Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat lijkt me wel zo logisch, kijk maar naar PDZ en GOW. Daar was dit ook zo, er is eigenlijk weinig reden om dit niet zo te laten zijn, zou idd erg lullig zijn.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen is zo gehyped over de game, ik snap dat niet echt want ik heb de vorige 2 delen niet "echt" gespeeld,

    dus raden jullie me aan dat ik halo 3 gewoon kan spelen, zonder dat ik het gevoel krijg dat ik echt iets mis,

    want ik hecht meestal wel veel waarde aan het verhaal in games,
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het blijft een trilogie en op zich moet je deel 1 en 2 wel hebben gespeeld om het verhaal echt goed te kunnen begrijpen en het maakt het ook weer wat degelijker als je weet hoe de verhalen in de vorige delen waren.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik raad je ook wel aan om de eerste 2 delen te spelen.
    a) Het zijn lekkere games als je van shooters houd.
    b) Het verhaal is voor een shooter lekker uitgebreid en meeslepend
    c) De muziek betrekt je op een hele coole manier in de game!!
    d) De trilogie is pas echt compleet als je een beetje weet waar het verhaal over gaat dus ik raad je alleen daarom al aan om beiden delen lekker te gaan spelen :)

    Ik begin volgende maand ook nog een keer aan beiden games puur om weer lekker in het verhaal te zitten! \o/
     
  5. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij Gow als je met Dominicus speelde dan kreeg je er een aparte coop achievement voor. Gelukkig heb je dit niet bij Halo 3. Maar nu is de vraag natuurlijk of je er ook hetzelfde achievement krijgt als player 1. Want dat zou betekenen dat je een level kan unlocken waar je zelf helemaal niet aan begonnen bent. Dus ik ben benieuwd hoe ze dit willen gaan oplossen...
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat je die dan nog gewoon niet kan spelen als je ze nog niet hebt unlocked. Het lijkt me ook totaal niet handig als je een level gaat spelen als je die levels daarvoor nog niet gedaan hebt want je mist gelijk het hele verhaal op die manier, beetje zonde...
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dus ik denk dat je wel die achievement krijgt voor dat level maar dat je hem niet unlocked als je het coop speelt.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    mss ga ik die halo's dan nog wel spelen, alleenuh, ik heb even gekeken, en wat is het verschil tussen halo, en halo combat evolved? want bij een gameshop staan ze allebij
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    als ze slim zijn, doen ze dat je de online co-op unclockt als je de singleplayer uitspeeld, zo heeft iedereen de levels en het verhaal gevolgd :+
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Of niet :9. Zodra ik de game heb ga ik aan de co-op, dat is 1 ding wat zeker is _O_ (zo ging dit bij halo 1 en halo 2 namelijk ook, heb echt zelden alleen halo gespeeld)
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben er ook terug aan begonnen in legendary co-op.Dan krijg je naar mijn gevoel het dubbele aan tegenstand plus nog een paar extra's voor je kiezen.
    Die AI ,met de elites als bijzonderheid en hoe die groepjes van twee elites elkaar voortdurend dekken, telkens je het een tijdje niet gespeeld hebt sta je te kijken hoe mooi de AI in halo ce uitgewerkt is,die gozers blijven je in bepaalde levels gewoon achtervolgen als je een stuk terug moet omdat je schild haast aan splinters is geschoten.Na al die jaren is het nog steeds bijzonder meeslepend aangezien je soms meer dan je lief is in de tang wordt genomen en dit terwijl je eigen marines je voortdurend in de weg lopen zodat je haast blij bent dat de covenant er het grootste deel van omleggen.:thumbs:\o/
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging het ook zo in zijn werk.
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop dat in het hele verhaal van halo3 er maar 10% flood in zit
     
  14. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo: Combat Evolved is gewoon hetzelfde als Halo (1). :)

    Dus je hebt:

    Halo: Combat Evolved
    Halo 2
    Halo 3

    De eerste 2 zijn zeker niet zo duur meer, moet je even goed zoeken in webwinkels en dergelijke. Kijk anders even op budgetgaming.nl voor de laagste prijs per spel :)
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hier is te zien hoe het event zag en je ziet live beelden van de singelplayer
    dus spoiler aware.. maar wel fucking vet..
    wuhahahahaha

    link
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    FOK SICK! IK MOET DAT PAK VAN MASTER CHIEF!!
    Wat suuuper bruut :9 Loop erges aan het einde zo'n kerel rond in een Masterchief pak.. Wat vet!
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    de multiplayer elite ziet er goed uit!

    [​IMG]

    op deze screen is ook een nieuw type granaat te zien!!
     
  18. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik vond dat eigenlijk best wel gay :d Hij loopt een beetje nichterig maar vooral doelloos
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Het is hier al vast al genoemd maar ik vind het echt geweldig dat je nu ook beloond word voor het spelen van de single player. =D
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeee man hoe pimp :p Al die nerdjes aan hem vergapen, hij loopt daar zo heel stoer tussendoor :lol:_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina