Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

1. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid 1: de sfeer de gameplay, alles klopte aan dit spel
    Medal of Honor Allied Assault: Beach, heb dit spel ook vele jaren online gespeeld.

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow road - SuperMarioKart _O_

Heel veel dingen van H1, h2, CS(met groentje) en PGR2 toen ik op nurburgring met mn porsch over een ferrari heen sprong :+

3. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oja mario kart op de N64:9 dat waren nog eens tijden:)

4. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elk doelpunt dat ik online maak met PES 6 is een heerlijk moment.
    Komt namelijk niet zoveel voor haha! :emo:

5. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Psychonauts

Level: Milkman Conspiracy _O_

Dat level vond ik echt meesterlijk \o/

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    -Oblivion gewoon rondlopen en genieten
    -GTA VC op je scooter, met Spandau ballet met gold op de achtergrond langs de boulevard

Halo2 co-op

Gears of war alle cut scenes

Zelda ocarina op je paard.

Momenten waarop ik me nu al verheug zijn de cutscnes van Halo 3, en iemand gruwelijk omleggen met assasins creed

7. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    - De eerste keer dat ik met link de wijde wereld in trok in Ocarina of time;
    - Het metro level in de eerste Max payne;
    - D-day in MoH: Allied assault;
    - Rode plein bestorming in de eerste CoD;
    - Maintenance tunnel in Dead rising;
    - CIA level in de eerste Splinter cell;
    - Het vinden van de Dragonbone cuirass in The elder scrolls: Morrowind;
    - Het verdedigen van the house of souvereigns in Gears of war;

En zo kan ik nog wel even doorgaan :p

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    Ik wou nog het prison break level van splinter cell DA toevoegen

9. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    - Toen Aeris dood ging met FF: VII, dat ze een game zo meeslepend kunnen maken.
    - Het eind van Def Jam FFNY, dat gevecht met Snoop
    - Dat ik WoW met me hunter een gorilla ving, dat is echt een vet beest :)
    - Toen ik fable voor het eerst opstarte

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heel veel game momenten ga ik niet meer vergeten. Maar ook in mijn game geschiedenis zijn er een aantal van goud:lol:

- Grand Theft Auto San Andreas, in het begin wordt je uit die politie auto geflikkerd en moet je die BMX pakken om vervolgens naar je huis te fietsen. Dat was echt een moment om nooit te vergeten. Het ritje naar Cj''s huis leek wel uren te duren*)

- Burnout 3 Takedown, de eerste Xbox game voor mij. Ongeloofelijk was die game. De volgende dag mocht ik van mijn ouders twee school uren eerder naar huis komen. Heb toen de hele middag Takedown gespeeld. Vergeet ik nooit meer

- BLACK, de game is qua replay waarde erg laag maar ik vergeet nooit meer het moment waarop ik hem uitspeelde. Een goede vriend van mij bleef logeren en we hebben hem samen uitgespeeld. Om de beurt proberen, en als je dood was mocht de ander proberen.

Natuurlijk heb ik nog veel meer onvergetelijke game momenten maar deze staan nog fris in het geheugen, misschien komen er in de loop van de avond nog wat naar boven.

:b:

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hier een paar heilige momenten:

- De cutscene van Gears of War dat Kim wordt vermoord. Je ziet gewoon de haat uit die ogen van RAAM stralen. Echt fantastisch gedaan.

-Het moment dat ik met mijn sniper de laatste kogel in RAAM's oog boorde op Insane. Ik geloof dat de buren mijn gejuich ook hoorde.

- Het moment dat ik in Fable mijn set Archon's Platemail armor had dmv alle silver keys te sparen. \o/

Gameontwikkelaars van Gears en Fable, bedankt.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    De eerste 2 levels van Resident Evil 4. Geweldig. Opeens hoor je een kettingzaag achter je ratelen. Ik schrok me de tering! :eek:

Verder was ik altijd erg verslaafd aan Dungeon Keeper, die sneeuw maps vond ik altijd er stoer, want er waren heel veel verschillende wezens en secrets. Wel jammer dat er geen deeltje 3 komt. Ik snap het niet, er is zoveel animo voor (en dat zie je nu, 8 jaar later nog)!

