is... :confused:

6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer.

Superieure special effects, maar het verhaal is heel erg eenvoudig en afgeraffeld. Dit is jammer, want het had een veel betere film kunnen zijn.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, als je daarvoor kijkt begrijp ik best dat je hem cool vond...

Maar negatieve reacties? Transformers wordt anders flink opgehemeld imo.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde ik nou zon gozer op de straat roepen; "It's a lion, it's huge!!!"?

Grote lol, als dat zo is.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag Flags of our Fathers (Blu-ray) gezien en ik vond het echt een goede en indrukwekkende film. Alles is mooi neergezet en goed uitgewerkt, echt een toppertje. Ben heel erg benieuwd naar het vervolg, Letters from Iwo Jima, die de Japanse kant van het verhaal laat zien.

11. basovich

basovich Guest

filmpje is hier paar weekjes terug ook al neergezet maar lijkt me idd een film om naar uit te kijken!!

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Net Die Hard 4.0 gezien. Tsja leuk vermaak, maar het is weer zo'n standaard actiefilm dat op geen enkel punt een echt eigen gezicht krijgt. Erg hoog deja vu gehalte aanwezig. Verder kijkt hij wel erg lekker weg hoor, misschien mag ik ook niet meer dan dit verwachten van een film zoals deze.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Disturbia

Net als de dudes op de vorige pagina vind ik het een erg goeie film, deed me soms ook wat aan The Shining denken. Een feel good film door de humor, maar ook aardig wat spanning, en een apart verhaal! cijfertje: 9

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Net ook gezien, en idd erg grappig! Steve Carell is Jim Carrey aan het vervangen wat mij betreft!

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Gister de Simpsons Movie gezien, heerlijk droog weer maar niet erg veel beter dan de normale serie. Legendarisch audio stukje uit de film: Spiderpig

Maar wat zag ik vandaag nou: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=3689 check de trailer, te eeeeerg voor woorden.. :mad:

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die stemmen maken de humor niet meer om te lachen..

Komende dagen maar eens naar België afreizen voor de Engelse versie, aangezien de film hier pas laten uitkomt.

17. basovich

basovich Guest

vanavond naar chuck & larry en ocean's 13. Iemand deze 2 films al gezien?

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ocean's 13 heb ik gezien. Vond deel 1 beter, maar deze is iig beter dan deel 2 imo :)

19. basovich

basovich Guest

alle 2 de delen niet gezien. (ja beetje half maar niet dat ik nog wist waar het over ging;)). Gaat het verder bij het einde van deel 2 of kun je het zo volgen?

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je kan het zo volgen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina