Die is inderdaad af met de 32-bit versie, maar dat maakt de 64-bit versie nog niet slecht hé. Ook het feit dat de er geen 64-bit versie van Photoshop CS3 is, maakt de 64-bit versie ook niet slecht.
Het is ook vrij normaal dat de 64-bit versie meer problemen heeft aangezien het nog vrij nieuw is en het de eerste keer is dat het ook tot de oren reikt van het gewone publiek (Win XP 64-bit was niets meer dan een test imo). Die problemen zullen ook nog een tijd blijven duren aangezien 64-bit verre van mainstream is en dat zal zeker nog zo blijven tot de volgende Windows.
Als mensen aan mij vragen of ze de 32- of 64-bit versie moeten nemen zeg ik altijd het volgende:
Als je niet bang bent met wat liggen te kloten met je software (incl. drivers), ga dan voor de 64-bit versie. Deze is trouwens ook meer future-proof). Als je wel bang van de gekloot bent, ga dan gewoon voor de 32-bit versie.
Ik ga niet ontkennen dat de 64-bit versie nog z'n problemen heeft, maar ik ga ook niet ontkennen dat het hier bij mij zo goed als vlekkeloos loopt en om te zeggen dat de 64-bit versie slecht is...
.
Er zijn hier op dit fora trouwens nog (genoeg) mensen die een positieve ervaring hebben met Vista, desondanks de kleine probleemtje die zij zullen hebben gehad.
Klik om te vergroten...