Contradictie is een erg prominent verschijnsel rondom de Xbox helpdesk service...
Echter, net na de ochtend is mijn Xbox opgehaald, en ik heb
geen contact opgenomen met UPS. Als je contact opneemt met de helpdesk over een defecte Xbox, krijg je de keuze uit 2 opties.
1. Zelf de labels van UPS uitprinten en dan
contact met hen(UPS) opnemen.
2. Xbox de labels naar UPS laten sturen zodat zij bij jou aan de deur de labels op je doos kunnen aanbrengen.
Ik koos in eerste instantie voor optie 1. Toen ik er tot mijn verbazing achter kwam dat mijn printer weigerde zijn taak te doen, heb ik weer contact met de helpdesk opgenomen en mijn keuze gewijzigd naar optie 2.
Ter herhaling:
Kies optie 1, en jij moet zelf contact opnemen met UPS.
Kies optie 2, en UPS kan ieder moment nadat zij de labels hebben ontvangen bij jou aan de deur staan.
Je kan via
www.ups.com de huidige status van de vorderingen bekijken.
Klik om te vergroten...