oke, eindelijk na 4 weken het spel gespeeld te hebben. Weet ik eindelijk hoe ik attillery moet aanvragen!
ja als iedereen gewoon even elkaar toevoegt, dan kunnen we altijd nog afspreken*) (waarschijnlijk kan ik ook wel iemand regelen die kan spelen)
wow net een leipe actie ik werd gekilled net toen ik een nade wilde gooien, valt dat ding op de grond 5 man van me eigen team dood, teamkill. Simpele som 5 x 3 = -15 punten gvd knaken zooi stond ik op -11 hahahaha achteraf want uiteindelijk had ik nog +65
1. CHEATEN OMFG 2. CHEATEN OMFG 3. CHEATEN OMFG 4. CHEATEN OMFG 5. CHEATEN OMFG 6. CHEATEN OMFG 7. CHEATEN OMFG 8. CHEATEN OMFG 9. Bestaat die cheat dan , zojah laaaaame 10. CHEATEN OMFG
zoals? ik heb dat level een keer of 7 gedaan, en moet zeggen geen bug gevonden waardoor ik niet verder kon. Van welke bug heb je last dan, zodat je nu niet verder kan?
Krijg je sowieso geen achievement voor dus dan boeit het niet. Ik ga geen cod3 meer spelen, trekt me totaal niet meer online.
ja ik ook, maar het ligt er wel een beetje aan welk level het is. maar van 1ding wordt ik wel ontzettend ziek. een goede server vinden waar je met 20 -24 man begint. meestal willen ze al beginnen bij 12!
valt mee bij mij, meestal rond de 18 en soms gewoon volle bak. Waar ik echter wel gruwelijk kneiter hondsdol en schijtziek van word, is mensen die niet kunnen winnen en dan quiten, Like wtf STERF, en zeker als je dan ook nog eens de host bent, en dat de game dan stopt STERF zow
gelukkig ben ik niet vaak de host, maar soms quit ik wel als ik in een saai level zit. bijvoorbeeld foret d'ecouves(of hoe je het schrijft) vind ik zo stom level. ik speel dan een minuut, en als het zlecht gaat quit ik gewoon. maar ik zou nooit quitten halverwege het potje. ik had laatst iemand die met nog 5 sec. te spelen weggegaan was, ik snap niet wat het nut daarvan is
nou als je verliest, dan telt die niet mee in je stats als verloren potje. Ja ik snap ook niet waarom mensen dat zo erg vinden. Tis eerder beetje sneu.
Ik denk die level met die mortar.Die is best ingewikkeld.Je moet in het midden vuren en er wat omheen.Duurt effe maar het moet lukken