BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar de gewone versie kost bij gcshop dan ook 40,50 en de LE is dus 14Euro duurder.
    Daarnaast heb jij m ook wel belachelijk goedkoop als je kijkt wat Dynabyte voor en prijs voert op zn website: 49,99 zonder klantenkaart, met klantenkaart 42,99

Je hebt dus volgens mij best wel mazzel met die 36 Euro. Play.com levert m bevoorbeeld nog voor 38,99... dus :thumbs:

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb denk ik ook wel een beetje mazzel in dit geval (volgens mij is het een foutje van ze) :+ Er komt natuurlijk idd nog wel wat bij mocht ik met de release bij Dynabyte besluiten om met de LE naar huis te gaan, maar ach dat heb ik er dan wel voor over. Dit spelletje mag geld kosten :)

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn nog maar een paar reviews geweest maar d'r zijn al 10/10 score's van deze game gegeven... :|

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    link!!

5. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
  6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :b:

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, al vind ik een 10/10 wel erg hoog. Er valt toch altijd wel wat te verbeteren? Ik denk bijvoorbeeld aan het SP verhaal online co-op beschikbaar te maken, net zoals System Shock 2.

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    10/10 is onzin, een 9 geeft ook al aan dat het toch echt boven de rest uitsteekt. Ik hecht ook weinig waarde aan een ''official Xbox magazine''... ;)
    Maar dat het spel goed is en vernieuwend geloof ik graag. :)

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die Bioshock goedkoop willen bestellen.

Bol.com. Gebruik de volgende code en je krijgt nog eens €5 korting: AM-67EW-UT45
    (Uit de koopjes threat btw)

Nice toch voor die €47..., ligt ie gelijk op je deurmat.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet nog niet of ik hem wil kopen, ik weet eigenlijk nog helemaal niks van de game af. Is het alleen maar donker ? Hoe zijn de levels, open vrijheid groot ?

Ik wil hem wel kopen, maar ik kan het geld ook bewaren voor eind van het jaar met al die andere vette games die me meer aanspreken. Hopelijk komt er een Demo!

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Vind zeker dat er een aantal vette dingen in zitten, maar ik wil weten hoeveel vrijheid je hebt qua bewegen door de level(s?).

Is het een linear scripted verhaal, zoals the darkness. Of is het meer open (ala dead rising bijv).

/salute

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja!

*kijkt dreigend terug*

Heb jij daar problemen mee? :9

14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Net even besteld bij bol.com met de kortingsbon.

Mooi prijsje €46,95,- Incl :)

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, je kan beter even wat trailertjes zoeken op internet, om een indruk te krijgen, dit spel moet het vooral hebben van de sfeer, die van de trailers afspatten, als je het mij vraagt

wow, door die review van insidegamer, kan ik helemaal niet meer wachten op die game,

24 augustus, ....... nog precies een weekje vakantie, moet voldoende zijn,

kan niet wachten tot ik m'n super big daddy action figure op m'n tv kastje neer kan zette, naast'n hondje met "welkom"

Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag je vinden wat je vinden wilt, ik ga me er toch weinig tot niks van aantrekken ;) Neemt niet weg dat ik benieuwd ben waarom je er toch steeds een punt van maakt als ik bij een bepaalde game de PC versie verkies boven de 360 versie :b:

Anyways, dat mazzeltje bij de Dynabyte kan ik wel vergeten. Vond het namelijk erg vreemd dat ik op de site van Dynabyte niks terug kon vinden over de LE van BioShock, dus ben vanmiddag maar even langs gegaan. Bij navraag wist de verkoper te vertellen dat ze die LE (om een of andere rede) niet gingen krijgen. Heb mijn pre-order daar dus maar gecancelled, want heb toch liever een Big Daddy op de voorkant van mijn hoesje. Nu bij Bol.com besteld, goeie ervaringen mee en de games liggen op de releasedatum op je deurmat, netjes in de seal. Ben nu wel een stuk duurder uit, maar deze LE moet ik gewoon hebben :)

17. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de LE nergens vinden op Bol.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Punt? Dat herinnert me eraan dat ik nog een puntenslijper moet kopen want mijn potlood is alweer stomp!

Ik ga van deze geen LE kopen, want ik hou niet zo van die beeldjes. Geef mij maar zo'n mooi boekje met concept art of een cd met de beste soundtracks (zou bijvoorbeeld goed passen bij Eternal Sonata). Bij de uitgebreide versie van M&M6 zat toendertijd zelfs een mooi kleed met daarop de kaart gedrukt. Erg stylie....

19. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    LE van Bioshock is echt wel heel nice. Ik weet niet of er een soundtrack bij zit, maar de doos is aardig gevuld.

Ik ga niet voor de LE, ondanks dat dit voor mij hét spel van 2007 wordt. Figurine zie er leuk uit, net als de rest van de content, maar als ik het spel kan kopen voor 46 euro kies ik toch daarvoor ipv 65 euro voor de LE.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Net geprobeerd deze game te bestellen, maar op de 1 of andere manier lukt dit niet.
    Krijg geen bevestiging van Bol.com. Ook bij bestelstatus staat niets over BioShock.

Ach ja, morgen maar weer proberen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina