[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik kut vind: IK kan nu alleen Seriously en This! Is! Annex! nog halen, totdat de nieuwe maps gratis zijn..
    En dan alsnog> Ik speel deze game waarsch totdat Halo 3 uitkomt en dan ga ik die veel spelen.
    Dat is dus 2 maanden voor nog zo'n 6500 kills, omgerekend minimaal 100 kills per dag!
    En dat ga ik nooit halen :9
    Daarom besluit ik maar om alleen voor This! Is! Annex! te gaan.. En als de maps gratis worden ga ik die achievements ook nog wel halen.
    Heel misschien dat ik ooit nog Seriously haal, ik denk het helaas niet.
    Wel jammer want ik wil eigenlijk al mn games 100% hebben!

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, tegen het eind van dit jaar zijn er alweer zoveel games die je wilt hebben, dat je het "alles 100%" waarschijnlijk toch niet voldhoudt,

3. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren ook xboxLive, dus ik zoek iemand om te co-oppen. Als iemand zin heeft, voeg me maar toe :)

4. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geruchten dat die nieuwe maps op de nieuwe Acts van de PC versie zijn gebasseerd.

p.s. Op de Pc versie komen 3 nieuwe Acts.

5. Shizzel

Shizzel Guest

De PC versie heeft 5 chapters erbij, geen 3 nieuwe acts. En met chapters bedoelen ze stukjes van een bepaalde Act.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat we die nieuwe pc shit, als dlc op de 360 krijgen

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee. Die blijft exclusief (helaas) voor de PC.

8. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Er was ruim 2 weken geleden als aangekondigt dat dat, in ieder geval niet gaat gebeuren...

9. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij misschien ff helpen Raam te killen? Lukt me gewoon niet.... Ben nu op Live

al gelukt !!!!!

Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen: voeg me maar toe ;)

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja toen was ik op vakantie:p

12. Silent Guard NL

Silent Guard NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten op GoW 2

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is daar al iets over bekend, wanneer we die mogen verwachten?

14. folser

folser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de mp uitgespeeld voor de eerste keer en vond hem echt goe, nu zou ik ook eens willen beginnen online te spelen, iemand tips en wat soort online match zou ik het best oefenen?

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    MP uitgespeeld? Juuustt..
    SinglePlayer denk ik eerder? ;) Hahaha
    Maareh maakt echt nix uit waarmee je oefent.
    Als je graag met vrienden speelt zou ik playermatches doen, maar ach.. Het is ook wel leuk om achievements te krijgen dus je kunt net zo goed gelijk ranked spelen. Je zult in het begin wel vet geownt worden want dit is echt HEEL anders dan SP!
    Mgoed hoe meer je geownt wordt, krijg je kans om mee te kijken met een beetje goede lui.. Gewoon ff op back drukke om te kijken wie de meeste kills heeft en dan kijk je met hem mee. Kan je beetje zien wat de tactieken zijn etc.. Hoe je moet schieten bladiebla.

Ga gwoon Warzone doen, simpelweg: Knallen
    Ik dee telkes execution en als je daarna warzone gaat spelen is dat echt vet wennen, je staat niet op wanneer iemand je van een afstand neerlancered ;)
    Tips: Shotgun ;)
    NOOIT LT ingedrukt houden, gewoon LT schiet, LT schiet.. Heel snel achter elkaar, zie je anderen ook wel doen. Als ie dichtbij is gewoon schieten zonder te mikken. Hij schiet altijd in het midden van je scherm ;) Mgoed je merkt het zelf allemaal wel joh.. Gwoon veel spelen en je wordt goed.
    1 ding: Soms heb je van die kanslose mensen die je gelijk na één match een friendrequest sturen. Vaak zijn dat echt van die zeikertjes :9

16. folser

folser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoelde sp :)
    bedankt voor de tips
    Kga morgen dan eens die mp beginne spelen :p eerst dan eens een live kaartje gaan halen :)

17. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Gister avond ff de coop zitten spelen, en man wat is dat gaaf!!! had hiervoor nog nooit egt die coop gedaan omdat ik de sp wel lachuh vond maar het verder gewoon nooit gespeeld had.. We zijn nu halverwege chapter 3 en na mijn vkanaite gaan we weer gezellig verder:D

18. ViperMike

ViperMike Guest

Dat LT schiet en weer LT schiet deed ik eerst ook, maar dat vind ik zo onvertrouwbaar. Vaak dan zoom ik in en schiet ik maar schiet hij rechtsonder van mijn scherm, gewoon uitgezoomed blijved werkt het beste. Maar shotgun is altijd al onvertrouwbaar geweest.

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je onvertrouwd? Als hij iets te ver weg is gebruik ik gewoon LT, maar dan echt heel even Tappen zegmaar, en dan snel corigeren als je niet helemaal goed zit.
    Voor de rest blindfire gaat gwoon altijd dezelfde plek, behalve met sniper.. Dat is gewoon totaal willekeurig waar hij heengaat :9

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik schiet altijd blindfire, ben ik nu gewend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina