ow die, jah die was een beetje vaag. met de eerste 3schoten had ik de hele blokkade naar de klote, dacht ik. ik maar blijven schieten en zoeken, wat nog kapot moest. het bleek dat ik achter de vrachtwagen links op de weg nog wat had staan. dus misschien is dat het, voor de rest zou ik het niet weten.
zow gisteren even met een top 100 speler wat levels door gelopen, waar dus echt uber glitches zitten, man ik wist er een paar, maar wist niet dat er zoveel waren omfg. Ow en voor de neukerts ik gebruik ze zelf niet, niet in ranked en ook niet in player, tis alleen handig om te weten waar je tijdens en game nog meer moet kijken waar de vijand zit.
zow manne ik ben op veteraan begonne Goeimorgen wat een fucking chaos! haha Pittig hoor. ben nu op dat stuk dat je in de regen een grote heuvel moet veroveren ( level 2 ). Je moet echt super goed op e dekking letten! Al let je ff niet goed oplet dan ben je na 3\a 4 goed hitters al dood
oke er komt beweging in alleen hij shiet de hele tijd er achter. edit: OMG ik heb bijna een uur tegen die blokade aan zitte shieten ach het is vakantie
ow bedoelde je, dat je de mortar niet kon bewegen. ik dacht dat je de blokkade niet kapot kon krijgen
dat stukje is makkelijker dan je denkt. je moet eerst naar voren lopen, dan komt die vrachtwagen met olie en shit. dan loop je terug, naar een opening in de struiken(als je begint aan de rechterkant). daar kun je makkelijk de rechterkant vrij maken zonder dat de machine guns je goed kunnen raken. dan hoor je die maten van je schreeuwen en lopen ze naar voren. dan moet je smoke gooien tussen jou en de bunkers. je loopt je maten achterna, richting een grote begroeide stenen muur. dan richting die boom, en kun je makkelijk de bunkers vrij maken. en dan loop je gewoon naar je icoontje op de map(je hoeft niet iedereen in de buurt te doden). alle mensen wat een lang verhaal! ik hoop dat je het snapt, en als je nog meer hulp nodig hebt met de missies hoor ik het wel!
Zo, net even online gespeeld, was wel leuk Alleen jammer dat ik die map speelde die ik best haat (crÊpe du poison ofzo), die met tanks. Heb echt hekel daaraan. Ik haal daar nooit een goeie score, maar nu ging het best goed. Kheb score gehaald van 43. Volgens mij een highscore voor die map
ik vond hem best moeilijk online spelen.Maar ja ik heb hem 2 dagen geleden gekregen dus moet er nog aan wennen.Maar is wel een heel erg mooi en leuk spel vind ik
als je zin hebt ook de mappacks downloaden, zitten paar erg leuke maps tussen, en dat is natuurlijk lekker afwisselend op naar de 40.000 mannen
nou, iemand die zoveel punten haalt in een match, heeft daar toch geen problemen mee . maar generaal wordt je niet zo maar. maar succes, en je haalt het heus wel een keer. hopen voor jou dat het niet te lang duurt
slim idee!!. dat helpt je echt, vooral op veteran. dan leer je goed om binnen een paar seconden een vijand te killen. ik ben er echt een stuk beter door geworden.
ow en nog een tip voor online leer de maps goed kennen, maar dan ook echt goed. Je moet gewoon weten waar ze vandaan kunnen komen en op welke plekken je moet letten. Vervolgens de ubertip van de week zet je sensitivity zo hoog mogelijk. Zodat je dus sneller kan reageren, het is werken om het goed onder de knie te kijgen maar als het eenmaal lukt, dan ben je dus vele male sneller met reageren dan met de default instelling ik heb hem in ieder geval bijna helemaal vol openstaan
Ik had momenten dat ik 70-80 punten gemiddeld per match had. Heb ook niet zoveel matches gespeeld en zit al op 15000 in totaal.
70 80 zitten er met regelmaat tussen, maar ook ooit 30 enzo dus gem 50 ow en me hoogste ooit is 105 met een medic, FTW!