Het heeft mij anders nog flink wat moeite gekost om die Hill Climb Achievement te behalen. Het ligt er een beetje aan hoe goed je tegenstand is. Ik had het geluk dat ik tegen 4 man aan het racen was en dat er 2 afhaakte en dat er 1 een flinke crash maakte waardoor ik zo 15 seconden voorsprong had.
Het spel zelf: Ik zit nu op 60% en het is een toffe game alleen mis ik variatie in de tracks. Waar zijn die woestijn en sneeuw rally's gebleven? Waar zijn die mooie oude Engelse en Spaanse dorpjes langs de kust gebleven? Waar zijn zichtbare weersveranderingen? Waar is het onweer en de regen? Er was niets mooiers dan met zware storm door een Engels bos te scheuren. Op de Playstation 2 konden ze dit al realiseren waarom op de 360 dan niet?
Alle tracks zien er mooi uit, maar het lijkt teveel op elkaar. Ook valt het mij op hoe weinig publiek er langs de kant staat bij de rally races. Ook vind ik de Achievements veels te makkelijk. Ze vliegen me om de oren en dit is weer een game die 1000/1000G gehaald gaat worden binnen ongeveer een week.
Het is een goed spel, maar het voelt niet af en veels te gehaast op sommige punten.
Laatst bewerkt: 25 jul 2007