Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    In de usa krijg je zo'n faceplate gratis als je hem preorderd, erg fraai inderdaad maar voor europa zal dat er wel niet bijzitten. Ben erg benieuwd naar deze titel, grafisch zeer fraai stijltje in ieder geval.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wow, erg netjes! Jammer dat ie hier pas rond November uitkomt. Had echt eerder verwacht/gehoopt. :'-(

    EDIT: Stel ik nou domme vragen, of is dat nou muziek van Chopin op die site? Ik vind het geweldig bij deze game passen. Zouden ze vaker bij RPG's moeten doen. Geeft sommige dramatische scenes veel meer flair dan zo'n generic fantasy liedje...
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel gaat toch over Chopin, dus dan lijkt het me logisch dat ze ook die muziek gebruiken ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ach, je weet maar nooit wat ze voor homebrew zooi ze opzetten. *)

    Ik vind het in ieder geval mooi om naar te luisteren.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja die muziek is daadwerkelijk van Chopin. En er zit ook muziek van Chopin in de game zelf, icm nog goed gecomponeerde muziek van een japanse componist.

    De releasedates tegengekomen op tothegame.com en ook bij gcshop.nl staat hij voor November hier geplant. Ben het nog hier en daar tegenkomen, maar kan zijn dat ik er naast zit. Zou helemaal geweldig zijn als we het al in September kregen.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels de demo van zowel Eternal Sonata en Blue Dragon gespeeld. Vooraf verwachtte ik dat Blue Dragon de betere game was en stond bij mij bovenaan mijn verlanglijstje. Na het spelen van beide demo's heeft Eternal Sonata deze plek overgenomen van Blue Dragon. Ik vind ES gewoon een veel leukere game, veel sfeervoller, kleurrijker, meer een sprookje dan BD, tenminste zo oogt het. Daarnaast vind ik het vechtsysteem in BD niet lekker werken en in ES vind ik hem heerlijk werken. Eternal Sonata is voor mij echt een van de 360 games van dit jaar.
    Dit spel word echt ondergewaardeerd, vooral in de media, je leest er bijna niks over.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, dat vind ik ook vervelend. Jammer dat sommige games zo ontzettend gehyped worden t.o.v. van anderen. Ik wijt het aan Blue Dragon en vooral de bijbehorende hypezin "deze game heeft duizenden 360s verkocht in Japan!". Ik vind hem dus ook tegenvallen, maar misschien dat de volledige versie imposanter is.

    Maar ondanks dat alles heeft de Eternal Sonata demo een erg goede indruk achtergelaten op veel mensen. Zolang wij het maar een vette game vinden, dat is het belangrijkste.

    EDIT: Heh, ik kan het mishebben, maar ik krijg echt sterk het gevoel dat vooral de veteraan (RPG) gamers met veel interesse deze game in de gaten houden.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad. Qua game (gebaseerd op de demo) vind ik Eternal Sonata veel beter in elkaar steken dan Blue Dragon. Echter, Blue Dragon krijgt alle aandacht alleen maar vanwege de namen achter de game. De game zelf vind ik wat tegenvallen.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    IGN preview

    Staat ook meteen een vid preview bij die heel erg gaaf is om even te kijken.
    En ook goed nieuws, Japanese voice acting! \o/ Althans voor de US versie bevestigd, hopen dat de EU het ook krijgt.

    [​IMG]
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb geen zin om dit hele topic te doorspitten, maar is de demo nog steeds alleen te krijgen in de japanse marketplace? Of is hij ook al te krijgen in die van de VS?
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ziet er goed uit, Orcrist. Over die linearity, zoiets had ik al verwacht. Een game kan niet zo gedetailleerd zijn en dan ook nog eens non-lineair. Maar ik hoop net zoals IGN dat de game wel groot zal zijn.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @ Modder-eter -Ik heb hem gister nog niet zien staan bij de US lijst, maar de demo van de japanse market place is gewoon in het Engels als dat je tegenhoudt.

    En inderdaad Zifnap, ik moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind dat het zo lineair is. Geeft me meer de kans om te genieten van alles zonder iedere keer te hoeven zoeken waar ik heen moet.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Dat niet, maar dan moet ik ook weer een japanse account aanmaken... :+
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook de moeite niet voor genomen, ik laat me wel verrassen als de game uit komt :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zonde Z3R0-P4R4DOX, dadelijk valt het tegen en heb je een duur spel gekocht...
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan ruil je het spel om...
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet eens zozeer, maar ik loop lang genoeg in dit wereldje rond om mijn eigen smaak te kennen....dit spel gaat met geen mogelijkheid tegenvallen :)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er zit een co-op mode in! Erg vet aangezien ik van deze game samen met mijn girlie wilde gaan genieten. Het co-op gedeelte beperkt zich tot het vechten, maar dat is voor mij meer dan zat :D
     
  19. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Eternal sonata demo staat nu ook op de usa marketplace :thumbs:!
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Aah super, zo es even downloaden:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina