Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk 'mijn' xbox terug gekregen. Dat ging best wel snel vond ik, de vorige maakte krassen.
    Ik heb een vervangend exemplaar gekregen
    Xbox 360 #1: MFR Date: 2006-12-07
    Xbox 360 #2: MFR Date: 2006-08-11

    Dezelfde disc drive, Samsung. Net drie maanden xbox live gekocht, hopelijk houdt hij dat nog vol. *fingers crossed*
     
  2. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is afgeleverd bij een winkel aan de andere kant van de straat..
    lekker dus aangezien ik gewoon werk en dus niet tijdens winkeltijden daar langs kan
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier in deze topic:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=101523
     
  4. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je WEL contact opnemen met UPS , als je de bevestigings mail hebt gehad en dat label komen ze toch gewoon :eek: ben ik toch niet 2 dagen voor niks aan het w8en. ik vind het al lang duren , maar dat zeiden ze wel bij die klantenservice niet dat IK ze moest bellen ,iemand antwoord , want dan bel ik morge meteen |:-,
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  5. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    haha eindelijk mijn xbox is shipped en goed nieuws ik krijg gewoon mijn ouwe xbox terug met een andere dvd drive.ik hoop dat deze goed is en geen krassen maakt
     
  6. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je WEL contact opnemen met UPS , als je de bevestigings mail hebt gehad en dat label komen ze toch gewoon :eek: ben ik toch niet 2 dagen voor niks aan het w8en. ik vind het al lang duren , maar dat zeiden ze wel bij die klantenservice niet dat IK ze moest bellen ,iemand antwoord , want dan bel ik morge meteen |:-,
     
  7. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    kaj bro je moet morgen bellen om een afsprak te maken om je xbox op te halen
     
  8. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat in het begin even in het Nederlands willen vertellen toch bedankt;) , ik vond het al raar 8)
    Ben maar weer op m,n ''ouwe'' 1ste xbox maar gaan gamen ,maar nu weet je wel wat je mist en dan is ie net 5 dagen kapot :'-(
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  9. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    echt belachelijk, 3red lights, bellen, toen zouden ze me labels mailen, is niet gebeurt, weer gebeld blijkt dat ze naar verkeerde email adres gestuurd hadden volgens hun, weer wachten, nog steeds nix, oftewel 1 week verder nog steeds geen verdomde labels !!
     
  10. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren blij na een maand een andere??? xbox terug, maar helaas hij doet niks anders dan vast lopen. Op advies van support de harde schijf eraf gegooid en dan twee uur gamen en kijken of hij nog vast loopt. Na anderhalf uur Gears of War liep hij zo vast als een huis. Opnieuw opgestart en weer vastlopen. Ik wordt hier heel erg pist off van. Na 1 maand krijg ik een andere terug en op de tweede dag werkt die ook niet goed. Ga morgen maar weer eens bellen &^%$#@!!!! dank je wel microschoft.

    Dit wordt dus minimaal 2 maanden niet fatsoenlijk gamen en hoe groot is de kans dat de tweede xbox ook niet goed werkt???......|:-
     
  11. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke site kan je zien waar en wanneer hij is angekomen op het reparatie centrum enzo? iedereen heeft het daar over maar ik kan niks vinden :9
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    www.ups.com

    UPS heeft nog steeds mijn Xbox niet opgehaald. Ik heb zaterdagmiddag al contact opgenomen met Xbox helpdesk. Magriet, van Xbox helpdesk, zei dat UPS voor woensdagavond mijn pakket "zou" op moeten halen.

    Net keek ik op ups.com, vulde mijn tracking nummer in, en zag dit:

    "Traceerresultaten verstrekt door UPS: 31/07/2007 5:59 's middags ET"

    Dit betekent dus dat UPS eindelijk de labels heeft ontvangen en dat ze (hoogstwaarschijnlijk) morgen langs komen?
     
  13. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is de tijd waarop UPS dat overzichtje voor je heeft aangemaakt. Eigenlijk dus gewoon de huidige tijd in de Eastern Time (ET) tijdzone.
    Bel UPS gewoon even of er een afhaalopdracht staat ingeplanned en voor wanneer, zoniet dan maak je meteen een afspraak.
     
  14. Requim

    Requim Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kleine status update:

    FRANKFURT, DE 01/08/2007 7:00 's morgens IN TRANSIT
    01/08/2007 5:59 's morgens WORDT AFGELEVERD
    01/08/2007 4:09 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG, DE 01/08/2007 1:13 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG, DE 31/07/2007 10:46 's middags AANKOMSTSCAN
    EINDHOVEN, BEST, NL 31/07/2007 8:30 's middags VERTREKSCAN
    31/07/2007 6:30 's middags HERKOMSTSCAN
    31/07/2007 4:35 's middags AFHAALSCAN
    DE 31/07/2007 7:57 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Zo te zien is mijn xdoos nog onderweg naar Weiterstadt. Ben benieuwd wanneer die daar aankomt.
     
  15. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey man , volgens mij zit ik met hetzelfde gedoe , ik d8 eerst die komen vanzelf en nu zegt iedereen dat ik moet bellen , terwijl ik wel een status zie via UPS

    ''Factureringsinformatie werd verzonden aan UPS. Bekijk deze site later opnieuw voor een bijgewerkte status van zending of neem voor meer details contact op met de verzender.


    Trackingnummer: 1Z 744 70Y 91 7346 864 1
    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg
    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 01/08/2007 4:26 's morgens ET ''

    Wat betekent dit nu , dat ze binnenkort komen ,zit nu als sinds zaterdag te w8en , vind dit erg lang duren , of moet ik gewoon erheen bellen ?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is net opgehaald. Er is mij verteld dat je WEL contact met UPS moet opnemen. Ik heb het gisteren via www.ups.com gedaan. Was wel benieuwd of dit ging werken. Netjes aangegeven en bevestigd dat ze vandaag tussen 12 en 8 uur 's avonds konden komen.

    Stond hij dus al om 10 uur vanmorgen voor de deur...! Was opzich niet zo erg, ben allang blij dat ik mijn 360 'kwijt' was.8)

    Op zich is het bij mij snel gegaan:
    Maandagavond (20.00u) gebeld
    Dinsdagmiddag de labels via mail
    Woensdagmorgen pakketje opgehaald

    En nu maar wachten tot dat ik hem weer terug heb.

    (baal nog steeds dat dit net in de vakantieperiode moet gebeuren waarin ik de meeste tijd heb/had om aan mijn gamerscore te werken! :mad:)
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook al geprobeerd maar toch maar ff gew8. dan doe ik het toch maar wel en dan zet ik 12.00 uur tot 17.00 neer.
    @ Aldmar :Maar wat ik moet ik bij bedrijf invullen - thuis ofzo ?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  18. Requim

    Requim Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon bellen met UPS op tel. nr. 0800-0991300. Heb ik ook gedaan, ze kijken dan zelfs of het dezelfde dag nog kan. In mijn geval kwamen ze een uurtje later al mijn xdoos ophalen.
     
  19. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, ja ik w8 even op dat bericht van die Aldmar , als dat te lang duurt bel ik gewoon op , bedankt he :)
     
  20. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond mn xbox teruggekregen na hem 25 werkdagen kwijt te zijn geweest. E nu wil ik net een potje GoW spelen en ja hoor de ring of death is terug:). Ik heb m niet langer dan 16 uur gehad en hij kan weer terug. Heel fijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina