Ja, hij zei " gekken houden de wereld draaiende" en bush is inderdaad een voorbeeld van een gek die em om zeep helpt.
tis inderdaad niet echt de meest fijne klus om te doen maar geeft wel een kick als je ze dan toch wel allemaal gevonden hebt......
Zeker en als je bijna alle achievements al hebt wil je ze uiteindelijk toch wel allemaal vinden. Maar als je ze eenmaal hebt is het wel stukke chiller spelen
Heb nu heel Shai-Gen wel zo'n beetje gehad qua Orbs.. moet nu nog in totaal 7 Agility Orbs en iets van 70 hidden orbs. Ik ga nu heel Los Muertos af. Ben er bijna dus
nog even volhouden , het is de moeite waard..... in het Shai-Gen ook goed op de hoogste gebouwen gekeken voor Orbs?
Met de hoogste gebouwen bedoel je de Headquarter en dat gebouw dat er tegenover staat(dat gebouw waar je met de auto in de lift kan voor stunt achievements) ? Daar ben ik al geweest ja.
ik bedoel alle gebouwen langs het plein zeg maar , er staan op het plein 2 pilaren op 1 van die pilaren staat ook een orbje....... het gebouw van de baas langs dat plein (waar je met trappen omhoog moet) zitten er ook 2 op stellage's aan de achterkant van het gebouw....
Ik ben van plan om dit spel ook een keer te kopen.Is het net zo iets als Saints Row??En is het het geld waard om te kopen?
Ik heb nu in de campaign alle drie de gangs verslagen. Maar ik heb nog steeds niet al mijn skills op het hoogste niveau. Maar je kan de gangs ook weer terug halen. Maar als ik dat dan doe, moet ik dan weer helemaal op nieuw beginnen met skills, orbs zoeken etc.??
Als je xboxlive hebt kun je de demo altijd proberen.. Het is namelijk heel verschillend van elkaar. Bij saints row draait het meer om het verhaal en de missies (lijkt veel op gta) (niet weer over de vergelijkingen beginnen). En crackdown dat is weer meer een beetje kutten in de stad en een beetje gangs uitschakelen en coop (als je live hebt dan).. verhaal is wel ontiegelijk slecht! Het zijn allebei top games dus moet je even een paar reviews lezen!
Wat voor verhalen? Reviews? . En 1 ding, je kan deze game niet vergelijken met saints row/Gta etc. Want hij is totaal anders. Maar die discussie is net iets te vaak gevoerd...