Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand even hier neer kunnen zetten welke auto's in welk pack zitten of welke er allemaal te koop zijn.
    Mijn live is verlopen en heb de laatste tijd niet erg veel tijd om te gamen en op het forum rond te hangen.
     
  2. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Pack en de betaalde auto zijn gewoon via marketplace te downloaden. In Forza II zelf is er geen optie.

    Dus downloaden, Forza II opstarten en dan kun je de auto's kopen via "buy car"
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Achja ik vind het niet erg. Het is toch maar speelgeld dat je binnen een paar races weer terug hebt verdient. Ik vind dat leuker als dat je ze gratis krijgt persoonlijk. Maar alleen de Peugeot kost toch 50MP? En zit daar een nieuwe achievement bij of heeft alleen amerika die nu?

    Speed over to Xbox LIVE Marketplace tomorrow morning to download the all new free Nissan car pack featuring three premiere Nissan models: the 2007 Sentra SE-R, Altima, and 350Z.

    Hieronder de link met paar screens.

    Link
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze allemaal maar weer gekocht/gedownload..

    btw nu op level 43! \o/
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik ben blij dat ze geld kosten in de game zelf. Bij Pgr3 kon je de auto's gewoon uitkiezen en in de garage zetten die je gedownload had. Had je ff snel 5 bmw's. Ik vind het prima zo.
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die peugot 908 echt te vet voor worden, wat een wagen.
     
  7. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje,

    Naar het schijnt kun je die Nissan 350 Z die op de covers staat met die speciale paint, kopen. Ik heb de limited edition versie gekocht, maar zie hem nergens bij staan. Weet iemand waar ik die kan vinden?

    dank bij voorbaat
     
  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg je er niet zo'n code bij, dat je die wagens kon downloaden?? Ik weet het niet zeker.
     
  9. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar zit hij niet bij
     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    dit is toch niet de DLC waar we zo lang op aan het wachten zijn?
    nog meer auto's interreseert me niet echt. De nu al aanwezige auto's in het spel zal ik niet eens allemaal een keer rijden...

    Geef mij maar nieuwe circuits
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja idd, nieuwe circuits. Gooi er het Nurburgring F1 circuit op zn minst in, die zit er min of meer al half in dus doe die maar gratis. En kom dan gelijk met een aantal auto's ipv 3 gratis en 1 betaald....
     
  12. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    In de LE ook en dan krijg je idd 3 auto's maar om de custom 350Z te krijgen heb je een andere code nodig die je normaal kreeg als je forza pre-ordered. Heeft dus niets met LE te maken..
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus geen andere mogelijkheid? Dat is toch wel stom dat ze die top wagen, die demonstreerd in al demo filmpjes niet beschikbaar stellen. Kun je hem niet kopen over auction house ofzo?
     
  14. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn weten gn andere mogelijkheid. Als je hem wil kopen op auctionhouse dan moet je de code al hebben. Net zoals je de autos van de LE kan kopen via auction house als je de code al ingegeven hebt. Zinloos dus. Is idd jammer, ik eb gelukkig zon code op de kop kunnen tikken. *)
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    een wedstrijd winnen van forzamotorsport.net. Word bijna elke week wel een design contest gehouden, waarbij de winnaars een auto naar keuze mogen uitzoeken waaronder ook de LE auto's
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jezus! Wat is een Forza een rukspel! 8)
    Ik zal uitleggen waarom. :+

    Ik doe mee aan de Endurance Races voor de D-klasse. Dat zijn 45 rondjes.Vanaf rondje 4 neem ik de leiding. Ik rijd in rondje 30 ook 30 seconden verschil op de nummer 2. Ik heb vier auto's gedubbeld. Met nog 7 rondjes te gaan zie ik dat mijn banden 't langzaam beginnen te begeven. In rondje 38 naderen ze 't oranje. In rondje 44 (!!) staan ze in 't rood, en in rondje 45, in de bocht voor het lange stuk richting finish, begeven mijn voorbanden het. Gewoon kapot. Klaar. Over. Tot de volgende keer.

    Da's toch niet te geloven! 8)

    Ah, ik heb echt sociale hulp nodig op 't moment. XD
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  17. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het blijkt maar weer eens: Forza 2 regeert met ijzeren vuist!

    Sterkte man :p
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad ja, lol.

    En bedankt he. ;)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waren je voorbanden dan gewoon helemaal kapot?!

    Ik heb al wel eens mijn banden 100% schade gemaakt (door de heletijd te slippen en burnouts te maken) maar toen kon ik er nog wel gewoon mee doorrijden?

    Wel zeer klote voor je dat het net in die allerlaatste bocht moet gebeuren! ;) Maar als je een slimme pitstop had gemaakt was dit waarschijnlijk niet gebeurt.
     
  20. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    waar kan je de lce code vinden?

    in het boekje, hoesje of de cd?

    groeten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina