Een nieuwe 360? Wat gebeurt er met je gamertag.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door garincha, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. garincha

    garincha Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment ben ik in het bezit van een 360 premium met alles erop en eraan, alleen geen HDMI.
    Mijn FullHD scherm accepteert alleen FullHD over HDMI (Bravia |:-), vandaar dat ik erover zit te denken om toch maar een 360 Elite aan te gaan schaffen (Je wilt immers het beste uit je scherm halen).

    Maar wat gebeurt er nu met mijn gamertag/gamerscore wanneer ik mijn oude 360 op marktplaats zet en de Elite aanschaf. Kan ik mijn gamertag behouden?
    En nog een vraag: Kan ik al mijn gegevens van de harde schijf afhalen zodat degene die mijn 360 gekocht zich niet uit kan leven op mijn creditcard _0/.

    Volgens mij is hier nog geen topic over, correct me if i'm wrong :b:

    Dank u.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Je gamertag is gelinkt aan je hotmail adres, dus je kunt hem gewoon gebruiken op de Elite.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Gebruikte mijn Gamertag op mijn eerste 360, heb toen de 360 verkocht toen ie kapot ging. Toen ik begin dit jaar een nieuwe 360 kocht heb ik mijn Gamertag direct probleemloos kunnen recoveren. Je Gamerscore blijft behouden en je Premium Downloaded Content kun je gratis opnieuw downloaden :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina