Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er eigenlijk nog veel mensen die dit online spelen

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk het wel, aangezien je dit zowat alleen online kan spelen, anders is het geen zak aan. Ik heb dit spel nu net binnen, beetje die training achievements, maar alle andere achievements kan je zeker niet halen als je tegen bots speelt?

3. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope is egt alleen online dacht eerst ook dat 't meschien meetelde ofzo maar toch niet.

ook een rede dat ik em nog niet haal omdat ik toch geen live heb

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja nog meer dan genoeg :)

5. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders zijn er ook nog vista gamers en die komen er nog steeds bij volgens mij.

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel wordt heel veel gespeeld.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die kom je alleen maar zelden tegen, omdat hun de optie hebben om alleen met vista spelers te spelen.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het al raar waarom er helemaal een achievement voor was. :9

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat je gewoon in een pot gestopt werd zonder dat je kon kiezen waartegen je speeld.

maar toch er zijn wel vista gamers die ook tegen 360 gamers spelen lijkt me

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die zijn er wel maar het zijn er vrij weinig. 360 gamers kunnen niet kiezen, alleen vista spelers.

11. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel vista spelers zitten niet te wachten op een match met xbox 360 spelers, vanwege misbruik/onsportief gedrag om achievements te behalen. Roep maar voor de gein dat je een vista speler bent. Dan wordt je meteen door sommige teamleden gedood om daarna weer tot leven te worden gebracht. Of je wordt meteen met friend requests gespammed.

12. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja das ook niet eerlijk maar denk niet dat iedereen zo is.

maar goed ga em morgen meschien wel ff halen met gold abbo (als ik genoeg geld heb)

13. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip: probeer Shadowrun 2e hands te kopen via marktplaats. Scheelt weer. Ik heb hem voor 27,50 gekocht. Ik vind 50 a 55 euro aan de hoge kant voor slechts MP gameplay.

14. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem waarschijnlijk morgen overmorgen binnen geruild op het forum.
    Ik ging vandaag dus weer even de demo spelen en op sommige momenten als ik iemand dood schoot zag ik een vreemde witte engel de lucht invliegen en de mannetjes die ik doodschoot waren gewoon verdwenen dus je kon ze ook niet meer resurructen (ofzoiets). Dat er nog mensen zijn die deze demo spelen.

En simba 50 euro is niet echt aan de hoge kant. Bij de meeste games word de sp maar 8 uur gespeeld en dan de multiplayer.
    Oblivion is toch ook zijn geld waard en dat is alleen sp. Ik vind 50 een euro een goede prijs. Maar je kan beter spellen 2e hands kopen scheelt je een hoop geld.

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat nou ? Nog niks van gemerkt.

:x

16. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, Ik word binnenkort ook een vista speler, dus dan zal ik het gauw achterkomen.
    Paar weken geleden zat ik in een lobby samen met 7 Nederlanders en iemand in mijn friendlijst zij voor de lol dat Reptile binnenkort een vista speler word en whoppa binnen een minuut 6 friendrequesten.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk best triest + het verpest de sfeer in MP spellen zoals deze.

18. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Nu kom je zelden een Vista speler tegen. Wat is jou record met friend requesten? :9

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik ben de tel kwijtgeraakt. Ergste is nog dat het vaak niet bij een Request blijft. Als ik niet accepteer blijven ze vaak nog zeuren ook, d.m.v. berichten. En allemaal om dezelfde rede : Achievements. Dat is dus meteen de downside van een dergelijk punten-systeem.

20. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens. (heb em inmiddels gekocht morgen ff live instaleren en dan game )
    maar snap ook niet waarom ze 't doen.
    dan kan ik me wel voorstellen dat ze op vista blijven spelen en niet tegen 360'ers.
    zxe zouden ook niet van dat soort achievemts erin doen dan kan je dit verwachten lijkt me.
    ik maak me er ook niet druk om eigenlijk 't wel zielig maar ja je heb jamer genoeg van die mensen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina