Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, Xwon aan de PS3! :+ :b:
    Er zijn een aantal redenen dat ik Halo 3 toch een kans geef. Ik heb weer een werkende 360, ik wil weten hoe het verhaal afloopt, heb beelden gezien van de SP van het Halo event en dat vond ik een stuk overtuigender dan de trailer. Vandaar dat ik heb besloten Halo 3 gewoon een kans te geven.

Ik wil je overigens aanraden om even de Heavenly Sword demo te downloaden, vind ik zelf een heel erg gaaf spel.

2. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel straf nieuws, een Blu ray speler van 1500 euro met problemen. Ik had ook wel interesse in dat apparaatje ... ooit.
    Wat bedoel je met die netwerk functionaliteiten? En is er merkelijk verschil in kwaliteit tussen de pioneer en de PS3?

dank bij voorbaat

3. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik interesse in een blu-ray speler zou hebben zou ik ook een ps3 kopen. Is een stuk geodkoper en je kunt er op gamen.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De volgende keer als ik bij hem op bezoek ben ga ik dat zeker even doen :)

€1350,- ;) Tja, details weet ik niet maar hij kocht de speler grotendeels voor de netwerkfunctionaliteit en die kreeg hij niet aan de praat.... Ze gebruiken één of andere universele standaard (zelfde als de PS 3 maar ik weet zo niet welke dat is...).
    Hij wil zn films, muziek en foto's streamen, het apparaat moest bij zn Pioneer reciever én Pioneer HD tv passen dus tja....

Mn broer is een druk iemand en als er meerdere malen tegen hem gezegt word dat het plug and play is dan moet het dat ook zijn... :)
    Hij is er sinds vorige week donderdag t/m maandag mee bezig geweest en toen had ie er genoeg van.
    Belt ie me en zegt: "We moeten toch eens praten over die PS 3" :lol:

Mn broer wilde JUIST geen gameconsole onder zn tv :D

Tot heel het gezeik met zn mooie Pioneer BR speler te lang duurde ;)

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de netwerkfunctionaliteit van de PS3 ook wat te wensen over laten, tenminste in combinatie met mijn linksys router. Probleem kan ook aan de router liggen, maar toch ben ik benieuwd of je broer het wel allemaal perfekt voor elkaar krijgt met de PS3.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Zal wel niet natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat hij iets minder snel over de zeik gaat als niet alles perfect werkt bij een apparaat van €600,- dan bij eentje van €1350,- :)

Ik had hem al uitgelegd dat niet altijd even vlekkenloos gaat en dat niet alle film formats ondersteund worden (door PS 3 én die Pio) etc.

In de winkel en bij Pioneer NL geven ze aan dat het plug and play is en tja, hij heeft weinig zin om bij zo'n duur apparaat ook nog eens uren te gaan uitzoeken hoe het moet werken, daar heeft hij het simpelweg te druk voor...

Wij vinden het nog een hobby om dat uit te vogelen (ik dan toch) maar niet iedereen wil er die tijd insteken.

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap eigenlijk ook niet zo waarom zo'n standalone blu-ray speler zoveel duurder is dan een ps3. Lijkt wel of Sony hem cadeau doet.8)

8. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze ook, de productie kost van de PS3 is 829$ (dacht ik gelezen te hebben). Die pioneer heeft naar het schijnt nog wel wat betere beeldkwaliteit en past beter bij een home cinema. Net zoals bij geluid systemen kan een beetje betere kwaliteit ontzettend veel meer kosten.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, het wordt dus toch nog gezellig hier. Kameo die de 360 weer een kans geeft en Xwon die van de PS3 proeft :+ Goed om te lezen, Kameo, dat je BioShock en Halo 3 op de Wishlist hebt staan. Halo 3 is natuurlijk min of meer vanzelfsprekend als je de serie kent maar BioShock gaat volgens mij ook voor de nodige verrassingen zorgen, op de een of andere manier kijk ik meer naar die game uit dan naar menig andere.

De demo van Heavenly Sword is zeker de moeite waard om te checken. Jammer dat ie zo kort is maar het maakte wel degelijk indruk op me. Tot slot, mijn broertje had het er van de week over dat ie misschien een 360 ging kopen voor Assassin's Creed. Of hij ging z'n PC ervoor upgraden (hij wil ook UT3 spelen), maar dat wist ie niet zeker. Hoe dan ook, er zitten genoeg vette games aan te komen die de casual (of hardcore) gamer (weer) aan het gamen zullen zetten, ongeacht systeem ! :)

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

De zoveelste multiplatform game die een aantal maanden later op de PS3 verschijnt. Zou kunnen dat 't ligt aan de combinatie van de Unreal 3 engine en de PS3 hardware, mja 't is te hopen dat de samenwerking tussen Epic en SCE om de Unreal 3 engine te optimaliseren voor de PS3 hardware iets op zal leveren t.z.t.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop het toch niet :eek:

Maar een tijd terug ging er ook al een gerucht dat Microsoft Rockstar ging opkopen, en dat is ook niet doorgegaan. Ik hoop dat dat ook hier het geval zal zijn...

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schat die kans echt vrij klein, als MS het niet kan, waarom Sony dan wel?

Denk niet dat dat gaat gebeuren. Ook al zou ik niet direct tegen zijn, heb liever dat GTA voor 1 console specifiek gemaakt wordt, wordt er toch meer uit de console gehaald. En hadden we dit uitstel misschien ook niet gehad.

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sony en opkopen, sony koopt eigenlijk alleen kleine gamestudios over die volgens hun veel potentie voor de toekomst hebben en wat ook wel gebleken is, zoals ze dat bij poly and guarilla hebben gedaan, maar rockstar, tja, ik zie eerder MS het opkopen dan andersom, rockstar is een maatja groter dan een guerilla, daarbij koop je met rockstar ook enkele zeer dure franchises, die je niet zo maar even hebt, nee erg onwaarschijnlijk.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo dan, dat gaat lekker dan. Ze hebben nu toch echt een serieus probleem bij Sony. Het lijkt standaard te worden dat een multiplatformgame 3 maanden later uitkomt op de PS3. Microsoft profiteert hiervan omdat men dus eigenlijk een timed-exclusive heeft. Nou, ik haal Stranglehold wel op de 360. Ik wil hem namelijk in september spelen en niet ergens dit jaar eens een keer.

Volgende titel die later komt op de PS3? Ik gok op Assassins Creed.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Unreal 3 en Haze komen toch eerder uit op de ps3? Ook al doen ze dat alleen om Halo 3 te ontwijken :+ .

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komen de nieuwste demo's die op Live verschijnen ook (gelijktijdig) op PSN?

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tot op heden (nog?) niet. Enkel de demo van The Darkness stond eerder op de PSN Store dan op de XBL Marketplace. De demo van Stranglehold verschijnt binnenkort op de PSN Store, dus ook later dan op de Marketplace.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de vorige generatie was het de Xbox die achter de PS2 aanhuppelde wat betreft multi-platform games. Zou het deze generatie dan een keertje andersom zijn ?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Aangezien het hier meer thuishoort: CoD 4 gaat waarschijnlijk voor de beste spelervaring een hd nodig hebben en ms zet daarbij voor mijn gevoel een belofte overboord.

Al heb ik een hd, toch vind ik niet dat ze dit kunnen maken naar de mensen met een 360 zonder hd. What's next 'hdmi-aansluiting' verplicht?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina