eOs Zoekt goeie Shadowrun spelers voor eOs's Shadowrun team

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 25 jul 2007.

1. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    praat liever wat chocola!

2. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    microz zelf wou eerst dat niemend wist dat hij het was. dus daarom vandaar dat hij een andere naam heeft enzo. maar nu is het al veranderdt want hem maakt het niet meer uit. daar heb je je antwoord nano

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben allang gestopt met SR, Ik vond de gameplay goed en de Graphics ook maar de balans van het spel was shiat. Elke keer komt er een Troll plus Mini gun, Ik was meestal een Elf en ik werd steeds kapotgeschoten ik vond het echt niet eerlijk.

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Bullshit, bij SR is alles gebalanced. Dan moet je ook geen noob elf nemen. Er zijn genoeg spells die je erbij helpen om een troll te ownen. Als elf ben je ook sneller en je hebt self healing wat een troll niet heeft dus daar haal je je voordeel uit. Btw je moet niet met een SMG ofzo op een troll gaan sgieten dat heeft geen zin.

5. ViperMike

ViperMike Guest

Een pistol werkt beter tegen een troll dan een smg, en met strangle maak je ze ook makkelijk af. Het enige saaie van SR vind ik dat het echte Counter strike effect er hard in is vernaait. Het enige wat mensen doen is een smg pakken in iemand zijn rug teleporteren en die trigger inhouden. Of met die katana een beetje in het rond hakken.

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Enhanced Vision. Als iemand in je rugt komt gewoon zelf weg teleporten en als iemand met een katana op je af komt gusten of gewoon weg teleporten.

7. ViperMike

ViperMike Guest

Dat weg teleporteren heeft weinig nut, want dan teleporteer ik en ga ik na de teleport nog dood door de lag. En gust koop ik vaak als laatste spel, en van een katana winnen is echt simpel met teleport. Maar het is zo klote dat je niet eens 3 seconde kan stilstaan of je word weer in je rug genaait. Want je teammaten zeggen ook nooit in de rug ofzo. Ik vind SR leuk maar er komt niet veel skills bij kijken, is meer tactic van welke magic of tech kan ik op welk moment gebruiken.

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Bijna elk wapen takes skill, en ik word nooit in me rug genakt en jij kan wel hmm... Maar er komt niet veel skill bij kijken...? Sgiet jij dan altijd alleen maar headshots met Rifle, Pistol, Sniper? Ik geef alvast antwoord voor jou: Nee, dus er komt wel skill bij kijken. Join een clan en ga clanmatches spelen, dat is veel leuker en meer skilled want communiceren is lastig.

Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  9. ViperMike

ViperMike Guest

Ik word ook niet vaak in me rug gehakt, maar bijna altijd dan draai ik me om.....zie ik hem op afstand, ik begin te schieten hij komt dichtbij en hij bleed me van voren terwijl ik hem allang zag. Rifle headshot schieten gaat de laatste tijd vrij goed, vooral met smartlink. Heb best vaak een elf in 2 schoten. Sniper pak ik zelf zelde of nooit omdat ik em niet fijn vind in dit spel en met die sniper moet je campen en daar hou ik niet van, want op close combat kun je er niks mee. En headshot met een pistol lukt bijna niet omdat hij helemaal niet precies is, en vaak al zie je iemand is het als een gek op die schietknop rammen. Want met langzaam schieten maar wel precies haal je het niet. Dit spel draai veel om teamwork, maar in je eentje kun je hier weinig klaar maken. Alleen als trol heb ik dat als er 2 mensen op mij beginnen te schieten dat ik nog win, maar als elf, dwerg of human....geen schijn van kans(tenzij ze noob zijn)

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Tuurlijk is sniper niet alleen campen, je hebt 2 wapens dus loop je rond zie je iemand op afstand dan neem je sniper. Het is wel voor teamwork ja maar in je eentje kan je ook wel wat klaar maken hoor, ook in clanmatches.

11. ViperMike

ViperMike Guest

Nou als ik in een potje zit waar mensen teamwork hebben. Dan kill ik mensen, 1 min later worden ze weer geressed. Tijd om het lijk kapot te maken heb je niet want dan komen er al meteen mensen op af. Dan heb ik iemand bijna dood, doet hij smoke en komen er in 1x een hoop mensen om de hoek. Ik sta kansloos tegen 6 man die bij elkaar blijven, mischien als ik mijn team nog kan ressen.

12. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    lol waar maken jullie je druk om zeg :eek:

Deel Deze Pagina