360 update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Judge, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    heb nu dat het begin scherm dat je het 360 logo ziet, voordat je naar dashboard gaat, best wel lang blijft

2. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Heb udate gedaan het enige wat ik heb is dat logo 5 sec langer blijft staan voor dat je naar dashbord gaat zo zo en dat maakt het verschil :p

Maar er zal heus wel wat meer bij zitten meschien kun je het wel ergens vinden wie weet +)

3. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb er geen problemen mee gehad en heb em vandaag een stuk of 4 a 5 keer uit en aan gehdaan dus

4. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat vlak na update ook paar keer gedaan helpt goed. snel opdashboar en snel ingelogd.

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou voor een onzin reactie! Ik had toch in de post erboven duidelijk laten lezen wat er mis ging of niet dan??

Mgoed zonet weer gewoon Gears gedaan en hij deed het weer prima.. Hopelijk blijft t zo, denk t wel :)

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opeens dubbel beeld!
    Ik wilde Forza 2 gaan doen, toen gaf ie aan dat er een update gedownload diende te gaan worden.
    Nu kan ik niet eens meer gamen!
    Zie bovenaan hetzelfde als onder. Alles dus dubbel, en niet volledig!

Ik baal enorm want heb weer een 360 sinds afgelopen weekend na alle ellende in 2006 :mad:

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik heb het nog niet met een game geprobeert, maar ik had een dvd erin zitten en na die update stond er niet meer 'Play DVD', maar open tray. Na open tray en close tray en weer terug gegaan te zijn naar het dash deed hij het wel.

Maar ik heb wel medelijden met Aphrodite.

8. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat hij zelfs sneller :9

9. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik Xbox aanhebgezet na update is alles tikje sneller maar heb nog niet met game geprobeert

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu dat als ik een game start dat ik opnieuw mezelf moet inloggen @ xbox live

11. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Heb door de update alleen nog fatsoenlijk beeld met Scart en normale TV mode...
    Met VGA HD doet ie bij mij dubbel beeld en raar :mad:

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie dat niet automatisch doet? Vaag.. Tis toch normaal dat ie uitlogt wann de game start, maar terwijl ie aan het starten is log je dan normaal gesproken alweer in.. Maar bij jou dus niet ofzo :confused:

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Met Scart+360 wel goed beeld? Dan is denk ik je kabel kapot, zoals LangeJan dat ook al eens had ervaren (zei die in dat andere topic)

edit: oh, zie nu daar dat je dat zelf ook denkt :+

Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hm, ik wacht nog wel even met de update binnenhalen. Ik lees op diverse forums en op Major Nelson over een hoop problemen na 't installeren van de update. E74 error, games booten niet meer, opstart logo blijft hangen, geen beeld tijdens 't opstarten alleen geluid enz...

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je doen dan? Wachten tot er een fix is, die misschien nooit komt? En zo kun je dus nooit online gamen.. Nja mij nie gezien hoor.
    Gewoon installeren, in principe vertrouw ik erop dat ie lui van MS wel weten wat ze doen.. En zo niet is het toch echt hun fout!

16. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ow hier resulteerde de update in de mogelijkheid om blu-ray schijfjes af te spelen en 80gig extra schijfruimte.

17. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    wat een humor hebben sommige mensen. |:-

maar de Xbox is inderdaad in begin even traag,
    maar gewoon paar keer opstarten en hij doet het weer normaal.

als hij nog steeds niet werkt is er egt iets anders mis. :)

18. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    De VGA HD kabel kan ik toch niet meer omruilen. Is uit de verpakking etc en de verpakking is weg (rotverpakkingen om open te krijgen).
    Ik koop vandaag wel een nieuwe VGA HD kabel (als ik 'm tenslotte wel kan vinden...) en dan merk ik het wel of het de kabel is geweest.

Wel slecht na 3 dagen gebruik van zo'n kabel :mad:

19. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon microsoft bellen moet je mischien die kapot opsturen en heel mischien alleen als ze er om vragen de bon er bij doen.Is goedkoper dan een nieuwe kopen :)

20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou, normaal als ik er een game instop blijft hij constant verbonden met xbox live.
    Maar nu zodra ik er een willekeurig spel in stop en die wordt geboot staat er: disconnected from xbox live.
    Best vervelend met het accepteren van invites enzo.
    Dus dan maar handmatig weer connect to xboxlive aanklikken en een sessie joinen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina