The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ah nee niet weer. Tief op kut M$!!! Ik dacht dat ik hem dit keer mocht houden omdat dat bij m'n vrienden ook zo was. Ik ben al 2x eerder mijn savefiles kwijtgeraakt. Niet dat dat echt een probleem is omdat ik de belangrijkste dingen op mijn memory unit kon zetten. Alleen duurt het zolang om alles opnieuw te downloaden |:-.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien hoeft het niet bij iedereen, maar ik moest het wel zei die medewerker tegen mij. Ik deed dat dus braaf, dag savegames + downloads! ;):mad: Ze zeiden ook wel dat er ook problemen rond de HDD waren, vandaar dat ze blijkbaar mensen zoals ik en anderen hun HDD vragen. Maar goed, eerst maar weer even netjes afwachten als de mijne weer stuk gaat. Laten we het nu maar weer over Oblivion en de GOTY edition gaan hebben. ;):)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Iemand heeft mij een email gestuurd, waarin staat: 'over oblivion heb jij dat spel?'. Wie heeft dit gestuurd en waar slaat dit op?

4. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel op oblvion slaan:+

sorry8)

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klik reply en vraag het XD

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren weer even bezig geweest met de game. Ik begin me erin te vervelen. Eigenlijks hoop ik dat Bethesda stiekem nog wat uitbreidingen in de planning heeft staan voor de GOTY. ;):)

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister bezig met een hoop van mijn spullen weg te gooien omdat ik weer eens aan mijn max gewicht zat, en ik kwam een boek tegen, geen idee hoe ik er aan kwam, "The Lusty Argonian Maid", maar goed, ik zag lusty, dus ik denk, dat gaan we maar even lezen. Toch wel een verbazingwekkend verhaaltje, schijnt overigens maar 1 boek van te zijn, dus let niet op dat Act IV, Scene 3.

Net even op internet de tekst opgezocht:

Act IV, Scene III, continued
    Lifts-Her-Tail: Certainly not, kind sir! I am here but to clean your chambers.

Crantius Colto: Is that all you have come here for, little one? My chambers?

Lifts-Her-Tail: I have no idea what it is you imply, master. I am but a poor Argonian maid.

Crantius Colto: So you are, my dumpling. And a good one at that. Such strong legs and shapely tail.

Lifts-Her-Tail: You embarrass me, sir!

Crantius Colto: Fear not. You are safe here with me.

Lifts-Her-Tail: I must finish my cleaning, sir. The mistress will have my head if I do not!

Crantius Colto: Cleaning, eh? I have something for you. Here, polish my spear.

Lifts-Her-Tail: But it is huge! It could take me all night!

Crantius Colto: Plenty of time, my sweet. Plenty of time.

END OF ACT IV, SCENE III

dusss :cool:

Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha viespeuk, wat moet je met dat boek?! :+ Ik kom het ook regelmatig tegen onder de bedden van NPC's...

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben het nog niet eerder tegen gekomen. Heb je een locatie ergens in Cyrodiil waar ik dit boek kan vinden?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vond ik laatst bij de Mouth of the Panther(die rivier):

A Poorly Scrawled Note

Mee wurst troll evurr

nobuddy pay brijj tole

me nott sceary enuf

mee gett drunc an kil sellf

troll droun

Haha, poor guy 8)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lachen man. Sommige teksten slaan echt nergens op, maar dat is wel een teken dat de game echt leeft.

12. kaaskop91

kaaskop91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

ik ben nu the shivering isles aan het spele, maar zit vast op het punt dat je thedon moet vergiftigen. ik heb met die wide-eye (of wat haar naam ook is) gesproken maar ze laat niks los over haar dagelijkse routine. je moet haar dus volgen rond 'noon'. als ik dat doet gaat ze alleen maar levenloos heen en weer lopen. doe ik iets fout?

thnx

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Rond noon loopt ze als het goed is buiten op het pleintje(waar je de poorten van de 2 stadsdelen kan vinden). Daar gaat ze daar naar een geheime deur die verstopt zit. Ik vind dit ook een van de meest frustrerende missies. Had geen flauw idee waar ik moest zoeken.

14. kaaskop91

kaaskop91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dit stukje op internet: 'You will need to butter her up either by persuasion, bribery or charm spells to get her to talk. Once you have her disposition up high enough (requires a minimum of 70)', en dan zal ze vertellen over haar dagelijkse routine en krijg je een quest update. weet iemand hoe ik dit doe?

15. Candyman

Candyman Guest

[Help] Ik ben vandaag weer begonnen en ik was bezig met een missie waar ik niet in verder kwam. Ik moet een gestolen schilderij zoeken van een Count in het kasteel. Ik ben me kapot aan het zoeken naar cluess maar ik kan er nog steeds niet genoeg vinden om de verdachte aan te klagen. Cluess die ik heb:
    schilderspullen gevonden bij die Mage in het kasteel, West Tower een schilderij gevonden. Kan iemand me aub verder helpen.

16. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    eh de bij de eettafel? ik dacht dat daar nog 1 clue was.. bloed op het tapijt ofzeau..

17. Candyman

Candyman Guest

Ik zal is eventjes een kijkje nemen, zwaar irriterend ben er al 100 keer door heen gelopen en nog over het hoofd gezien |:-

Edit: Bedankt heeft geholpen, niet te geloven dat ik een uur lang door dat kasteel heb rond gezwerfd. Had het wat dieper verwacht dus was veelste druk bezig met anderen dingen dan op de grond kijken.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2007
  18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, naar die clue in the dining room zat ik me ook rot te zoeken

19. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weekje geleden opnieuw begonnen met oblivion. Kzit nu al wa verder dan eerste keer maar vind je shivering isles de moeite om er 800 points (dacht ik) aan te geven? Ben aan het twijfelen om het te kopen maar ik heb ng zooveeel van de gewone oblivion te doen. Dus tenzij er echt spectaculaire dingen bijzitten, kweet lik ni..
    (andere meningen ook welkom)

Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wacht je toch gewoon ff tot je de game hebt uitgespeeld? Misschien denk je voor het einde al van "nou laat maar zitten"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina