Eerst wat ik zou proberen is de Windows installatie nogmaals uitvoeren, dan kiezen voor herstellen (voor Windows 2000/XP/(Vista?)
Daarna kijken wat die doet.
Ik heb dit zelf pas ook gedaan, is gewoon helemaal goed gegaan (njah op een paar stomme foutjes van mij na met de IDE kabels. Harde schijf werkt niet zo goed als je daar een kabel aanhangt voor een cd/dvd station )
Hij leest wel gewoon DVD's en CD's, dan is die wel gewoon goed aangesloten, anders zou die dat ook niet doen.
Welk programma gebruik je om je schijfjes te branden? En wat voor foutmelding geeft die aan?
In principe wordt een brander gewoon meteen herkend.
Wat voor merk + type heb je?
Ik heb zelf ook al een hele tijd een probleem. Zo nu en dan blijft mijn hele systeem hangen (10/20/30 sec is wisselend)
Ik kan dan helemaal niks doen (toestenbord, muis geen reactie). Ook blijft dan mijn muziek die ik eventueel afspeel hangen (ik gebruik Winamp)
Ook als ik geen muziek aan heb staan blijft die wel eens hangen.
Daarna gaat alles weer gewoon vrolijk verder.
Windows XP Pro nieuwste updates etc.
Geen spyware en virussen kunnen vinden met AVG en Ad-Aware.
Ik heb zelf het idee dat er misschien probleem kan zijn met de hardware (of wellicht de stuurprogramma's van iets??)
Iemand een idee?
(Misschien hier toch beter even een nieuw topic voor aanmaken, maar dat hoor ik dan wel)
Laatst bewerkt: 12 jul 2007