[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

ViperMike Guest

Ja da bedoel ik ook dat "tappe"
    Maar hebben meer mensen last van dat probleem dat als je slaat en dan meteen schiet met de shotgun dat er niks uit komt. Word er zo ziek van, de ene keer doet hij het wel en de andere keer niet.

2. Shizzel

Shizzel Guest

Ik tap ook wel, weet niet waarom want het is niet persé beter ofzo. De hele tijd aimen met shotgun is gewoon vragen om moeilijkheden :9.

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel beter, je kunt nog snel een kleine verbetering in je aim aanbrengen. Anders was je schot (bijv) half raak, dan helemaal ;)

4. ViperMike

ViperMike Guest

Ligt eraan, als je goed kan no-zoom shotgunne heb je dat helemaal niet nodig. Ligt allemaal aan je stijl. Geef mij maar de lancer.

5. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na die update is de lancer veel te sterk geworden voor veraf, dat is wel jammer. maar het maakt het natuurlijk wel een grotere uitdaging. maar vooral voor non stop shotgunners is de lancer een kut wapen, tenminste vind ik.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Gisteren weer even co-op gespeeld en wat werkt dat toch goed, zeg.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ben maar weer eens met de Campaign begonnen, nu op Insane. Vind het tot nu toe nog inet veel moeilijker als Hardcore

8. ViperMike

ViperMike Guest

Vind ik alleenmaar goed dat die lancer beter is geworden, nu moet je teminste echt dat cover systeem gebruiken. En je zag echt alleenmaar shotgunhoertjes.

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt ZOOOO SCHEITZIEK van die KK hosts!!!

Nu net weer.. Ik moet dus This!Is!Annex! (100klote matches spelen), en daarom moet ik Annex joinen..
    Vrienden waren niet online dus zocht maar gwoon een server.
    Eerst kom ik bij een server, 3 vs4 (wij 3 )..
    Het andere team bestaat uit allemaal leden van dezelfde clan (lx *naam* Xl)..
    Ik ben vét aan het ownen met mn shotgun, torquebow, heb in totaal zo'n 43 kills na 2 rondes. De host was van die clan, die had 37 kills ofzo.. 2e persoon uit mijn team had maar 22 ofzo.
    Dus ik ging lekker.
    En opeens: You have been kicked by the host.
    Ik denk WTF?!?! Dat was net nadat ik er 4 van hun in mn eentje had afgeslacht..
    Ben ik dus WEER 15 min bezig geweest met een KLOTE match die niet eens meeteld voor mn achievment! Ik wordt daar zoo gestoord van!!!

Dan zoek ik maar weer ff.. Vind dat Achievement NL (op dit forum Metalfear, dat autistische klootzakje) een match heeft.
    Join die dus maar, er vanuit gaand dat hij niet zomaar lui kickt.
    Zit bij hem in het team, net 2 rondes gedaan.. Ik had mn mic nie aan maar hoorde hun al leuk over mij lullen.
    Achievement telkes'laat hem liggen, laat hem liggen!' .
    Zo ben ik 2x doodgebloed terwijl de sniper van mn eigen team naast me stond..
    Daarna 'haha precies goed getimed!' (ik werd doodgeschoten en gelijk daarna kreeg die persoon een headshot).
    En dan opeens: Gekicked.

WTF! Ik wordt er ECHT KK GEIRRITEERD VAN!!

Nja voor jullie: Matches van die clan lx *naam* Xl en Achievement NL NIET joinen.

10. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zie het maar van de positieve kant, dat je gewoon te goed bent voor hun;). maar dat probleem kent iedereen denk ik wel. dat is het nadeel van een player match.

11. ViperMike

ViperMike Guest

Ik blijf hun dan telkes keer op keer joinen :9
    Dan worden ze er zo gek van dat ze niet fatsoenlijk kunnen spelen. Ik word ook altijd gekicked. Maar zelf een game hoste vind ik ook niks, is echt te makkelijk als je een sniper/shotgun hebt.

12. JeePee

JeePee Guest

Ga dan ranked spelen... kan je niet gekicked worden.

13. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat je mee denkt, maar dat weet hij ook wel. en hij wilde de annex achievement halen. en die is makkelijker te halen in player dan in ranked;).

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet hij niet zeuren over gekickt worden en dus moet hij maar ranked gaan spelen.. alhoewel ik wel begrijp hoe irritant het is als je steeds gekickt wordt.. Maar dat risico loop je ook door player te spelen.

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Jah eigenlijk zou er iets moeten zijn dat de host je niet zomaar kicked, dat er zo'n stem iets is ofzo.. Dat er dan zo'n ding komt van: Host wil .. kicken.
    Votes voor/tegen..

Maar das natuurlijk ook wel weer ver gezocht. Iig denken mensen veel te makkelijk erover om iemand te kicken. Als jij gewoon voor je plezier een avondje wilt gamen, en je wordt om de zoveel tijd midden in je gamesessie verwijderd.. Dat is gewoon fokking irritant!

Zelf hosten vind ik ook kut, omdat je dan dat hostvoordeel hebt en heb k niet zo nodig. Als vrienden online zijn vraag ik hun vaak om te hosten..
    Als ik dan een keertje wel host dan zeg ik tegen glitches dat ze op moeten houden, en anders kick ik ze..
    Ook kondig ik aan als ik de room stop.. En wacht altijd netjes tot de match over is. Zo kunnen vrienden alvast even afspreken wie de nieuwe host, en is niemand zn punten kwijt.

16. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, en hoe groot acht jij de kans in dat een ranked match het 3 rondes vol houdt zonder dat je eindigt met minder dan 4 spelers. kijk in player kunnen mensen gewoon blijven joinen en blijft de server gevuld. bij rank gaat dat geloof ik niet ;)

17. Shizzel

Shizzel Guest

Heeft iemand zin om op Cog-tags hunt te gaan? Heb een video (makkelijk te krijgen hoor), waar alle 30 cog-tags 'gevonden' worden, en zo kunnen we elkaar helpen.

Ik ben gewoon online.

Edit: Heb alle tags van Act 1 al, nu die andere 4 acts nog :9. Act 1 heeft er 12, terwijl de andere 4 Acts gemiddeld er maar 4 kunnen hebben :9.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2007
  18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal je een tip geven, vaak heb je er al ene paar voordat je aan een cog-hunt begin,

dus zet een rondje om degene die je niet kan vinden, of waarvan je denkt dat je hem al hebt, ook al weet je zeker dat je al heb opgepakt, want anders heb je aan het einde van het spel er net 1tje niet, dat zou erg kut zijn, en dan hoef je nu alleen de rondjes nog maar te checken

19. Shizzel

Shizzel Guest

Ik check ze nu gewoon allemaal, voor de zekerheid. Toch bedankt :).

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet ze nog wel ongeveer allemaal uit mn kop geloof ik..
    Nja als ik de game speel dan hé ;) Niet dat ik zo kan zeggen waar ze liggen, maar wel als ik een level binnenga dat ik weet dat er hier eentje ligt.
    Pretty easy

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina