Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik vind het niet zo heel erg. Er staan heel wat release aan te komen. Bioshock, Halo3 etc. Eerst die maar even grijs spelen. Daarnaast koop ik liever een game die echt 'af' is. Noodzakelijk kwaad.

Maar momenteel worden releases wel heel vaak uitgesteld. Ik mag hopen dat Halo3 niet uitgesteld gaat worden.

Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ARGGHHHHHHHHHHHH.......ik wil niet wachten ......

zit niet te wachten op Manhunt en al zeker niet op Halo.........

ja gelijk heb je...... NOT

ze zijn al 2 jaar of zo bezig met de game......

Fucking hell!!! mijn vrijdag morgen hebben ze flink vergalt in ieder geval.....

Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heel jammer, echt heel jammer dit nieuws. Helaas kunnen we nog zo lopen zagen en klagen, maar we zullen het er mee moeten doen ben ik bang. Nu kan ik me dus toch volledig op Guitar Hero 3 en Rock Band gaan storten aangezien dit de games waren waar ik na GTA 4 het meest naar uit zat te kijken. Nu maar hopen dat deze wel gewoon zonder vertraging uitkomen. :+

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jammer, maar goed. It's done when it's done. Ik ben een groot fan, en ze zullen het wel met een reden hebben gedaan. Maar opeens naar april 2008 is wel heel ver weg. Dan is er iets volledig misgegaan volgens mij.

5. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff jammer!
    Maar nu kunnen ze alles goed overzien enz..
    Anders krijg je zo'n game vol met bugs en al die shit!
    Wil je dat dan?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit is pijnlijk, voor mij mag alle games die eind van het jaar komen verschofen worden naar April, alleen Grand Theft Auto niet. Zo erg op verheugd, meteen m'n hele dag verpest :mad:

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

port hem dan teminste naar de 360 en ps3, want nu hebben we er nog niks aan:mad:

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kenker en ik heb al me preorder betaald :p, achjah opzich zuper kut, wil die game zoooo graag spelen. Aan de andere kant, kunnen andere games nu gespeeld worden :p

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Stelletje kansloze, domme kinderen. Denk je echt dat het "cool" is om 1 woord te vergroten met wat uitroeptekens erbij om zo je frustratie te laten zien? Zet liever een post neer met wat onderbouwde argumenten ipv je als een achterlijke op te stellen, je zet jezelf namelijk alleen maar voor lul op deze manier. Echt triest dit gedrag |:-

/Mod Doe even normaal. Kan me heel goed voorstellen dat mensen telleurgesteld zijn -/- Kameo
    _________
    Anyway...

Het uitstel van deze game is vervelend, maar misschien ook nodig. Wie weet waar R* tegenaan gelopen is de afgelopen weken, misschien toch nog problemen met de framerate o.i.d, het kan vanalles zijn. Aan de ene kant ben ik erg gefrustreerd, aangezien ik Halo ook dikke schijt vind en echt op deze game aan het wachten was. Maar zoals al eerder gezegd, er zijn nog altijd andere toppers die dit jaar nog uit komen, waaronder Bioschock aan het eind van deze maand. Dan is er nog Assassin Creed, Stranglehold en H3 (die laatste dan niet voor mij). Misschien krijgen we nu ook wat meer te zien van de game of een eventuele demo later dit jaar of begin volgend jaar, who knows? Ik ben in iedergeval wel tevreden met het kleine stukje over Manhunt 2, aangezien ik die game ook al een hele tijd op m'n verlanglijstje heb staan. Al met al vind ik dat R* goed werk levert en genoeg doet voor hun fans. Uiteindelijk is het hun bedoeling dat ze voor "ONS" een topgame leveren en daar zijn ze nu mee bezig.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een half jaartje extra wachten ;)

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zal niet de eerste GTA game zijn met bugs en glitches.:+

Erg spijtig dat ie is uitgesteld. Natuurlijk komen er nog genoeg andere games uit rond die tijd, maar 't is wel zuur als daar niks voor je tussen zit.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als Assassins Creed dan ook nog verschofen word, dan word ik helemaal gek. Maar aan de andere kant, nu hoef ik niet m'n bank te plunderen ( Dat ik heus wel ga doen xD )

13. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als dat waar blijkt te zijn............... :mad:

15. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Pff...Get a Life...
    Het is geen wereldramp ofzo dat een spelletje uitgesteld word...

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Doe even normaal, als het je niet boeit, reageer dan niet. Dit soort posts heeft niemand wat aan.

Ontopic:

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  18. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig had ik hem nog net niet ge pre-ordertttt:eek:
    Maar nu hebben we tenminste nog wat te gamen in het voorjaar!

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ben benieuwt waar ze ons mee gaan verassen :D

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina