Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Kan echt niet wachten, net Ghost of Onyx uitgelezen (eindelijk 8)), en wil echt weten van John in tussentijd heeft gedaan. (groot deel van Ghost of Onyx speelt tegelijk met John avontuur in H3, in Ghost of Onyx komt John namelijk niet voor).
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt wel co-op spelen he!? :)\o/
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    four player cooop
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik verdom het om weer als elite te spelen als dat net zo gaar speelt als in halo 2 :x Voor het verhaal zal het denk ik wel weer moeten maar in halo 2 vond ik het niks..
     
  5. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ^dat zou het voor mij al weer gedeeltelijk verneuken, maar ik denk dat Bungie heel goed heeft geluisterd naar de kritiek
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    klik
    het is alleen in cooop niet in singelcampaign
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vet, je kan zelfs met een quest spelen en dan alsnog tegen 2 andere spelers over live samenspelen. Net zoals bij unranked gamemodes, dat is wel beter :)
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    24/7. nadat m'n xbox terug is :x
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws dat van die 4 player Co-op ! :)
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes yes!!! Ik maakte er geen punt van toen bekend werd dat het misschien niet in de game kwam (een leuke LAN op zn tijd blijft toch ultiem!!) maar nu ik dit lees ben ik fftjes helemaal gek geworden!!

    Ik heb mn ouwe maatjes meteen gebeld en al een klein select groepje gevormd om de eerste uren van de campain mee te spelen :b:_O_
    één van mn vrienden ging zowieso een Xbox kopen voor Halo 3 maar ik denk dat nu veeeeel meer mensen dit wereldwijd gaan doen \o/\o/

    Bungie heeft een heel smerig maar leuk spelletje gespeeld door dit vorige week zo te brengen, eerst al de fora gek maken zodat iedereen er weer over gaat praten en dan nu met zo\n aankondiging komen (in NL notabene!! :lol::lol:)

    R.E.S.P.E.C.T. Voor die Mo'fo's :)O-)
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Net zo gaar speelt als in Halo 2? :x Wat heeft het in godsnaam voor een invloed op de gameplay?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ie zijn Flashlight verkoos boven Cloaking ?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond die elite gewoon niet lekker spelen. Ik was van halo 1 de master chief gewend en daarvan weet je hoe die speelt. In halo 2 waren er wel wat aanpassingen geweest maar de master chief speelde nog steeds goed. Alleen toen ik eenmaal met die elite aan de slag moest kon ik er echt totaal niet aan wennen. Hij speelde een beetje "lomp" als je begrijpt wat ik bedoel waardoor de gameplay voor mij ook wat minder aantrekkelijk was. Daarom vond ik het ook veel gecker als je weer met de master chief aan de gang kon. Cloaking vond ik ook niet echt boeiend. Maar ik het bijvoorbeeld ook, wanneer ik een carbine in mijn hand heb, een heel ander gevoel dan wanneer ik een assault rifle in mijn handen heb. Vraag niet waarom maja...
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je HUD is ook fokked up, zelf vond ik vooral de missies van the arbiter erg saai. Met de MC heb je meer gevechten in open ruimtes, veel meer en leukere voertuigen en afwisseling.
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Gameplay os precies hetzelfde ..... Je start wapen is alleen anders maar that's it.....
    Ik denk dat je het gewoon niet zo leuk vond om als hem te spelen en het daarom "hem minder lekker vond spelen" .....
    De hud is roze dus tja, dat kan klote zijn als je niet van die kleur houd... ;)

    En de missies waren inderdaad net iets anders maar goed, als je die missies als MC had gespeeld had je het niet eens opgevallen misschien....

    Zelf vond ik de missies met de arbiter ook iets minder maar dat kwam meer door het gevoel dat ik had omdat ik niet als de MC speelde....
    Had niets met de gameplay ofzo te maken....
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Wat is daar fokked up aan? :eek:
    Zou je er hetzelfde over hebben gedacht als je met de Arbiter de missies van de Chief moest doen en andersom?
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind de cross-hair(weet niet zeker of het wel zo heet, het is in ieder geval dat puntje in het midden van je scherm) niet zo fijn en ook omdat het paars is, licht blauw vind ik gewoon veel duidelijker.
     
  18. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het er ook een beetje om ging dat je zou verwachten dat je veel meer op aarde zou doen.
    Nu zat je met die gare arbiter in een nog gaarder ruimteschip te kloten, terwijl de "earth" missies net zo vet waren.
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp zoiezo niet dat er in 60% van de shooters 'monsters' moeten voorkomen. Vrijwel iedereen vind het stoerder om mensen te knallen:cool:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naja als je niet op aarde zit is het wel zo logisch :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina