Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Je xbox staat niet goed geventileerd, klaar.
     
  2. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn xbox kan niet beter geventileerd staan. Volledig open, alle mogelijke ventilator uitgangen hebben meer dan voldoende speling. Hij ligt neer maar heb er iets onder gelegd zodat ook de onderste openingen niet tegen het tafeltje gedrukt zijn..
    Kga em niet in een donsdeken draaien om dan te zagen dat hij te warm word, kben niet achterlijk. De hitte-problemen bij de xbox360 zijn alom gekend.. Heb dit trouwens enkel bij forza2. Maar goed, dit wordt weer een off-topic discussie dus mensen die willen in discussie gaan, met alle plezier, ik kan alleen maar bijleren. Maar dan doen we het vanaf nu mss beter via PM. Klaar. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  3. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    is er ook een sub forum voor afstellingen van auto's?
    Waar kan ik deze vinden?

    dank u
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Elk individu stelt zijn auto anders af. Er is dus niet één bepaalde afstelling voor één auto. Iedereen rijdt anders en iedereen prefereerd een andere afstelling. Er is dus ook geen sub forum voor. (wel een topic van hoe je een auto kan afstellen, moet je ff in de zoekfunctie Racegame Helpthread in tikken)
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Lol, ik stel m'n auto nooit af, is nog nooi nodig geweest, en als je alles een beetje gemiddeld goed wil hebben en dus geen grip voor snelheid wil inleveren of andersom, dan gaat het vaak ook wel goed als je de auto alleen upgrade. Maarja, ik kan me zo indenken dat je online wel eens zult moeten afstellen. :)
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox wordt er nooit echt heet van. ventulator komt pas echt wanneer temperaturen hier echt hoog liggen. Maar nu.. hij krijgt amper warm. Nochtans geen extra heatsink.
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nouw, gister eens een trail kaartje voor Gold gebruikt...
    Ik vind het maar niks, ben nauwelijks toegekomen aan racen. Het connecten lukte niet, of iedereen was aan t driften, of er waren maar 2 tegenstander, of het was alleen racen met R1 wagens op de Nissan Speedway (= saai).
    Nee bedankt, geen Forza online voor mij
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ik heb zowat 15 auto's maximaal naar de U999 getuned, en dan is het zeer handig om bijvoorbeeld een grote spoiler en maximale downforce te hebben. Ook veel kloten met over en onderstuur vind ik erg handig. Maar bij offline races zal het niet zo veel uitmaken. (op uitzonderingen na dan, als je bijvoorbeeld met een Lingenfeiter moet racen 8))
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Gisteren maar mooi even wat dingen veranderd. Ik heb de game weliswaar op novice staan, maar dan heb ik er tenminste plezier aan, en dat moet toch ook? Goed, wat heb ik veranderd? Ik zat eerst op -20% aan inkomsten, door het novice gehalte. Nu heb ik o.a. Fuel & Tire Wear veranderd en is ook de damage op volle toeren gezet. Daarmee kom ik nu dus op +5% aan inkomsten. Het betekent dus dat ik nu 25% meer inkomsten heb dan normaal. Per race scheelt dat een gemiddelde van 2500 tot 3000 credits. Dus voor degene die niet zo goed zijn, net als ik, doe gewoon hetzelfde als ik, want het levert je sneller levels voor je wagens op, en je levert 25% sneller dan voorheen. Let op, dit is wel alleen voor beginnelingen. ;):)
     
  10. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zever jij nouw |:- je moet dan ook een goede room zoeken en niet een room pakken waar maar 2mensen inzitten en waar ze de weg nissan speedway aan het berijden zijn... Ga gewoon in een goede room en kies een auto die je ligt en rijden maar en je zal zien dat het wel heel leuk is. maar kom hier niet zeggen dat het slecht is als je nog maar een 5tal keer geraced hebt over live.
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    ik zeg ook niet dat het slecht is. Maar als ik van de 3 uur gamen 2 uur bezig ben een leuke room te vinden, vind ik dat zonde en niet leuk
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraagje, wanneer unlock je de Mercedes SLR?
     
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 41 of koop hem via Auction House.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je op de auto klikt en hij is nog niet geunlocked krijg je informatie over wanneer je hem vrij speelt :)
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is nog eens handig! Dat wist ik dus niet :b:
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    wat een vies addertje onder het gras bij de download autos van vandaag.

    De auto van 50ms points moet je ook nog kopen met ingame geld. Dus als je hem download moet je ook nog ff 350.000cr aftikken om er in te rijden.
    Is niet echt netjes. Dat ze dit doen met de gratis auto's snap ik nog, maar om je eigenlijk dubbel te laten betalen is me net iets te ver.

    Verder heb ik het vermoeden dat deze download allang op de dvd stond. De download van 15mb ging wel érg snel. Het zou me niets verbazen dat alle DLC allang op de dvd staat en dat ze deze gewoon "unlocken".....
     
  18. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    die betaalde downloads gaan altijd achterlijk snel...
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe download ik die Nissan car pack eigenlijk? Of is het alleen voor Amerika?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Content: Nissan Tournament Pack
    Price: Free
    Availability: All Xbox Live regions

    All regio's. Kan je hem downloaden op marketplace zelf? Anders kan je hem waarschijnlijk wel in de game vinden onder multiplayer ofso...Waar action house etc ook staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina