Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft toch juist wel wat leuks dat je door iets wat moeilijk is om te doen nog een kill kan maken? Net zoiets als een bijna onmogelijk stuck gooien of een leuke no scope. Ik snap niet echt hoe je erbij komt dat dat voor veel mensen het spelplezier bederft. Het is in in ieder geval wat anders dan een superjump of weet ik veel hoe het heet te doen, zodat je uit de BR range met een sniper kills kan maken. Maargoed, kan aan mij liggen.

    En wat je zegt over BXR, dat is juist waarom het niet erg is, het komt maar van pas in weinig situaties. Maar je kan het natuurlijk ook leuker vinden om helemaal kansloos te zijn tegen iemand die opeens met een shotgun tegenover je staat. Of je moet altijd hosten, dan heb je geen last van shotguns. 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Last van shotguns???? Nog nooit last van gehad:p Ik vind het juist prettig dat je offhost 1284619284 keer moeten schieten en dat de host je altijd in 1 schot heeft...:'-(
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Triple shot iemand? RR-YY-X, of iets in die richting. Coockie zullen we van vrienden ruilen? Die van mij spelen alleen maar Matchmaking en ik moet beetje op me bloeddruk passen.
     
  4. fetEX

    fetEX Guest

    triple shot heb je die geleerd van maathuis ofzo?
     
  5. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken iemand mij iets vertellen over het levelen in Halo 2.

    Gister zat ik nog in level 2 en nu ineens in level 6 en zo goed ben ik eigenlijk nog niet online!
    En wat betekenen die pijltje bijvoorbeeld links of rechts boven in het circeltje van je level?
    Ik snap er weinig van en wil dat toch wel graag begrijpen dus hoop dat iemand mij het uit kan leggen.

    En verder wou ik nog weten hoe je een superjump maakt?
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  6. Towel

    Towel Guest

    Haha achter die pijltjes rondom het cirkeltje moet je niks verder zoeke. En je hoeft niet goed te zijn om te levelen. Als je team wint krijgt iedereen in je team experience. Die levels zouden geleidelijk omhoog moeten gaan...

    Ik heb nieuwe controller!:)
     
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Superjumps zijn gewoon bugs op maps. Hoe je het doet en waar is per map verschillend geloof ik. Ik ken zelf alleen de superjumps van zanzibar en warlock maargoed. 8)
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn ze er dan
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die pijltjes horen gewoon bij het level en stellen niks voor:

    [​IMG]

    In het begin gaat het snel met de levels maar hoe verder je komt hoe meer games je moet winnen om te stijgen, bij verlies daalt je XP weer.
     
  10. fetEX

    fetEX Guest

    geef die jongen anders even een link naar de uitleg van de stats op www.bunige.net

    als ik niet zo lui was had ik het gedaan,,, maarja wat zal ik ervan zeggen.
    dat ben ik wel ,
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jij hebt bungie.net zelfs verkeerd gespeld dusjah :)

    Dit is de link die fetEX bedoelt. Op zich valt er verder niet echt veel aan te zien, gewoon een lijst met een hoop getalletjes. En het belangrijkste is al verteld.
     
  12. fetEX

    fetEX Guest

    jo man bedankt voor die verbetering ik vond het al raar dat ik altijd op een internet winkel voor tuinmeubilair uitkwam:confused:
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
     
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wil ik alleen nog weten of je tussendoor kunt kijken hoeveel je nog moet voor een volgend level?

    En bedankt voor de link!
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je een account op bungie.net maakt kun je dit zien. Dan kan je naar My Stats gaan en dan kan je zien hoeveel je nog moet voor een volgens level. Je ziet dan bij elke gamemode een balkje en hoe dichter je bent bij een volgend level, hoe voller de balk is. Je kan dit bij halo 2 zelf niet zien, alleen via bungie.net.

    Dit zijn mijn stats bijvoorbeeld:
    [​IMG]

    Heb na die stats reset amper meer matchmaking gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  16. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je heb voor elk soort spel een ander level?
    Ik zie achter me naam altijd hetzelfde level staan volgens mij
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je hoogste level, logisch nadenken is trouwens niet verboden. :)
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry:p snap het nu;)
     
  19. Towel

    Towel Guest

    omg cookie noob omg je hoogste level is level 8. Waarom praat jij hier newb.
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel je bent zelf een parvenu 8)
     

Deel Deze Pagina