Ik mag hopen dat hij wel wat anders kan verzinnen dan alleen 360? btw nog een vette track uit NL ~ beter dan al die commerciele troep http://www.undergroundrap.nl/?p=afspelen&id=672
is er nog een andere clan met als tag FoD? want ik kwam er gister een paar tegen in shadowrun maar volgens mij niet uit jullie clan
lol idd ik heb gewoon getraint ge chilt met me mattie,s ge wakeboard veel gerunt ben veel battle,s af geweest dus ja ik zit nie bepaalt stil ja klopt ze heten fireworks of destruction en dat zijn belgen en volge mij is er nog 1 met de clan tag m waar die vandaan komen enhoe heten weet ik niet
ja wij 2 maal egt zwaar raar normaal ownen wij ze al 3 keer gewonnen of zo in nees verliezen we 2 maal van hun zwaar triest van onze kant
ik heb het gezien. maargoed, ken beuren, zeggen we dan! van verliezen leert men =) ik wil ook weer goweeeeeeen!!!1 maar nu eerst even varen, waterskien etc. etc.
ja we hadden er eregister ook tegen gespeeld wel gewonnen natuurlijk. we moeten nog echt een keer een match doen FoD.
we doen over een maandje ofzo wel weer rematch vassil. niet gelijk nadat iedereen terugkotm van vacance
We hebben een tijd niets van ons laten horen, maar we zijn nog steeds up and running FoD Mathic heeft helaas de clan verlaten.