Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Over GTA IV

2. Over goede verkopen bij sony

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nog steeds, net zoals ik op de vorige pagina al zei dat het uitstel van GTA niet speciaal te maken had met 1 van de twee versies. Zoals macdennis al quotte, de PS3 versie liep maar 2 weken achter de 360 versie. Het feit dat GTA een half jaar wordt uitgesteld betekend dus dat ALLEBEI de versies niet gereed waren voor oktober.

En dat de PS3 beter gaat verkopen na deze pricedrop lijkt me logisch, hij zal echter nooit echt goed gaan verkopen zonder dat er een paar goede titels komen. Tot 2008 komt met GTA4, Killzone2, MGS4, GT5 en FFXIII zal de PS3 de Wii en Xbox360 nooit inhalen. Deze sales spike lijkt me dan ook tijdelijk.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Rage trailer in HD:

[gt]23174[/gt]

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    [gt]23179[/gt]

Exploration door de nieuwe id engine

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Die engine van ID software lijkt een stuk gebruiksvriendelijker te zijn dan die van Epic. Echt vet :).

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, ja Take Two zou Alan Wake uit gaan geven op de PS3. Maar goed, zulke informatie hoor ik liever van een uitgever, developer of consolebouwer. Zo heeft een winkel ook een pre-order van MGS4 op de Xbox 360 op z'n site geplaatst. Deze zou 5 maanden na de PS3 release verschijnen. Ze hebben in ieder geval een hoop hits gehad de afgelopen dagen. Alan Wake was een tijdje terug nog wel een PS3 titel, maar sinds MS de uitgeefrechten heeft gekocht brengen ze 'm exclusief uit op de Xbox 360 en Windows Vista. Maar goed, geen idee wat Take Two nog voor mogelijkheden heeft om 'm naar een ander platform te brengen, mocht 't waar zijn natuurlijk.

9. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik niet snap, is dat er een Gundam, spel op de ps3 uit is, en die zou als het goed is ook naar de 360 komen! maar zijn ze voor de 360 nou een heel ander verhaallijn aan het maken enz, of doen ze er nix meer mee?

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Alan Wake gaat niet naar PS3 komen, aangezien Microsoft Game Studios hierachter zit. Daarnaast heeft Take Two er weinig mee te maken, aangezien Remedy de studio achter dit spel is. En dus Microsoft Game Studios de uitgever 'just like Halo, Gears etc'.

En anders moeten ze hun site even wat beter onderhouden.

Hetzelfde geld voorlopig ook voor MGS, hoewel hier geen stickertje van SCEE o.i.d opstaat. :)

11. rdswart

rdswart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ze graag alledrie willen hebben.. Alleen kan ik het gamen alleen op de xbox 360 al niet bijhouden naast mijn dagelijkse leven :)

Er komt wel binnenkort een Wii bij. Het succes van de Wii zit daar mede in, veel ps3 of xbox360 bezitters hebben er ook een wii bij.

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    HMV.co.uk heeft dus een foutje gemaakt door een pre-order op de site te zetten van MGS4 op de Xbox 360. Nu nog wachten tot Amazon 't foutje rechtzet, de pre-order van Alan Wake op de PS3. :+

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vanaf morgen al, das best snel :)
    Nu Europa nog :mad:

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    oke, voor de xbox360 EN ps3 bezitters,
    welke van deze consoles is in jouw ogen nu eigenlijk beter, en waarom?

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    De console met de meeste titels die JOU aanspreken is de beste. Punt.

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Komma, Het feit dat ik al aan mn 4e 360 toe ben vind ik ook niet bepaald goed, hoe zit dit met de PS3? Hebben die grootschalige fouten?

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Elke console heeft zijn problemen, ook de PS3. Echter, deze problemen zijn op een veel kleinere schaal dan bij de 360. Algemeen genomen kunnen we stellen dat de problemen op de PS3 een heel stuk minder/kleiner zijn. Heb zelf sinds maart nog geen een probleem gehad met de PS3, ook geen vastlopers of andere problemen.

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Oke, je kan dus wel stellen dat de PS3 een stuk stabieler is.
    Ik zit er hard aan te twijfelen mn 360 weg te doen en ff voor een PS3 te gaan. Zodra de 360 die andere chip gaat gebruiken wat de problemen moet wegnemen neem ik de 360 er denk ik weer bij. De wii heb ik ook gehad maar dat vind ik echt niets.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had zelf een launch 360 met het Ring of Death probleem (4 in totaal). Mijn 360 werd telkens gefixed of ik kreeg een 360 uit dezelfde periode terug. De meeste problemen schijnen voor te komen bij de eerste lichtingen 360's. Ik bleef hierdoor constant in die cirkel hangen met die problemen. Dit heeft echt maandenlang mijn plezier met de 360 vergalt. Ik heb er echt een tijd niet op gespeeld omdat ik die problemen gewoon echt beu was. Ik wou gewoon kunnen gamen zonder vastlopers of andere problemen. In juni is mijn 360 weer kapot gewoon en vorige week kreeg ik hem weer terug. Echter, ik kreeg een nieuwe 360 uit een nieuwere lichting, die dus minder problemen zou moeten hebben. Ik heb hierdoor weer vertrouwen in mijn apparaat. Met als gevolg dat ik ook gewoon weer lekker achter mijn 360 kruip om Forza 2 te spelen of een andere game. Met als gevolg dat ik dus ook Bioshock, Mass Effect, Eternal Sonata, Blue Dragon, PGR4 en zelfs Halo 3 ga halen.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Whow.... Halo 3.....??? Leuk om te lezen maar dan ben ik toch benieuwd wat je over de brug heeft laten komen.... Ik kan me nog voor de geest halen dat de beta je zeker niet overtuigde enzo...

Overigens heeft mn broer sinds vandaag een PS 3 aangeschaft aangezien zn Pioneer BR speler zn netwerk functionaliteiten niet goed bleken te werken....
    Ik ben er natuurlijk meteen even gaan proeven en je raad nooit waar ik het meest van onder de indruk was.......
    De fakking slideshows om je foto's te laten zien!!!!\o/:thumbs:
    Het menu vond ik rommelig, Motorstorm en Ridge Racer.... Hmmm, tja, leuk maar thats it.

Maar die slideshow mensen!! Ik was er echt van onder de indruk gewoon, het laad snel, foto's kun je op verschillende manieren tonen in tegenstellig tot de 360 etc. ...
    Mochten er in 2008 games uitkomen die me aanspreken en hij zakt iets in prijs dan zie ik er nog wel eentje naast mn 360 staan ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina