Goed punt van je. Ik heb m inderdaad niet met hdmi getest aangezien ik het scherm bijna alleen voor xbox360 gebruik.
Daarom heb ik ook voor de panasonic gekozen, die had het beste beeld icm xbox360.
Ik heb nog geen apparaten met hdmi, dus heb ik t niet getest. DVI-HDMI gaat ook niet geweldig vanwege overscan en zelfs met powerstrip krijg ik t er niet uit, maar via vga gaat t ook goed.
Dus pc aansluiten gaat vaak beter op lcd, hdmi weet ik nog niet en xbox360 was mooier op de plasma en daarom is de plasma voor mij de beste keus.
Ben overigens wel benieuwd naar hoe de xbox met hdmi eruit gaat zien op deze plasma. Het wachten is op de Elite, maar nu las ik ook dat er een Halo3 niet-Elite uitvoering komt van de xbox mèt hdmi. Ben benieuwd wat die dan gaat kosten!
Mijn plasma heeft anders ook 1366x768
wat bedoel je nu eigenlijk met dat een crt monitor veel verder gaat dan 1080p? Een crt monitor heeft toch helemaal niet zoveel beeldlijnen?
Misschien dat zn videoinput t wel aankan, maar volgens mij heeft n crt maar 625 beeldlijnen en zal deze t downscalen naar een niet-hd weergave?
Mijn plasma kan ook 1080p aan over hdmi, maar hij kan t natuurlijk niet weergeven!
/Mod Wil je voortaan A.U.B. de edit knop gebruiken - Melbuuln
Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2007