Verder hadden FEAR, Gears en Condemned ook wel leuke momenten.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij half life 2, beetje aan het begin van de game, dan vraar je van rebelse outposts naar de andere.
    wat vaak heel slordig en homebrew eruit ziet
    en waar je soms rebellen ziet vechten met de combine

iemand die half life 2 heeft gespeeld snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

-De eerste keer dat je die Berserker tegen kwam.

Dat zijn mijn 3 mooiste momenten uit GOW.

-De bestorming van Normandie (D-Day) in MOH:AA
    -Metro level in de eerste Max Payne
    -Wetende dat Mona Sax niet dood is gegaan in Max Payne 2: http://www.youtube.com/watch?v=xGER40F0JzE

En nog een hele hoop!

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -De speelfilm cutscenes van Red Alert
    -Halo, vrijwel elk level
    -Halo 2, de eerste 5 uur, later eigenijk ook elk level
    -Eerste uurtjes half-life... Wetenschappertjes die langzaam werden opgegeten door beesten op hun hoofd, dat was echt ver z'n tijd vooruit
    -Na 10 jaar niks van Doom gezien te hebben opeens weer Doom III voorgeschoteld krijgen
    -Kotor, na 20 uur er achter komen dat je nu klaar bent met planeet 1, en er nog 5 te gaan zijn
    -Eerst Band of Brothers 1 tm 10 kijken en vervolgens Brothers in Arms 1 & 2 uitspelen, dan zit je er pas echt in

..En ga maar door, er zijn teveel dingen om op te noemen... Wel mooi om in dit topic te zien dat iedereen bijzondere herinneringen aan games over kan houden :)

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    - MGS 1, helikopter moment, iedereen die em toen speelde weet welk moment dat is, toen ineens de rumble controller op de beat van de rotor tot leven kwam, erg impressive toen, nu nog steeds leuk.
    - Zelda OOT, hele game eigenlijk.
    - Halo 1, buggy ride.
    - Blue Dragon, corporal attacks van de characters, toch wel mooi gemaakt, hele DBZ sfeer, kan echt niet wachten meer.

17. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life 2: Ravenholm

Prachtig level. Lekker creepy, en je kan heerlijk met je nieuwe speeltje de gravity gun spelen. Ik zal het gedeelte dat je met een kabellift naar het kerkhof moet niet snel vergeten. Terwijl Father Grigori (een van meest geweldige NPC's ooit naar mijn mening; ondanks dat het een eenzame level is voel je zijn aanwezigheid) de lift repareert zie je (en vooral hoor je) verschillende fast zombies over de daken klimmen en op je afkomen. Als vervolgens de regenpijpen beginnen te rammelen weet je dat ze elk moment boven zullen zijn.

Het hele spel is een genot, maar dit is me toch het meest bijgebleven.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    - Het uitspelen van Wolfenstein 3D toen ik iets van 6 was, had eindelijk het lef om die game uit te spelen :+
    - Oblivion, wanneer je helemaal in het begin uit die grot kwam en zag hoe prachtig het spel is
    - Halo 1, heerlijk rondkloten in co-op na het verhaal heel vaak te hebben uitgespeeld
    - De cutscenes in halo 1 die echt brilliant waren
    - Fable 1, het moment dat je je zussie om zeep mag helpen om dat uber zwaard op te eisen :cool: Verder zat fable ook erg goed in elkaar en deed me ook vaak versteld staan.
    - RAAAM verslaan op Insane met gears of war, leek wel een eeuwigheid te duren
    - Pokemon master worden met pokemon blue :cool:
    - Verder nog een lading "scenes" uit dos spellen die ik vroeger speelde maar dat zijn er net iets te veel :9

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het laatste level van Super Mario World op de SNES.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    - Commander Keen (hele reeks): Gewoon dat hele kleurrijke gevoel, al die zotte wezens en lekker pogoën op je stick. Wat zat daar voor die tijd veel gevoel in :9

- MGS (hele reeks): Vooral de algemene sfeer. Het stuk dat je Sniper Wolf voor het eerst ziet in deel 1 vergeet ik nooit meer. Het gevecht met Psychomantis en de briljante inspeling van Hideo Kojima op de 'echte' gameplay (al eerder aangehaald op pagina 1). Dat was al zo next-gen als het maar zijn kan. En verder nog een hele shitload aan bijzondere momenten.

- GTA3 op de PS2 (toen ik voor het eerst werd losgelaten in die heerlijke, levende wereld) _O_

- Online met MOH:AA _O_

- Mario op de SNES, en dan gewoon alles :)

Deel Deze Pagina