Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dat niet goed is. Ik ken er wel meer die problemen hebben door die intercooler. Neem het af en speel zo verder. Gaat veel beter zijn. Intercoolers zijn niet gemaakt door Microsoft dus is het zeker al niet echt vertrouwbaar. Zorgt ook dat stroom ook niet 100% goed gaat.
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ok maar zou het daar aan kunnen leggen want heb het na 4 x 2 uur ong wachte steeds weer


    http://gear.ign.com/articles/703/703791p1.html


    das review van ign en is tog aardig goed of?


    net na 2 uur laten rusten weer na 10 minute 2 overheating lsampjes is er niet gewon wat doorgebrandt zodat ie dat aan geeft ?

    iemand nog tips wat ik kan doen of legt het gewoon aan het weer en dat het zo donders warm is in me kamer is?

    want de console voelt gewoon koud aan
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig al of je aan de buitenkant van een xbox 360 doos kan zien welke drive er in zit? Dat je dus in de winkel kan kijken of je de meest betrouwbare koopt?
     
  4. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk heb ik tijdens mij vakantie de xbox teruggekregen:

    Xbox kapot: 06-06-2007
    Opgehaald: 07-06-2007
    Aangekomen duitsland: 08-06-2007
    ongeveer 8 keer gebeld..... 2 compensaties gehad
    02-08-2007: xbox terug....

    tot nu toe werkt ie perfect
     
  5. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij het begin werken ze allemaal goed, mijne was ook 6 juni opgestuurd en kreeg een andere terug op de 25ste van juli en toen op 1 augustus was ie alweer naar de klote en is weer opgestuurd dus verwacht maar niet teveel ervan
     
  6. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Johnnybt , 2 maanden kwijt geweest , das echt te lang:{ mijne is nou 5 dagen weg , ff kijke of dat empty box shipped bericht weg is .
    Edit : nog steeds niet , zal wel goed komen , maar ik bel toch ff naar MS staks .
    Hij is wel in Warranty .
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou straks mijn 3de x360 binnen.

    Traceerdetail | Help Help

    Factureringsinformatie werd verzonden aan UPS. Bekijk deze site later opnieuw voor een bijgewerkte status van zending of neem voor meer details contact op met de verzender.


    Trackingnummer: 1Z 0V7 019 68 6154 550 0
    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: HOOFDDORP, NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 06/08/2007
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Hij is dus eindelijk verzonden, hoorde ik van de service, dus ik meteen 't tracking nummer vragen en bekijken. Hopenlijk krijg ik'm vandaag of morgen EN ZONDER KRASSEN MAKENDE DVD DRIVE OF ROD OFZO WANT IK WEL GEWOON ZORGELOOS GAMEN

    Neemt niet weg dat ik weer de 1/3 kans van failure heb, en dat ik pas gerust ben als ik een maand ofzo gerust kan gamen. Damn word echt gek als ik 'm weer kan opsturen |:-|:-|:-
     
  8. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang ben je hem dan kwijt geweest
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    1.5 maand
     
  10. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff wel lang hey , heb jij trouwens ook dat bericht gelezen bij repairstatus van Empty box shipped ? staat er nu al 2 dagen dat ik weet op :confused:
     
  11. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet erg. Gaat vanzelf na een paar dagen weg. Geduld is een schone zaak ;)
     
  12. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man ben de mijne nu al sinds begin juni kwijt, hij is 1 dag terug geweest en moest ie weer terug, zou een spoed behandeling krijgen waarvan de termijn ( binnen 15 dagen retour was mij beloofd) woensdag a.s. zou verlopen. Ik denk zal ze eens bellen omdat ik nog niks gehoord/gezien heb.
    Is er tot op heden gewoon nog geen reet gedaan! echt schandalig! ik zal nu binnen een paar dagen opgebeld worden door microsoft hierover ben benieuwd, geloof niks meer van wat ze zeggen.
    Wat een bout service.
    Hoop dat ik snel een goed werkende 360 krijg dan kan ik de hele bende gaan verkopen aan 1 of andere mongool!
     
  13. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verkopen kan je wel schudden, heel marktplaats staat vol met mensen die willen verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  14. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke , thnx man :thumbs: , is gewoon beetje raar en zag dat vaker op dit forum staan.
     
  15. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zover. Mijn trouwe 360 is deze morgen gestorven. :'-(
    Het is er een van de eerste lichting, dec. 2005. Nooit geen problemen mee gehad.

    MFR Date : 2005-10-15
    Error code : nvt
    Signaal RoF : Ring of Death. 1, 2 en 4 / 1, 3 en 4
    Probleem omschrijving : Kapoet!


    MS gebeld.
    Label voor de UPS pickup wordt via de mail verstuurd.
    Reparatie zou max 25 werkdagen kosten.
    Ben benieuwd.
     
  16. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    25 ? ze zeiden toen aan de telefoon vanaf eind juli 15 , nouja , ik zie het wel , hij is net 5 dagen weg.
     
  17. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nietmeer wat doen.. ik heb geen garantie meer, xbox 360 heeft ring of death, wat raden jullie mij aan te doen ? ik ga echt niet gaan betalen voor reparatie dat totaal mijn schuld niet is dat de xbox 360 kapot is want ik heb alleen maar de bodycase vervangen maar dat is al maanden geleden.En als ik hem laat repareren is het binnen de paar maanden weer kapot...
    Wat een stront console zeg! waarom zijn ze nou niet zo sterk als de nintendo 64 die kon je zelf laten vallen van 1m en half hoog en was niets aan. :)

    groeten,
    karl
     
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja is eigen schuld wel ook. Had het niet gedaan. Nu is het betalen voor reparatie. Of nieuwe kopen (core) . Of zelf zien te maken. Towel trick proberen of zo.
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, maar het is wel je eigen schuld dat je je garantie opgaf. Blijft erg cru voor je, maar ben bang dat je weinig keus hebt... Je zou eens kunnen zoeken naar een bedrijfje dat consoles repareert, die schijnen er nl. te zijn...!
     
  20. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het gewoonweg niet kunnen dat dat stom bedrijfje van een microsoft een beetje xbox360's op de markt brengt dat vol problemen zit, en wij maar mogen betalen.Nu mag ik gaan betalen voor een reparatie dat waarschijnlijk weer 1maand en half duurt en dan krijg ik hem terug en dan weer na een paar maand dezelfde fout, Mja er zit niets anders op ... morgen eens bellen naar die schijt service.

    edit: wat bedoel je met towel trick ?
    EDIT: laat maar ik weet het al ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina