Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    GH1 is ook erg makkelijk. Bij Rock the 80's zijn ze allemaal makkelijk, alleen bij Ballroom Blitz (dacht ik) was wel een redelijk pittige solo. Hoewel die niet echt lang was. Dus echt verrast ben ik niet. :9
     
  2. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je achievements halen met die cheat aan.. ben even de naam kwijt..?

    Ik ben trouwens wel een beetje pissed dat Rt80's niet op de X360 uitkomt... ik bedoel, I Wanna Rock.. Dat wil je gewoon spelen..
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Pittig hoor Xtream op expert. Eerste keer kwam ik op 234... punten. zucht kheb nog wel een end te gaan!
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten er een nummer van The Mars Volta opzetten, Tetragrammaton ofzo. 17 minuten rocken!
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    maare, leg me nou eens uit.

    Ik ben met x tream bezig. maar aan het einde zie je hoeveel sterren je heb eghaald blablabla en dan zie ik onderaan die foto met wie je heb gespeeld ( bij mij dan ) 120 note streak. maar al ga je naar "more" dan zie je uitgebreid wat je prestaties waren!

    Ik zie dan bij notes hit 1237/1307 ofzo van het ik toch meet dan 1000 noten aangeslagen hoezo krijg ik dan niet die 1000 note streak!
     
  6. Rubinio

    Rubinio Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van jullie enig idee waar ik een 2e gitaar voor de xbox kan kopen? ik heb al meerde gameshops hier in de buurt gebeld maar nergens hebben ze het. Iemand een idee waar ik het wel kan halen?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die 1000 noten moet je wel allemaal achter elkaar goed hebben aangeslagen, zonder ook maar 1 fout te maken.
    Jij bent dus nog niet verder gekomen dan een reeks van 120 foutloze noten. ;)
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8

    Het beste kun je heb via internet bestellen. De enige plek waar ik losse Gh controllers in de winkels heb zien liggen was in Frankrijk en in Amerika. In Nederland heb ik ze nog niet gezien...
     
  9. Rubinio

    Rubinio Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke webshops hebben ze deze dan? Want ik kon m alleen bij redoctane vinden en daar moet je een creditcard voor hebben en die hebben wij hiero niet....

    Alvast bedankt!
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0


    OOOOOOOOOOOOOOw op zo`n manier!

    thanks voor de uitleg!
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha, anders zou die achievement wel erg simpel zijn :p
     
  12. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou 2 weken, heb hem easy helemaal uitgespeeld op 5 sterren, medium uitgespeeld, bijna alles op 5 sterren, en ben nu alweer aardig ver met Hard. Echt wat is dit spel vet :)
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben zo jaloers op jullie.

    Ik ga denk ik binnenkort weer aan de slag, maar ik zit echt vast op hard bij Woman al een hele tijd.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik Woman kan halen, moet jij het zeker kunnen 8)
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja...daar in Zuid-Limburg ;).

    Gisteravond even Hard geprobeerd...non de knetter zeg 8) Ik drukte maar wat in etc... erg lastig met die 5e oranje knop erbij. Moet nog heel wat meer oefenen \o/
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zó veel noten heb ik iig niet gemist, dus met een beetje (veel) geluk moet die ooit te halen zijn :9
    En als ik het zo zie kan ik ook gelijk de 1000 note streak hier proberen te halen :D
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou...met een beetje veel geluk kan het misschien, maar je hebt zeker nog wel een grote weg te gaan. En ik ook. :9 Ik had wel een keer 480K, en dat was m'n beste run...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar dit was wel mijn eerste run ooit op Hard bij X-stream. Dus ik zie zeker wel wat potentie :9
    Vooral als je bekijkt dat ik heel vaak bij de individuele stukjes tussen de 95 en 100 procent zit.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je, maar je moet er 1000 achter elkaar hebben, dat is moeilijk hoor! ;)
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Als je bij x0Tream 1000 note streak wilt halen dan moet je max in de 1e 2 bloks fouten hebben of in de laatste 2 bloks. De rest moet 100% zijn..... dus succes :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina