Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dan hadden ze bij de IGN review niet overdreven. Normaal gesproken lach ik om dat soort dingen, want ik heb nooit nergens last van. Wel grappig eigenlijk om me zo een keer te voelen bij het spelen van een game... voor deze ene keer dan. Vraag me af hoe dat is als je gedronken hebt. ;)

    EDIT:

    IGN review trouwens:

    http://xbox360.ign.com/articles/809/809536p1.html
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat het aan een energy drankje lag dat ik ervoor gedronken had xD LOL!
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik had nergens last van.. denk niet dat ik hem koop, vond dit level niet zo sterk. Kon je nou niet nog in die laatste kamer, bij dat groene blok naar boven? Ik vond het eruit zien als een lift, maar kon nergens meer verder. Toen dacht ik, laat ik de missie info bij de eerste console nog eens lezen, en toen was het klaar...
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zelfde hier, had nergens last van maar kwam ook niet meer verder bij de lift :eek: . Zal vastwel aan de trial liggen!
     
  5. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze ooit Doom 2 uitbrengen op XBox Live?Als dat zo is zou ik die meteen kopen.Vroeger helemaal grijs gespeeld.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kijk vooral uit naar tubo puzzle fighter of hoe die ook heet en turtles in time

    en kreeg nog een leuk idee voor arcade titels

    castlevania symphony of the night was een PSX titel en die kwam ook op arcade, zou het niet tof zijn als spellen als tekken 3 ook erop kwamen en dan online? of bijvoorbeeld een megaman collectie
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou een beetje moeilijk gaan met de licentie op die games. Mario zou ook nooit naar arcade komen al zou MS dat wel heel graag willen.
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb zin in sensible soccer hehe! Dat wordt mooi!

    Heb een filmpje van het spel op internet gezien, alleen ging de gameplay daar wel erg snel.. Terwijl dat in het origineel wel snel was, maar niet zo snel!!

    Weet iemand hier meer van?
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom is dat een probleem dan?

    Mario is van Nintendo. daar geef ik je gelijk in, die komt er niet, maar die noemde ik ook niet

    Megaman is van capcom, streetfighter is ook op xbla en die is ook van capcom. Tekken is van Namco.

    Sony en nintento en Microsoft titels zullen nooir naar concurrent gaan. Maar uitgevers als Konami, Capcom, Namco, Ubisoft enzo kunnen toch genoeg van die titels uitgeven?
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    tekken is exclusief voor sony mag niet zomaar naar microsoft lijkt mij.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ohw ok, wist niet dat dat zo was, ik dacht dat namco meerdere systemen deed. Sowieso is tekken niet echt playstation exclusive.

    Tekken komt in eerste instantie uit de arcade hal. Daarom is het ook echt een arcade game. Maar wat betret consoles kan ik inderdaad geen tekken noemen die niet van playstation is.

    Maar dit is niet het hoofdpunt van mijn post. Ok, jammer geen tekken dan, ik wil zeggen dat ze ipv al die NES en SNES en Genesis remakes er wel meer remakes van nieuwere klassiekers kunnen doen zoals playstation, dreamcast, of gewoon uit arcade hal
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Weet je wat ik lullig vind? Dat bijna alle arcade games 800 punten zijn. Dat is gewoon 10 euro voor een klein spelletje.
    De enige mooie voor 400 punten zijn Geometry Wars, Pac-Man (en dan niet de versie met een paar extra levels, die is toevallig 2 keer zo duur) en nog eentje.
     
  14. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het soms raar.Dan doe je ergens moeite voor een achievement dan krijg je maar 5 of 10 punten als ze nou gewoon 50 geven.:emo:
     
  15. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bekend of oude arcade games in prijs verlaagd gaan worden? Aangezien sommige al bijna anderhalf jaar oud zijn en waarschijnlijk bijna niet meer verkocht worden.
     
  16. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet hier toevallig iemand wat de glitch is in Marble Blast Ultra dat je de singleplayer maps in online multiplayer kunt spelen.

    Alvast bedankt.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb echt zin in Quake 3 Team Arena in de arcade. Ik hoop dat hij snel komt :)
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Damn te grappig gewoon ik speelde even de Trial game van Marathon na heel wat minuten werdt ik duizelig en had ik kramp in me maag die game ga ik dus zeker niet kopen.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed van niet, Xbox Marketplace staat over een paar maanden 2 jaar online, en ik heb in die tijd amper prijsverlagingen gezien op MP. GRAW Chapter 2 pack is een lange tijd geleden afgeprijst van 1200 naar 600. Maar goed, dat was vooral omdat de winkelversie een voucher bevat om deze gratis te downloaden. Hetzelfde geld voor wat andere retail games.

    Ik wil de sales wel eens zien van een spel als Bankshot Billiards 2, die staat al vanaf dag 1 op 1200 points met als gevolg veel kritiek op die prijs, en tot op de dag van vandaag staat deze game nog steed op 1200 points. Volgens mij wordt die game amper verkocht.

    Maar goed, het is al eens eerder gezegd, MS geeft niet zoveel om de consumentjes.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee maar als een bedrijf winstmaximalisatie wil in plaats van blije klanten, zullen ze toch nog wel klanten moeten hebben.

    als ze de prijs verlagen zal hun totale winst volgens mij toch een stuk groter worden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina