De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voetbal kijken via TV, als het kijken naar de wedstrijden op Tien en dergelijke? Dat is erg afhankelijk van je kabel, of digitale TV. Dat zal er niet echt op vooruit gaan, tenzij je nu op een TV uit de prehistorie kijkt, met nog sneeuw/ruis ed.
    Xboxen zal er prima op gaan. Als je nu nog non-HD speelt en op deze overstapt zal er een wereld voor je open gaan. Had ik in ieder geval zondag. Toen ging ik van mijn 55cm TV-tje naar een 37" LG.
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek vandaag even voetbal in HD in de mediamarkt. Ik wist niet wat ik zag.

    Trouwens een Toshiba 32C3000 gekocht, morgen krijg ik 't binnen :thumbs:
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke , dus het is best een goede Tv .
    Ik speel nu op een 66 cm breedbeeld NON-HD dus dan zal het zeker mooi zijn:)
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vond dat nogal meevallen. Bij BCC keek ik naar De S81 en R81 van de 26'' Samsung. Ze hingen recht naast elkaar. Ik zag zowiezo al geen verschil in beeldkwaliteit, en ik stond er redelijk ver naast en onder en het beeld bleef mooi. Van onder werd de 26'' S-81 inderdaad donkerder, maar dat was niet storend. Ik zit er thuis trouwens gewoon recht achter mijn tv of er iets naast. Dan lijkt me deze dus goed genoeg. Is er verder nog een reden om voor de R-81 te gaan ipv de S-81? Of alleen het dynamisch contrast en de verticale inkijkhoek?
     
  5. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kijkhoek is geen 150 graden.

    Technische specificaties -LE32S81B :
    - Breedbeeld
    - Beelddiagonaal: 81 cm
    - Helderheid: 500 cd/m²
    - Contrast ratio: 7000 : 1
    - Resolutie: 1366 x 768 pixels
    - HD-ready
    - Horizontale kijkhoek: 178 º
    - Verticale kijkhoek: 178 º
    - Aantal tuners: 1
    - Scherm in scherm: picture in picture
    - OSD
    - Ontvangstnorm: PAL
    - Teletekst
    - Aantal pagina's in geheugen: 1000
    - Muziekvermogen: 20 Watt

    Aansluiting:
    - Scart-ingang: 2
    - S-video ingang
    - Componentingang
    - Aantal HDMI-ingangen: 3
    - PC-ingang
    - Hoofdtelefoon uitgang

    Ben zelf van plan om hem te gaan kopen.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft het over de 26'';)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had het over de 26" uitvoering en niet over de 32"

    Weet niet welke panels er nu in de R8 serie zitten.
    Maar als deze van de zelfde top-kwaliteit zijn als de R71 (32") , dan zou ik voor de R81 gaan.
     
  8. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan mijn fout, begreep uit jou post dat je het globaal over de S serie had.
    ''Zou zo wie zo niet voor de S-serie van Samsung , dit omdat de S-Serie namelijk een hele slecht verticale inkijkhoek heeft ( 150 graden )."

    Is 32'' dan wel een goede aankoop?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat geldt natuurlijk alleen voor de 26"
    De 32" heeft een normale inkijkhoek !1!

    Als 1e HDTV voldoet de LE32S81B perfect.
     
  10. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de LE32S81B ook.. geweldig ding voor het spelen van games en kijken van (HD) DVD's.. en dat is waar ik hem het meeste voor gebruik dus
    ik ben tevreden met het ding.. :)
     
  11. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Daar ga ik hem ook het meest voor gebruiken, ga van de week eens naar de mm in Duitsland kijken hoe de prijzen van dat ding daar liggen.
    Anders bestel ik hem wel online.
     
  12. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze ook toevallig in de MM in Duitsland gehaald.. aangezien ik dichtbij de grens woon kon ik kiezen tussen Duitsland en Nederland maar vond het aanbod in DL beter en de prijzen waren toen daar ook lager..
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat laatst bij de MM in Nordhorn , maar de prijzen waren daar een stuk hoger van de MM in Hengelo.
     
  14. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook..
    Wat heb je betaald als ik vrage mag?

    Prijzen verschillen onderling bij de mm.
     
  15. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0

    dit zijn de 2 tv's de eerste plasma de 2de lcd:

    http://www.kieskeurig.nl/product/72F3ACC7475F3449C125729F004B8878.htm

    http://kieskeurig.nl/product/94FF584408F45E0CC125729F00352CB0.htm

    Klopt het wel dat je bij een plasma als je er 1 beschadigen op hebt zitten dan het hele beeldscherm niet meer goed werkt hoorde ik namelijk van een collega op het werk dat plasma schermen zeer gevoelig zijn.
     
  16. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen van de MM verschillen inderdaad per vestiging, sommige HD modellen zijn in Heerlen (NL) goedkoper en andere in Herzogenrath (DU).. dat verschilt.

    Ik heb 730 euro ervoor betaald, en dat is nu drie maanden geleden..
     
  17. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand, met reactie's? Ik vind hem dus mooier dan de le32s81b maar is hij ook beter? Kwa contrast wel (maar dat verschilt per merk nog al) en het design vind ik mooier, en de pixel plus 2 feature schijnt erg goed te zijn.
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders hebben er ook zo 1 , allen ik weet niet of het dezelfde is met ambilight en dan hebbe wij een maatje groter maar wij zijn er erg over te spreken :)
     
  19. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Volgende is het feit:

    Ik heb een Samsung LE26S81B. Prima ding trouwens. De TV is aangeschaft bij de winkel "het Block".

    Toen ik de TV uit de doos had gehaald heb ik de voet erin gedaan en deze toen vastgeschroefd. Dat ging erg makkelijk.
    Na een dag kreeg ik het idee dat de TV scheef was. Ik wil dus die voet eraf schroeven om te kijken of de voet scheef was (wat niet het geval was, het kastje is scheef waar de TV op staat). Drie schroeven gaan er prima uit maar de schroef linksonder wilde er maar niet uitgaan. Deze zat scheef.
    Ik heb dus contact opgenomen met de winkel welke mij adviseerde om even met de TV langs te komen.
    Ik dus hopla die kant op en na bloed, zweet en tranen kregen ze daar de schroef eruit en kreeg ik een standje. Ik had de schroef er scheef ingeschroeft, iets wat niet waar was naar mijn mening.

    Maar om een lang verhaal kort te maken, heb ik toch niet besloten om de TV op te hangen en weer keurig netjes op de voet te zetten. Ik heb nu dus goed opgelet dat alle schroeven keurig netjes er recht in zitten door de gaatjes mooi recht uit te lijnen en een goede schroevendraaier te gebruiken.
    Als wijze van een test heb ik na het inschroeven geprobeerd om de probleemschroef er weer uit te krijgen zonder succes, hij zit weer scheef. Ik weet nu dus gewoon zeker dat de gaatjes in voet en de TV niet op elkaar aansluiten op dat punt want schroeven kan ik als de beste.

    De TV staat nu dus goed maar die schroef zit erin vast, zouden jullie hiervoor de garantie raadplegen of zouden jullie het zo laten?
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst nog een keer terug gaan naar de winkel daar het prbleem voorleggen en dan kijken of jullie het samen op kunnen lossen.
    en anders tja weet ik het ook niet :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina