Maar btw NG EviL Raam bij aoD? Hoezo dat, tegen mij zei ie dat ie in TpE zat en dat staat ook voor zun naam TpE EviL Raam
nou SG, HLH, Ic3, eC, pG maar die zijn ten eerste Dood zo niet hebben ze geen zin meer in deze game betje saaie na bijna een jaar hebben gepeeld ik ga het weer volop spele als het 2de deel er is
Hmm ik ben eigenlijk een beetje uitvorm de hele week al vandaag ging het een beetje goed eigg. Heb het gevoel dat ik voor niks meer speel qua GoW over Ic3: naNo = aoD MiCro = eOs
Ja weet ik maar een speler van de clan is niet alles, ik vind aoD en eOs ook de enige clans die wat kunnen die nu mee doen
nee wij zijn nog niet dood we doen alleen niets iedereen is op vakantie en HLH is ook niet dood maar doet ook niks meer gimbly is pleite shocker ispleite dus het team zou nooiet meer op zijn sterks zijn
Gimbly zit nog in HLH, maar die speelt voor de lol clanmatche's mee met xA, dat heeft hij mij verteld, misschien dat hij nu definitief gekozen heeft voor xA?
Jup Xtreme Annialation sorry als ik het fout spel Ben wel benieuwd wie er hiervan wint ook vind ik het te droog dat AoD met 2 teams in 1 pool zit. Aan de andere kant ook terecht want dat lok je uit door met drie teams mee te doen. Mijn mening hierover is dat dit toernooi te laat van start gaat tegen die tijd speelt niemand meer GoW,maar Halo 3 etc etc Mijn visioen voor dit toernooi 1 grote ramp niet om lullig te zijn mar GoW is dood en dan een toernooi