Earth Defence Force 2017

Discussie in 'Algemeen' gestart door Corneel, 10 jun 2007.

1. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    http://www10.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=1904962

29 euro en gratis bezorging.

Heb het net ook besteld, ben benieuwd!

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan hou ik je daar aan Kevf ;) Doe je wel vrienden korting erbij? :D

3. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe een bizar simpel spel zo leuk kan zijn!

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit vast rond missie 10 geloof ik. Het is iig de tweede missie met de grote robots (Hectors). Level nu twee keer gespeeld, maar dit gaat echt niet lukken. Ik heb nog zeker 12 van die krengen te gaan en zie alleen nog maar een lichtblauwe gloed van kogels. Ik gebruik als wapen de Stingray. Help :+

nog een vraag: in een missie hiervoor zag ik een tank staan, hoe kom ik daar in?

5. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En op welke moeilijkheidsgraad zit je vast? Als je op hard speeld, dan kun je het best van een afstandje met de rocket launcher spammen. Op easy gewoon er naartoe lopen met een schotgun en al de power-ups meteen oprapen :).

In voertuigen klim je met select, kwam ik ook halverwege het spel eindelijk achter.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    select?! damn daar was ik dus nooit achtergekomen. Ik speel op normal. Komen er trouwens nog betere wapens dan die Stingray? En zitten er voertuigen in het level waar ik vast zit?

7. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh, dan is daar jouw eerste fout. Je moet echt op easy beginnen.
    Terwijl je het spel speelt krijg je power-ups die het spel een heeeeel stuk makkelijker maken. Je levensbalk wordt groter en je krijgt nieuwe wapens, welke je beide behoudt op elke moeilijkheidsgraad.

Dus speel een level, laat op het laatst 1 beest leven en pak even alle power-ups die op de grond liggen \o/.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nooit aan gedacht!

Dus stel ik ben bij level 10, speel hem eerst op easy, pak alle powerups en dan direct daarna het level op normal spelen? Wordt hard ed dan ook een beetje te doen?

Ik snap er trouwens ook geen hout van hoe die powerups nou precies werken.

9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst alle 50 levels op easy spelen. Dan heb je genoeg extra wapens en leven gepakt dat normal om te doen wordt.

Opzich werken de power-up redelijk makkelijk, die groene dingen zijn nieuwe wapens, dat rode is een stukje extra levensbalk en het verband-ding wordt je levensbalk weer vol mee.

10. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in dit spel met zijn 2en in single player spelen? :)

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of nee ? :9

12. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat kan in split screen, en het is dolle pret.

Kan alleen niet on-line.

13. rdswart

rdswart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hard uitgespeeld, maar lang nog niet genoeg energie om hardest te doen.. .ik ga even sparen op easy bij die levels waar die dropships ants blijven droppen... 200 health per missie erbij op coop... heb denk ik wel 6 a 7000 nodig voor hardest.... daarna inferno nog

14. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook bezig met hardest, maar er zitten een aantal levels bij die niet normaal moeilijk zijn.
    6000HP is idd geen overbodige luxe.

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dit is echt een grappig spelletje! :) Ben nu volgens mij op level 38, maar waarom staat er nog steeds dat ik maar op 14% ben van het spel als er 50 levels zijn? :confused: Moet ik dan na die 50 levels een hogere moeilijkheidsgraad doen?

De grafx zijn niet echt mooi, en veel bugs (ja veel bugs maar ook veel andere bugs) :p Echt vet die huge monsters enzo speel dit vaker dan dat ik Halo 3 doe :+

16. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook veel leuker dan halo ;)

En ja dat heeft met de moeilijkheidsgraad te maken. En met het aantal wapens dat je hebt verzameld.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ah oke, oftewel ik heb nog heel wat levels (uren) te gamen als ik het zo bekijk, want ben nu al aardig wat uur bezig! :p Het is niet echt moeilijk hoewel die mierenhopen en irritante ruimteschepen het soms best pittig maken!

18. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de Easy nog maar uitgespeeld, maar vanaf Hard is het echt pittig.

19. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een absurd moeilijk spel. Vooral inferno is onmogelijk, tenzij je het in co-op gaat spelen.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat laatste level, damn! Ik trok het niet hoor, veelste druk! Maartoch moet en zal ik hem uitspelen! :p

Deel Deze Pagina