Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ook wel, maar ik ben bang dat de game 1200 points gaat kosten. Quake 3 is volgens mij ook veel te snel voor een controller.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Quake 3 arena al zoveel gespeeld op de Dreamcast, ben niet van plan het nog eens te kopen. Toen was het online wel gaaf, maar er waren ook wel veel erg goede hardcore spelers.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb hem \o/:9
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    en was hij het geld waard?
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook*), is zeker het geld waard online een potje poolen is altijd leuk.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand een idee wanneer Puzzle Quest te downloaden is voor XBL Arcade?
     
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    Joy of Painting with Bomberman
    Claim 130 or more tiles in a Local Zombie match against 3+ CPU players.

    kan iemand me die achievement ff uitleggen ik snap niet wat die tiles inhoud
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat zijn de vakjes.

    een vakje is even groot als de plek waar je poppetje op staat.

    in zombie mode worden net zoveel vakjes in jouw kleur geverft als de straal van je bom toereikt
     
  9. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    OK dus dan moet je gewoon 130 van die dingen in jou kleur krijgen
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    aan het eind van een ronde ja, als je net voor de tijd op is er minder hebt verlies je
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had 2 dagen terug Golden Axe gekocht. Ik wist dat die kort was, maar dit was wel heel erg kort. In 10 tot 15 minuten uitgespeeld. Ik weet nog wel dat ik dit spel als klein jochie speelde op de Megadrive. Ik vraag me dus af of dit dezelfde versie is als die op de Megadrive. In mijn herinnering was het spel niet zo kort. Maar ik vond het toch wel leuk om een keer te spelen, ook al is de trial al de helft van het spel
     
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog tips om die achievement ( Joy of Painting with Bomberman ) van bomberman te halen want hij wil me niet egt lukken heb hem egt een stuk of 20 keer geprobeerd maar 't wil gewoon niet
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    speel het met bots op easy. Zet zelf enkele powerups aan. Belangrijkste zijn rolschaats, maximum fire (geel vlammetje) en dangerous bomb. Bomb kick of power glove zijn ook handig

    tijd 2 minuten

    zorg dat jij het gele vlammetje en dangerous bomb hebt. Daan blaas je in 1 keer heel groot gebied op.

    blijf de computer continue opblazen zodat als ze levend worden meteen weer doodgaan

    (deze techniek werkt online ook leuk voor "you die so good" achievement)

    en die golden axe dat is niet de mgadrive versie want daar had je sowieso een indoor kerker nog en meer levels
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het is niet dezelfde versie. Op XBLA staat de arcade versie. Die is ongeveer 66% van de lengte van de MD versie schat ik zo in. De arcade versie is wel mooier en heeft bloed en lijken blijven liggen enzo.

    Ik vind het ook wel een leuke game, maar het is wel ok geweest als je er een paar keer met elk ventje (in co-op) doorheen bent geweest.
     
  15. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook bomberman en heb een vraag.Ik doe wel eens een online match
    zelf maken.Geldt dat dan ook als je wint dat dat meetelt?Want ik heb 1 keer gewonnen en dan hoort hij naar 5 te gaan maar hij staat nog steeds op 4.:confused:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand een idee?
     
  17. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Sizzling summer launches hitting in the coming weeks:

    * “Geon: Emotions” (Eidos) Engage in the unique sport of Geon, where you must master a diverse range of emotions to best your opponents.
    * “Puzzle Quest: Challenge of the Warlords” (D3Publisher of America, Inc.) Addictive and easy-to-learn, this game integrates story and character progression elements found in RPGs delivering a brand new type of game that pushes the puzzle genre to a whole new level.
    * “Space Giraffe” (Llamasoft) Created by genre-defining game designer Jeff Minter, “Space Giraffe” is a psychedelic shooter that spans 100 levels, all set against vivid, pulsating backgrounds that synchronize with any custom music selection.
    * “Streets of Rage 2” (Sega) One of the most popular side-scrolling beat ‘em ups of the 90’s gets the Xbox LIVE Arcade treatment, complete with enhanced graphics, sound, Achievements and multiplayer modes.
    * “Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix” (Capcom) This game combines addictive puzzle action with favorite Capcom fighting characters including Ryu, Ken, Chun-Li and Morrigan.

    In de komende weken dus.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil feeding frenzy 2 :cool:

    Op het moment ben ik helemaal verslaafd aan minigolf, we zitten nou steeds even met zijn 3'en golf te doen en met die nieuwe levels erbij is het helemaal een geck spel :)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nieuwe levels? Maar ff checken dan. Moet alleen nog die host 3 matches achievement van Mini golf.

    Speel nu ook weer veel Bankshot Billiards 2, blijft leuk. Niet veel mensen online echter, kom steeds dezelfde tegen 8)
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Streets of rage 2, please deze week, die koop ik METEEN.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina