Is niet dat ik over een paar jaar alweer een nieuwe TV koop.
Misschien ook wel, als ik op mezelf woon en toch eens een nieuwe wil, en de huidige dan naar slaap- of werkkamer verplaats. Tegen die tijd zullen ze ook flink in prijs gezakt zijn.
Duurt ook nog wel even voor ik de PS3 aanschaf en dan nog zal het enkel gaan om games die ik in Full HD reso zou bekijken. Dan zal HD Ready ook wel prima zijn, net als Xbox 360 games die ik in HD Ready weergave zal spelen.
Bij de IT's proberen ze ook te verkopen. Ben je even rustig aan het kijken. Krijg je een persoon constant aan je hoofd zeuren met leuke aanbiedingen en dit en dat. Uiteindelijk maken ze dan met moeite een prijs waar ie ergens anders ook voor staat.
Daarna weer even terug naar de BCC gegaan, maar daar lopen ze ruim van te voren al door de winkel te schreeuwen dat ze zo alles gaan afronden (collega's tegen elkaar) en dan heb je ook weinig zin om er nog lang te kijken of wat over de prijs te vragen. Daarvoor zag je niemand, alhoewel je dan wel lekker rustig kon kijken.
Morgen weer even naar de MediaMarkt en kijken wat ze daar hebben staan. Hopelijk ben ik morgenmiddag ook de gelukkige eigenaar van een flink bakbeest. Zal wel huge zijn, van 55cm naar 94cm op een bescheiden kamer, maar zie het wel zitten.
Bijdeweg. Hoe werkt dat upscalen? Ik bedoel, neem aan dat DVD's vaak gewoon iets als 480p zijn. Hoe kan er dan toch zoveel kwaliteitsverbetering aangebracht worden? En is de weergave van een DVD kwalitatief ook echt beter op een HD-ready tv, tov een ouderwetse bak? En, scaled de 360 DVD's omhoog? Als het niet uitmaakt, bekijk ik DVD's wel via oude Xbox, die is een stuk stiller.
Laatst bewerkt: 5 aug 2007