Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    En ik zet hem nu vanmorgen aan en ineens doet ie het gewoon.. :| ja wat moet ik nou, me vertrouwen in het apparaat is toch beetje minder :|


    Ik zal hem vandaag denk ik nog ff 100x proberen en als die probleemloos blijft gok ik het er maar op, anders bel ik ze morgen maar weer boos op
     
  2. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0



    was dus van korte duur... cdla weer muurvast, + ik erachter ben gekomen dat hij elke keer om de c.a. 5 min uit het niets opnieuw opstart.



    Boos telefoontje onderweg... Kan ik nu gewoon een compleet nieuwe eisen? of iets anders dergelijks als tegemoetkoming voor deze wanprestatie van hun?
     
  3. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn Xbox uitgezwaaid :'-(, kan iemand mij vertellen hoe dat werkt op www.ups.com, want je moet een 25 cijferige code invoeren, ik heb alleen maar een 18 cijferige code, waar kan ik die 25 cijferige code vinden ?
     
  4. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, doos uitgepakt. Nieuwe Xbox (24-6-2006). Geen begeleidend schrijven, geen compensatie (Xbox life).. Hufters zijn het! Helpdesk uiteraard niet te bereiken....
     
  5. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Xbox Helpdesk aan de lijn gehad, zeggen ze dat ze er een hele nieuwe binnenkant inmaken, waar ze zeker van zijn dat die niet meer kapot gaat.
    We zullen zien wat ze waar kunnen maken haha.
    Maar kan iemand mij helpen met dat traceren op www.ups.com ik snap daar geen zak van...:)
     
  6. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    yes!, ik heb m terug. t ging best snel trouwens

    29-jun Xbox naar de klote, MS gebeld, label gekregen
    2-jul UPS gebeld voor afspraak
    5-jul Xbox opgehaald
    6-jul Xbox volgens UPS afgeleverd in Duitsland
    15-jul Mailtje van MS gekregen, xbox is gescand in Duitsland
    29-jul Xbox verzonden
    31-jul Xbox weer terug

    ik heb volgens mij wel een hele nieuwe gekregen, de stickertjes (op de cd lade ) zaten er nog op, hij is trouwens ook een stuk stiller. hopelijk gaat ie wat langer mee :)

    alle andere: veel succes met jullie xbox, en dat ie maar snel weer terug mag komen!!!
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit; *slapt zichzelf op de wang*

    Verkeerde tracking nummer gebruikt...Hij is al in Frankfurt, gelukkig.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen leer lezen :)

    "Geef tot 25 trackingnummers op, een per regel. " betekent niet dat je er een 25 cijferige code moet voor invullen.
    Die 18 karakter code is het juiste, vul die maar in en vergeet het vakje niet te selecteren.
     
  9. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand help mij alsjeblieft met dat ups gedoe ik snap er niks van :confused:
     
  10. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan komt er te staan dat er een of meerdere niet goed zijn :confused:
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    is niet nieuw ik heb al 2 keer een gebruikte 360 gekregen met stickers op cd lader
     
  12. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je dan zien van welke datum hij gemaakt is?
     
  13. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdletters gebruikt? Bij mij werkte het in 1 keer.
    Achterop zit een sticker met daarop "Date of Manufacture" of iets dergelijks, daar staat dan de datum achter.

    ----------

    Vanmorgen 11 uur is mijn pakketje aangekomen in Weiterstadt. Hoe gaat het verder in zijn werk? Krijg je een mailtje van MS als ze er mee bezig zijn of als hij klaar is? Ben wel benieuwd wat er zoal met mijn 360 gebeurt. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb mn xbox Live code via mail ontvangen.... misschien meot je bellen om te vragen of ze de code ook per mail willen doorsturen!
     
  15. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af ,staat alleen bij mij hetzelfde als vanmorgen , om 11.34 afgeleverd op Frankfurt en daarna staat er niks meer van bij bij de UPS site .
    En de vestiging is Warennan i, dat betekent toch warenhuis he in Duitsland ?:)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je verder niks meer te horen krijgt via UPS aangezien hun alleen voor het vervoer zorgen en verder niets met MS te maken heeft. Ik denk dat je nu alleen nog maar informatie krijgt van MS zelf.

    Bij mij is de status "afgeleverd" in Weiterstadt. De tussenstations staan er niet meer bij, alleen dus dat hij is afgeleverd op de eindbestemming.
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal ik ook wel binnenkort krijgen , hoop ik :9
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik had de ring of death en toen ik dinsdag me xbox terug kreeg stond er in me profiel dat ik uit de VS kom :confused: hoe kan ik dat veranderen?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Rechter Tabblad van je dashboard en dan Local naar Netherlands zetten.
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al jaren van plan om een xbox 360 te kopen als halo 3 uit komt, maar als ik de verhalen lees/hoor over de vele mankementen met het apparaat weet ik eigenlijk niet wat voor mij het slimste is om te doen. Moet ik wachten tot er een betere versie uitkomt en daarvoor gaan? (komen deze problemen bijv. niet voor bij de elite?), en hoe kan ik weten welke drive er in de xbox zit die ik ga kopen, staat dat ergens op de doos? Zijn de problemen echt zo veel voorkomend? En kan je extra garantie kopen bij je console?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina