Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0

    Ahja, dat zijn er op dit moment nog maar 2, tottenham en newcastle geloof ik, maar ze verwachten dat er nog wel wat bij komen.
     
  2. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie tot hoever ze de transfers bijhouden, zijn ze daar nu nog mee bezig, want bijvoorbeeld Elano is pas naar City gegaan, als ze nu niet meer bezig zijn dan zit hij niet in het spel bij een club;)
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt pas rond oktober uit.

    ze hebben het nu al zo ingevuld denk ik.

    en als de transfer markt is afgelopen, dat ze het dan nog 1x alles goed nakijken

    (DENK IK)
    ik vind dat er ook dat er na de winterstop een patch moet komen dat hij het automatisch veranderd.
    dat je dat niet zelf hoef te edite
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Doen ze toch nooit hoor. Ik denk wel dat ze de deadline van 31 augustus voor transfers meenemen.
    Het spel komt volgens de meeste bronnen op 26 oktober uit.
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het inderdaad veel belangrijker dat ze dat oplossen dan al dat gezeik over die licenties. De namen van de spelers zijn correct, dat is voor het belangrijkste.

    Stadions?? Wat maakt het uit in welk stadion je speelt, als de grasmat er maar een beetje speelbaar uitziet. Voor de rest zal het echt aan mijn reet roesten in welk stadion ik speel.
     
  6. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    bij jou maakt het normaal gesproken toch nooit zoveel uit.

    maar wanneer doe we weer is een potje?
     
  7. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa heeft er toevallig iemand zin in vanavond een potje te spelen,

    ik Speel Altijd Ajax of Nederlands Elftal dus :)

    stuur maar een berichtje ofzo ik hoor het wel :)
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat stock probleem is zeker balen, MOET er echt uit!
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben de afgelopen tijd op vakantie geweest, dus ik heb het laatste nieuws gemist ;). Iemand die me hier kan bijpraten ? :)
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Tottenham en Newcastle zijn gelicenseerd, de rest van Engeland is nog niet bekend. Schwalbes zitten er in, je kan op 3 manieren duiken maar krijgt snel geel. Er is een lijst met stadions bekend voor de PS2, verwacht wordt dat die voor de 360 uitgebreid wordt. De kuip en Arena zijn van de partij.

    Verder zal de game aanvoelen als PES 6 op de 360 maar beter, animaties zijn sterk verbeterd. De verschillende assist-animaties werden als voorbeeld genoemd. De Edit-mode is volledig terug, het wordt ook mogelijk om je eigen gezicht in de game te plaatsen. Dit zal vermoedelijk ook via de Xbox vision cam kunnen of via de uitgebreide edit-mode in de game.

    Ivoorkust is voor het eerst gelicenseerd, Braziliƫ en Portugal ook samen met nog een paar minder interessante landen. Ik ben zeker weten een hoop vergeten, maar dit is ook best leuk nieuws lijkt me.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik wil best spelen:)

    en @ YS: wel vet dat de kuip erin zit:) ook al ben ik voor ajax
    en ik speelde op een arcade machine een spel en daar was 1 van de basis knoppen een schwalbe knop en dan krijg je altijd geel:p

    en @ mqlwee: ik ben altijd wel in voor een potje dus stuur maar een friend request als je wilt spelen
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja opzich wel geinig idd. Alleen vind ik wel dat PSV ook is een eigen stadion verdient. Ze hebben toch al enkele jaren achter de titel in Nederland gepakt en in de Champions Leaque is het ook niet mis.. Eigenlijk hoop ik vooral dat ze is die lelijke spandoeken in de stadions aanpakken. Dat "who ate al the pies?" ken ik nu wel en die spandoeken slaan helemaal nergens op. Dan heb ik liever de originele grafity in de game zoals ze bv in de Arena hebben. Dat zou wel vet zijn.
     
  13. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er ook al proffesioneel uit.
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Phillips Stadion lijkt erg op Old Trafford, maar dan ietsie kleiner. Dus zo perse hoeft dat nu ook niet weer.
    Jammer dat er mensen zijn wie het niets kan schelen in welk stadion ze spelen. Bekijk het verschil eens tussen Old Trafford en dat stadion van AS Roma ( Stadio Olimpico volgens mij ). De een met de supporters vlak achter de goal en een niet zo mooi ogend veld, de ander met een atletiekbaan er om heen + een prachtig veldje. Totaal andere sfeer dus magoed....mij interesseert het wel degelijk.

    Die stadionlijst voor de pc wordt steeds verder ingekrompen...geen enkele nieuwe en heel wat zijn er geschrapt. Ik denk niet dat de 360 dezelfde zal bevatten.
     
  16. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel vet uit, ook al is het filmpje te kort om over te oordelen ;)

    Nog even over het filmpje
    Dit stond op www.winningeleven11.blogspot.com:

    Ik zag al het geblokte Kroatie shirt, toch mooi dat er al veel licenties in het spel zitten, ook al is het van kleinere teams/landen.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, mooie beloften maar het ziet er wel een beetje plastic uit...
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je de schoenen aanpassen!?!?!?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  19. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit !! Wil gelijk meer meer meeeeer :9
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Komt vanzelf wel meer :) Dit is eigenlijk veel te kort....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina